Kaczor! Kiedy odzyskasz Lwow?

Data: 2009-05-27 23:52:53
Autor: Stefann
Kaczor! Kiedy odzyskasz Lwow?
Tak sie o Szczecin martwisz, a jedno z najbardziej Polskich miast zapominasz? Ladnie to tak? Olewasz cieplym moczem 150 000 Polakow ?

Zennon

Data: 2009-05-27 14:55:01
Autor: pistacjusz
On 27 Maj, 23:52, "Stefann" <t...@blisko.pl> wrote:
Tak sie o Szczecin martwisz, a jedno z najbardziej Polskich miast
zapominasz? Ladnie to tak? Olewasz cieplym moczem 150 000 Polakow ?

Zennon

Kaczor na pewno nie jest idealny ale na pewno też jest leprzą opcją od
hitlersyna Tuska.

Data: 2009-05-27 23:57:38
Autor: Stefann

Użytkownik <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:978902ea-b33d-471a-a54a-59eb832d9a70h28g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Leprza na pewno.

Zennon

Data: 2009-05-28 18:33:21
Autor: naprany jak kruk!
Kaczor! Kiedy odzyskasz Lwow?
Wed, 27 May 2009 14:55:01 -0700 (PDT), w
pistacjusz@gmail.com napisał(-a):

Kaczor na pewno nie jest idealny ale na pewno też jest leprzą opcją od
hitlersyna Tuska.

ty jestes najleprzejszy hehehe
nieuk
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-28 00:01:50
Autor: Lorn
Stefann pisze:
Tak sie o Szczecin martwisz, a jedno z najbardziej Polskich miast zapominasz? Ladnie to tak? Olewasz cieplym moczem 150 000 Polakow ?

Stand-up`er Kamiński coś zabawnego wymyśli. :>

Data: 2009-05-28 00:07:59
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Stefann wrote:

Tak sie o Szczecin martwisz, a jedno z najbardziej Polskich miast
zapominasz? Ladnie to tak? Olewasz cieplym moczem 150 000 Polakow ?

Szczecin formalnie jeszcze jest nasz, a Lwów...
Widzisz różnicę?
--
Pit

Data: 2009-05-28 00:11:15
Autor: Stefann

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gvkdbs$h24$2news.onet.pl...
Stefann wrote:

Tak sie o Szczecin martwisz, a jedno z najbardziej Polskich miast
zapominasz? Ladnie to tak? Olewasz cieplym moczem 150 000 Polakow ?

Szczecin formalnie jeszcze jest nasz, a Lwów...
Widzisz różnicę?

Co Kaczor zrobil dla Polonii na Ukrainie ? Dlaczego nie walczy o te rdzennie Polskie ziemie, tylko przymila sie do tej blond banderowy? Taki byl dzielny w Gruzji, taki jest dzielny z Niemcami, moze by blysnal szabelka przed Ukraincami?

Zennon

Data: 2009-05-28 00:38:50
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Stefann wrote:

Co Kaczor zrobil dla Polonii na Ukrainie ?

Załatwił to co dotąd żaden rząd nie zrobił. Dał im Kartę Polaka.

Dlaczego nie walczy o te rdzennie Polskie ziemie, tylko przymila sie
do tej blond banderowy?

Ma wysłać czołgi na Juszczenkę, czy wszystkie dwa F16?

Taki byl dzielny w Gruzji, taki jest dzielny z Niemcami, moze by blysnal
szabelka przed Ukraincami?

Ukraińcy i Polacy to dwa bratnie narody. Po co nam wojna z niemi?
--
Pit

Data: 2009-05-28 00:55:01
Autor: Stefann

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gvkf5n$mqb$2news.onet.pl...
Stefann wrote:

Co Kaczor zrobil dla Polonii na Ukrainie ?

Załatwił to co dotąd żaden rząd nie zrobił. Dał im Kartę Polaka.

I od tego Lwow wrocil do Polski? Jakie to Kaczynskie, wymyslil swistek papieru, ktory nic Polakom tam na miejscu nie daje. Nie zezwala na swobodny wjazd do Polski, nie jest aktem nadania obywatelstwa, nie uprawnia do repatryjacji. W d*.*e se taki swistek wsadz.

Dlaczego nie walczy o te rdzennie Polskie ziemie, tylko przymila sie
do tej blond banderowy?

