Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.

Data: 2010-07-13 21:47:16
Autor: mka³rwan jest debilem
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.
By³y szef MSWiA Janusz Kaczmarek w programie TVP 2 "Gor±cy Temat" powiedzia³, ¿e by³y minister sprawiedliwo¶ci Zbigniew Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em Stanu.

Zdaniem Janusza Kaczmarka jego zeznania przed sejmow± komisj± ¶ledcz± badaj±c± okoliczno¶ci ¶mierci Barbary Blidy spowoduj±, ¿e Zbigniew Ziobro zostanie uznany przez komisjê za osobê odpowiedzialn± za ¶mieræ Barbary Blidy.

By³a pos³anka SLD Barbara Blida pope³ni³a samobójstwo 25 kwietnia 2007 roku, gdy funkcjonariusze Agencji Bezpieczeñstwa Wewnêtrznego przyszli przeszukaæ jej dom i zatrzymaæ w zwi±zku z podejrzeniami o korupcjê w handlu wêglem. Barbara Blida wesz³a do ³azienki i zastrzeli³a siê.

Przes³uchanie przed komisj± trwa³o blisko piêæ godzin. Janusz Kaczmarek zezna³ m.in., ¿e podczas narady w 2007 r. u ówczesnego premiera Jaros³awa Kaczyñskiego, na której poruszano kwestiê ¶ledztwa w sprawie wêglowej, wskazywa³, ¿e dowody w sprawie s± "kruche i mia³kie". W naradzie - jak mówi³ b. minister MSWiA - poza nim uczestniczyli: b. premier Jaros³aw Kaczyñski, b. minister sprawiedliwo¶ci Zbigniew Ziobro, b. szef ABW Bogdan ¦wiêczkowski, b. szef CBA Mariusz Kamiñski, b. szef policji Konrad Kornatowski i b. prokurator krajowy Tomasz Sza³ek.

Kaczmarek powiedzia³, ¿e "narada rozpoczê³a siê od referatu Ziobry, ¿e jest sprawa, która jest istotna z uwagi na nazwiska, które siê w niej pojawiaj±, jest mo¿liwo¶æ ukazania uk³adu, który rz±dzi³, kiedy sprawowa³a rz±dy lewica". - Wskazywano na nazwisko Blidy, wskazywano nazwisko b. premiera Leszka Millera - zeznawa³ Kaczmarek.

Kaczmarek mówi³ te¿, ¿e o ¶mierci Barbary Blidy dowiedzia³ siê 25 kwietnia 2007 r. od ministra Ziobry. - To by³o po godz. 6.00, by³ to telefon ministra sprawiedliwo¶ci, by³ on osob± zdenerwowan±, poinformowa³, ¿e Blida dokona³a samobójstwa - mówi³.

Komisja jeszcze raz ma wys³uchaæ Kaczmarka w trybie niejawnym. Pos³owie zapytaj± go wtedy m.in. o szczegó³y konfrontacji, do jakich dochodzi³o miêdzy b. szefem MSWiA a Zbigniewem Ziobro i Jaros³awem Kaczyñskim przed ³ódzk± prokuratur± badaj±c± okoliczno¶ci ¶mierci Blidy. Tre¶æ tych konfrontacji jest niejawna.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kaczmarek-Ziobro-powinien-stanac-przed-Trybunalem,wid,12472546,wiadomosc.html?ticaid=1a845

Przemys³aw Warzywny

--

"Sk±d jednak wzi±³ siê ten autentyczny tragizm Kaczyñskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "¿oliborski konserwatysta", chcia³ byæ przywódc± polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego sta³ siê ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-13 22:00:20
Autor: mkarwan
Chamid³o ka³ecki

U¿ytkownik "mka³rwan jest debilem" <Broñmy RP przed pisem@..pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i1ifs6$q2h$1inews.gazeta.pl...

Data: 2010-07-14 06:47:00
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-13 21:47, mka³rwan jest debilem pisze:

[...]

-
Przes³uchaæ, nie zatrzymaæ tylko przes³uchaæ w komisariacie. Widaæ ¿e ona wola³a umrzeæ ni¿ byæ przes³uchan±.

Ziobro powinien dostaæ medal za t± sprawê.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-07-14 01:21:52
Autor: zbig
On 14 Lip, 06:47, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-07-13 21:47, mka³rwan jest debilem pisze:

Przes³uchaæ, nie zatrzymaæ tylko przes³uchaæ w komisariacie. Widaæ ¿e
ona wola³a umrzeæ ni¿ byæ przes³uchan±.

