Kaczor i jego koty.

Data: 2010-05-07 06:17:47
Autor: Grzegorz Z.
Kaczor i jego koty.
Jarosław Kaczyński zarobił w zeszłym roku prawie dwa razy mniej niż jego
konkurent w wyścigu o prezydenturę Bronisław Komorowski. "Fakt" dotarł do
zeznania podatkowego prezesa PiS - z PiT-u wynika, że Kaczyński miał ponad
118 tysięcy złotych dochodu i dostanie 223 złote zwrotu nadpłaconego
podatku

Niemal cały dochód prezesa PiS pochodzi z pracy w Sejmie. W 2009 roku
zarobił tam 116 tysięcy złotych. Dorobił sobie dodatkowo tylko 2100 zł – na
podstawie umów o dzieło i zleceń. To prawdopodobnie honoraria za napisane
artykuły.

W sumie na jego konto wpłynęło w zeszłym roku ponad 118 tysięcy złotych.
Tak jak co roku prezes PiS jeden procent swojego podatku przekazał na
organizację pomagającą zwierzętom. 127,5 zł trafiło do Fundacji św.
Franciszka "Pomóż zwierzętom, naszym małym braciom". (...)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kaczynski-zarobil-dwa-razy-mniej-od-Komorowskiego,wid,12245842,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-05-07 13:45:16
Autor: Leszczur
czy komorowski ma prawo wozic krowe na taczce
On 7 Maj, 22:24, "EUR" <e...@eur.pl> wrote:
bronek dostal dostal lapowke od pulkownika ?

Lapowek nie wykazujemy w zeznaniach podatkowych. Na razie ;-)

Data: 2010-05-07 22:22:01
Autor: Lorn
Kaczor i jego koty.
Grzegorz Z. pisze:
Jarosław Kaczyński zarobił w zeszłym roku prawie dwa razy mniej niż jego
konkurent w wyścigu o prezydenturę Bronisław Komorowski.

Kolejny powód by współczuć Jarusiowi? :>

Data: 2010-05-07 22:27:18
Autor: boukun
Kaczor i jego koty.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hs1sph$95e$1news.onet.pl...
Grzegorz Z. pisze:
Jarosław Kaczyński zarobił w zeszłym roku prawie dwa razy mniej niż jego
konkurent w wyścigu o prezydenturę Bronisław Komorowski.

Kolejny powód by współczuć Jarusiowi? :>

To, że nieudacznik żyje cały czas tylko na koszt polskiego podatnika, miałoby byc powodem do współczucia?

boukun

Data: 2010-05-07 22:31:40
Autor: Lorn
Kaczor i jego koty.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Wszystko co dotyczy Jarusia, a szczególnie jego kandydatury musi być nasycone współczuciem... Inaczej się nie da. :>

Data: 2010-05-07 22:35:05
Autor: boukun
Kaczor i jego koty.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nawet to, że ani do polityki sie nie nadaje, ani do czegokolwiek innego?
Jako podstawiony polityk, czego sie nie dotknął, wszystko sknocił, a w życiu co takiego osiągnął, co potrafi?

boukun

Data: 2010-05-07 22:40:25
Autor: Lorn
Kaczor i jego koty.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nie do mnie pytanie, a do sztabu wyborczego Jarusia :> To oni robiÄ… z niego ofiarÄ™ i grajÄ… na uczuciach.

Jako podstawiony polityk, czego sie nie dotknął, wszystko sknocił, a w życiu co takiego osiągnął, co potrafi?

Nic mi dobrego z jego aktywności polityczniej nie przychodzi do głowy :>

Data: 2010-05-07 22:42:48
Autor: boukun
Kaczor i jego koty.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

To daj mi jeden powód, dlaczego mamy się nad ofermą litować?

boukun

Data: 2010-05-07 22:44:53
Autor: Lorn
Kaczor i jego koty.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nie mam :> Dlatego pytam... 'Kolejny powód by współczuć Jarusiowi? :>'
Śmierć brata rozumiem, ale co jeszcze...