Ma wysłać czołgi na Juszczenkę, czy wszystkie dwa F16?

Moglby zaczac od zaprzestania wlazenia w odbyt tej dwojce. I przejechaniu sie solidnym po UPA i rzezi na Wolyniu.

Taki byl dzielny w Gruzji, taki jest dzielny z Niemcami, moze by blysnal
szabelka przed Ukraincami?

Ukraińcy i Polacy to dwa bratnie narody. Po co nam wojna z niemi?

Wytlumacz to tym 200 000 polakow, ktorzy zgineli na Wolyniu. Zadnego, nawet najmniejszego "przepraszam". Zadnego pomnika. Nic, zero. Blondyna i Pryszczaty w kwestii rzezi Wolynskiej zachowuja sie dokladnie tak samo jak Putin w kwestii Katynia.

Zennon

Data: 2009-05-28 01:57:24
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Stefann wrote:

[...]

My ich Wołyniem, oni nas Wisłą i tak na okrągło.
Tu trzeba dialogu, a nie nowej wojny.

[...]

Zawsze kiedy Polska jakoś układała dobre stosunki z Ukrainą przychodził
moment, że ktoś zaczynał wkładać kij w mrowisko, ktoś komu na naszej kłótni
i wzajemnych animozjach najbardziej zależało. Prawie zawsze to był jakiś
Rusek...
--
Pit

Data: 2009-05-28 02:11:43
Autor: Stefann
Kaczor! Kiedy odzyskasz Lwow?
..

My ich Wołyniem, oni nas Wisłą i tak na okrągło.
Tu trzeba dialogu, a nie nowej wojny.

No wlasnie, my ich Oswiecimiem, a oni nas Wypedzonymi, tu trzeba dialogu, a nie nowej wojny. A co na to Kaczor?

[...]

Zawsze kiedy Polska jakos ukladala dobre stosuni z Niemcami, przychodzil moment itd, itp.... i prawie zawsze okazywalo sie, ze to byl jakis Rusek. W tym przypadku ten Rusek to Kaczor

Zennon

Data: 2009-05-27 17:25:18
Autor: pistacjusz
[...]

"Dobre stosunki" z Niemcami to będziemy mieli jak Niemcy odzyskają
terytorium w granicach z 39tego (niewykluczone, że zechcą  więcej).
Dotychczas szansa na takie "dobre stosunki"  była tylko za czasów
Hitlera.
Czy Ty jesteś nazistą?

Data: 2009-05-28 02:37:29
Autor: Stefann

Użytkownik <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:f36f6e82-9059-4e7f-b0f4-3700b35f1bacy7g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Czy jestes moskiewskim komuchem, ze nie interesuje Cie Lwow, Wilno, Wilejka, rzez na Wolyniu i cale kresy wschodnie?

Zennon

Data: 2009-05-27 17:44:55
Autor: pistacjusz
On 28 Maj, 02:37, "Stefann" <t...@blisko.pl> wrote:
Użytkownik <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:f36f6e82-9059-4e7f-b0f4-3700b35f1bacy7g2000yqa.googlegroups.com...

> [...]

Czy Ty jesteś nazistą?

Czy jestes moskiewskim komuchem, ze nie interesuje Cie Lwow, Wilno, Wilejka,

Nie o tym rozmawiamy.
Pisałeś, że chciałbyś dobrych stosunków z Niemcami ze kiedy była na
nie szansa
coś je popsuło. Dlatego pytam czy jesteś zwolennikiem Hitlera bo
przedstawiasz to pogląd typowy dla nazistów.

Data: 2009-05-28 02:53:52
Autor: Stefann

Użytkownik <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:1c86e0b6-f747-4e62-826f-da4021f6697aa7g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

nie szansa
coś je popsuło. Dlatego pytam czy jesteś zwolennikiem Hitlera bo
przedstawiasz to pogląd typowy dla nazistów.

Bredzisz. Idz spac. Dobranoc.

Zennon

Data: 2009-05-28 02:37:56
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Stefann wrote:

My ich Wołyniem, oni nas Wisłą i tak na okrągło.
Tu trzeba dialogu, a nie nowej wojny.

No wlasnie, my ich Oswiecimiem, a oni nas Wypedzonymi, tu trzeba dialogu,
a nie nowej wojny. A co na to Kaczor?