To by³o typowe zatrzymanie. Je¿eli siê chce kogo¶ przes³uchaæ to siê
go wzywa do stawienia sie w prokuraturze. Je¿eli nie jest to jakie¶
kluczowe przes³uchanie, to taka procedura jest wystarczaj±ca.
Oczywi¶cie wezwany ma obowi±zek siê stawiæ ale ma woln± wolê , ¿eby
tego nie zrobiæ. Tutaj nie by³o zadnego zawiadomienia tylko
zatrzymanie przy udziale ABW bez mo¿liwo¶ci wyboru ze strony Blidy.
Mia³a zostaæ zatrzymana i przewieziona na przes³uchanie. Zatrzymanie
nie oznacza aresztowania. Po przes³uchaniu mog³a zostaæ zwolniona do
domu.

Data: 2010-07-14 10:31:14
Autor: Zahir
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:7a92c81c-7bb5-41b5-aeb9-d76eeb4b7df0y4g2000yqy.googlegroups.com...
[...]

Moim zdaniem kto¶ pomóg³ Blidzie zej¶æ z tego ¶wiata. Wiedzia³a za du¿o? Kto mia³ interes w jej ¶mierci?

Zahir

Data: 2010-07-14 10:32:32
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ta.... je.... Z udzia³em ekipy filmowej. Typowe, jak zawsze, zatrzymanie. Tylko tak siê zatrzymuje. Puknij siê w odpowiednie miejsce!

Data: 2010-07-14 02:47:03
Autor: zbig
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.
On 14 Lip, 10:32, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ta.... je.... Z udzia³em ekipy filmowej. Typowe, jak zawsze, zatrzymanie.
Tylko tak siê zatrzymuje. Puknij siê w odpowiednie miejsce!

¯le mnie zrozumia³e¶. Polemizowa³em z jadrysem, który twierdzi³ , ¿e
nie by³o to zatrzymanie tylko... przes³uchanie. To by³o typowe
ztrzymanie w sensie prawnym. Natomiast co do w³a¶ciwych intencji tego
zatrzymania to podobnie jak ty nie mam ¿adnych w±tpliwo¶ci. By³a to
równie¿ jakze typowa pokazówka.
Zanim wiec bêdziesz wzywa³ do pukania siê w g³owê , przeczytaj tekst
ze zrozumieniem a tak¿e wypowied¼ przedmówcy, do którego to tekstu
by³a formu³owana odpowied¼.

Data: 2010-07-14 12:31:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:18227787-3a72-4a69-8e8c-b960b9d5eb6ex21g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Cwaniaczku wyci±³e¶ by ci pasowa³o.
Tak napisa³e¶:
[...]

Gdyby Blida otrzyma³a wezwanie i nie stawi³a siê, wówczas mo¿na by³oby ¶ci±gn±æ j± si³± i bez udzia³u ekipy filmowej.
To mia³ byæ pokaz si³y kurdupla!

Data: 2010-07-14 04:20:46
Autor: zbig
On 14 Lip, 12:31, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U¿ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:18227787-3a72-4a69-8e8c-b960b9d5eb6ex21g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Gdyby Blida otrzyma³a wezwanie i nie stawi³a siê, wówczas mo¿na by³oby
¶ci±gn±æ j± si³± i bez udzia³u ekipy filmowej.

Nie rozumiem cz³owieku o co ci chodzi. Zaczynasz mnie wqurwiaæ.
Przecie¿ piszê , ¿e mia³o byæ to pokazowe zatrzymanie. Oczywi¶cie ca³a
akcja z filmowaniem by³a uzgodniona na najwy¿szym szczeblu. Chodzi mi
o to, ¿e wbrew temu co pisa³ Jadrys by³o to zatrzymanie a nie
przes³uchanie.

Data: 2010-07-14 13:32:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:35147eaf-3b79-4c84-87f0-4e4550da5ff3x21g2000yqa.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To takie rozbijanie gówna na atomy. Zatrzymali ¿eby przes³uchaæ.
I o co tu siê irytowaæ?

Data: 2010-07-15 17:22:01
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-14 10:21, zbig pisze:
[...]
Ale nie ABW, to nie jest np. drogówka która kogo¶ podejrzewa o przekroczenie prêdko¶ci czy jazdê "pod wp³ywem" . Takie s³u¿by musz± dzia³aæ z zaskoczenia.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-07-14 08:12:09
Autor: mka³rwan jest debilem
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³

Przes³uchaæ, nie zatrzymaæ tylko przes³uchaæ w komisariacie. Widaæ ¿e ona wola³a umrzeæ ni¿ byæ przes³uchan±.

I zastrzeli³a siê z pistoletu, na którym nie by³o jej odcisków palców.....