Co my ich Oświęcimiem? Oświęcimiem to oni w nas. To oni chcą nam wcisnąć
tego swojego bękarta do naszego brzucha.

[...]

Nie pitol Zenuś. Kaczor nie zaczął pierwszy, tylko Niemcy ze swoją polityką
dążąca do uznania Niemców za ofiary II WŚ.
--
Pit

Data: 2009-05-28 02:40:58
Autor: Stefann

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gvkm56$3ov$1news.onet.pl...
Stefann wrote:

[...]

Jakiego bekarta? Ludzie wypedzeni ze swoich ojczystych ziem, tak jak Twoi dziadkowie z Tarnopola. Lapiesz?

[...]

Znajdz se zrodlo, wez slownik Niemiecko-Polski i se przetlumacz, a nie powtarzaj jak baran za niemieckim szmatlawcem zwanym nie wiedziec czemu DZIENNIKIEM  ;))))

Zennon

Data: 2009-05-28 03:40:46
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Stefann wrote:

[...]

Jakiego bekarta?

"Polskie Obozy Zagłady".

Ludzie wypedzeni ze swoich ojczystych ziem, tak jak Twoi dziadkowie z Tarnopola. Lapiesz?

Czy ja coś pisałem o wypędzonych Niemcach?

[...]

Chcesz mi coś udowodnic, to podaj mi źródło, a jakoś sobie z tym niemieckim
poradzę, może i nawet bez słownika.
--
Pit

Data: 2009-05-28 05:24:15
Autor: cirrus
Stefann wrote:
[...]

Kaczor sam jest ofiara bzdurnej przez siebie uprawianej propagandy.

--
stevep

Data: 2009-05-28 09:38:04
Autor: konserwator
Kaczor! Kiedy odzyskasz Lwow?

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html

Stefann wrote:

[...]

a teraz niemiec...

Data: 2009-05-28 09:37:05
Autor: konserwator

Stefann wrote:

[...]

niemcy i folksdojcze z PSP by sie na taki scenariusz bardzoi ucieszyli...

Data: 2009-05-28 11:07:42
Autor: awe
Kaczor! Kiedy odzyskasz Lwow?
No a mogl tam wyslac zenona co by wszystko zalatwil. Pewnie sami by z tego lwowa uciekli jakby poczuli smrod
awe

Data: 2009-05-28 05:22:02
Autor: cirrus
Stefann wrote:
Tak sie o Szczecin martwisz, a jedno z najbardziej Polskich miast
zapominasz? Ladnie to tak? Olewasz cieplym moczem 150 000 Polakow ?
Szczecin formalnie jeszcze jest nasz, a Lwów...
Widzisz różnicę?

Cieszyłbyś się jakby już był nie nasz i tezy "geniusza" zostałyby potwierdzone.

--
stevep

Data: 2009-05-28 00:15:58
Autor: brat_olin
Kaczor! Kiedy odzyskasz Lwow?
"Stefann" <tu@blisko.pl> wrote

Tak sie o Szczecin martwisz, a jedno z najbardziej Polskich miast
zapominasz? Ladnie to tak? Olewasz cieplym moczem 150 000 Polakow ?

Smutne.  Ale co Donald moze, p. Zennonie?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-05-28 00:16:02
Autor: Stefann
Kaczor! Kiedy odzyskasz Lwow?

Tak sie o Szczecin martwisz, a jedno z najbardziej Polskich miast
zapominasz? Ladnie to tak? Olewasz cieplym moczem 150 000 Polakow ?

Smutne.  Ale co Donald moze, p. Zennonie?

Kaczor moze! Tak dzielnie potrzasa szabelka to tu, to tam, tylko na ukrainie jakis taki cichy i pokorny sie robi. Dziwne nie? Na ruskich psioczy, na niemcow i unie psioczy, a w Kijowie jakis taki przymilny sie robi. Tchorz go jakis oblatuje na widok tej blond banderowy i pryszczatego? Faktycznie oboje bedzie z pol metra wyzsi od niego, to i moze nieswojo sie czuje.

Zennon

Data: 2009-05-28 09:40:31
Autor: konserwator

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:gvke2l$seq$1news.task.gda.pl...

[...]

ten kaczior to mocarz jakis. Na niemcow i ruskich potrzasa szabelka....

Kaczor! Kiedy odzyskasz Lwow?