Przemys³aw Warzywny

Data: 2010-07-14 11:22:01
Autor: mkarwan
chamid³o ka³ecki

U¿ytkownik "mka³rwan jest debilem" <Broñmy RP przed pisem@..pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i1jkfr$7qf$1inews.gazeta.pl...

Data: 2010-07-15 17:15:59
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-14 08:12, mka³rwan jest debilem pisze:
[...]

To efekt spanikowania policjantów.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-07-15 18:03:10
Autor: mka³rwan jest debilem
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³

To efekt spanikowania policjantów.

A mo¿e CBA?

Przemys³aw Warzywny

--

""Wychodz±c z samolotu, [prezydent] powiedzia³ do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze siê policzymy <" - opowiada³ "Gazecie" Pietruczuk. Napiêtnowali go potem pos³owie PiS. Karol Karski doniós³ prokuraturze, ¿e nie wykona³ rozkazu prezydenta. Przemys³aw Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzuci³ pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-15 20:12:53
Autor: mkarwan
chamid³o ka³ecki

U¿ytkownik "mka³rwan jest debilem" <Broñmy RP przed pisem@..pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i1nbg0$lrp$1inews.gazeta.pl...

Data: 2010-07-14 08:17:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i1jfis$5f9$1news.onet.pl...
[...]

Brak dowodów. Odciski na pistolecie wytarte. Móg³ pa¶æ strza³ w trakcie szamotaniny.

Data: 2010-07-15 17:18:32
Autor: jadrys
[...]

I pewnie tak by³o. A co niby policjantka mia³a robiæ widz±c broñ w rêkach Blidy? Stara³a siê ten pistolet jej odebraæ.. Ka¿dy by tak zrobi³.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-07-16 00:50:22
Autor: Jaksa
On Tue, 13 Jul 2010 21:47:16 +0200, mka³rwan jest debilem <Broñmy RP przed  <pisem@..pl> wrote:

By³y szef MSWiA Janusz Kaczmarek w programie TVP 2 "Gor±cy Temat"

To jest zadziwiajace ze ta kurwa Janusz Kaczmarek chodzi
sobie na wolnosci zamiast gryzc kraty w wiezieniu.

Polsce jednak bardzo duzo brakuje do normalnosci.

Jaksa

Data: 2010-07-16 07:45:49
Autor: mka³rwan jest debilem
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.

U¿ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa³

To jest zadziwiajace ze ta kurwa Janusz Kaczmarek chodzi
sobie na wolnosci zamiast gryzc kraty w wiezieniu.

Za co, je¶li mo¿na zapytac?

Przemys³aw Warzywny

Data: 2010-07-16 08:08:30
Autor: mkarwan
chamid³o ka³ecki

U¿ytkownik "mka³rwan jest debilem" <Broñmy RP przed pisem@..pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i1ormg$k72$1inews.gazeta.pl...

Data: 2010-07-16 13:49:22
Autor: Grzegorz Z.
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.
¯ydzie mkarwan, nie zmieniajcie tematów nie swoich w±tków.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-16 11:17:13
Autor: konus
Kaczmarek: Ziobro powinien stan?a przed Trybuna3em.

U¿ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.vfwpp8hh1j561patlantis...
On Tue, 13 Jul 2010 21:47:16 +0200, mka3rwan jest debilem <Bronmy RP przed
<pisem@..pl> wrote:

By3y szef MSWiA Janusz Kaczmarek w programie TVP 2 "Gor?cy Temat"

To jest zadziwiajace ze ta kurwa Janusz Kaczmarek chodzi
sobie na wolnosci zamiast gryzc kraty w wiezieniu.

Polsce jednak bardzo duzo brakuje do normalnosci.

Jaksa

Miales chyba na mysli Ziobre i Kaczynskiego ? .
No coz , pomylki sa rzecza ludzka stad nie mam ci za zle pomylki  .
Staraj sie jednak skupiac na tym co piszesz .

kwakwa

Data: 2010-07-16 19:01:40
Autor: !' he®sk
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±? przed Trybuna?em.
On Fri, 16 Jul 2010 00:50:22 +0200, Jaksa <Jaksa@podole.pl> wrote:

On Tue, 13 Jul 2010 21:47:16 +0200, mka?rwan jest debilem <Bro?my RP przed  <pisem@..pl> wrote:

> By?y szef MSWiA Janusz Kaczmarek w programie TVP 2 "Gor±cy Temat"

To jest zadziwiajace ze ta kurwa Janusz Kaczmarek chodzi
sobie na wolnosci zamiast gryzc kraty w wiezieniu.

 przeciez prezes pis mial go w rekach, dlaczego nie przymknal?

Polsce jednak bardzo duzo brakuje do normalnosci.

 jak widac, tak.

--

 HeSk

Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.