Data: 2010-05-07 22:54:53
Autor: Lorn
Kaczor i jego koty.
EUR pisze:

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote

Nie mam :> Dlatego pytam... 'Kolejny powód by współczuć Jarusiowi? :>'
Śmierć brata rozumiem, ale co jeszcze...

jak tam dupska, nadal pieka ? pocieszania ciag dalszy ?

Mózgi mogą mieć zlasowane, ale żeby ich gwałcono? Fakt... moralnie i od święta są gwałceni. Gwałceni zakłamaniem i obłudą bo to przecież wybory.

Data: 2010-05-07 23:17:40
Autor: Lorn
Kaczor i jego koty.
EUR pisze:

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote

Mózgi mogą mieć zlasowane, ale żeby ich gwałcono? Fakt... moralnie i od święta są gwałceni. Gwałceni zakłamaniem i obłudą bo to przecież wybory.

trzeba przyznac, ze Kaczynski dal wam tym razem niezle po
dupie

Podpisami czy pustym pudełkiem stanowiącym tło piramidy *wyżej* przed którą występował Jaruś?

a jestem przekonany ze to dopiero poczatek waszej
drogi krzyzowej

Spierać się jest podstawą demokracji... Jakość sporu to już zupełnie inna sprawa :>

Data: 2010-05-07 23:38:15
Autor: Lorn
Kaczor i jego koty.

EUR pisze:

[...]

podpisami, a bylo ich 1 700 000

a jestem przekonany ze to dopiero poczatek waszej
drogi krzyzowej

Spierać się jest podstawą demokracji... Jakość sporu to już zupełnie inna sprawa :>

nie macie za co szarpac i dlatego te postekiwania ?

PiS stęka z żałoby jakoby ich *brat* zginął. Wykorzystywanie tej tragedii do celów politycznych jest nie godne, ale dla patriotów od święta muszą wyniki być okazane najlepiej dwa tygodnie po katastrofie. :> Stękać i szarpać ofiary nadal będą... Tak do wyborów. :>

Data: 2010-05-08 00:05:27
Autor: Lorn
komorowski z krowa na lancuchu
EUR pisze:

[...]

tak, Kaczynski powinien zoorganizowac dyskoteke wyborcza,

On i dyskoteka? :> Ok... z mojej strony EOT. :>

Data: 2010-05-08 13:05:50
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 7 May 2010 16:47:42 -0500, EUR napisa³(a):

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote

PiS stêka z ¿a³oby jakoby ich *brat* zgin±³. Wykorzystywanie tej tragedii do celów politycznych jest nie godne, ale dla patriotów od ¶wiêta musz± wyniki byæ okazane najlepiej dwa tygodnie po katastrofie.

tak, Kaczynski powinien zoorganizowac dyskoteke wyborcza,
moze wtedy kazdy dupek z PO bylby zadowolony i wtedy
te bzdurne frazesy musialbys schowac do kieszeni.

Ale to prawda. Czy zmar³y Kaczyñski by³ cz³onkiem PiSu? On by³ tak samo prezydentem twoim (je¶li oczywi¶cie jeste¶ Europejczykiem),
moim, Lorna, Kaweckiego itd.

Wiêc wykorzystywanie faktu ¿e Prezydent zgin±³ w kampanii wyborczej i
sugerowanie ¿e z tytu³u tej ¶mierci kandydatowi jednej z partii nale¿± siê
jakie¶ koteryjne fory jest co najmniej nieuczciwym zagraniem.

Polska nie jest w³asno¶ci± PiSu ani Kaczyñskich.

--
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Data: 2010-05-08 00:35:29
Autor: boukun

Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hs1v8a$l6p$1speranza.aioe.org...

[...]

dupie, a jestem przekonany ze to dopiero poczatek waszej
drogi krzyzowej

Szczególnie tym upadkiem w Smoleńsku....
Jak szybko latajÄ…, tak szybko spadajÄ…...

boukun

Data: 2010-05-08 10:20:14
Autor: boukun

Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hs24rv$tkq$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

Szczególnie tym upadkiem w Smoleńsku....
Jak szybko latajÄ…, tak szybko spadajÄ…...

ty sie kaszankowy polityku nie wypinaj tak bardzo,
bo jutro mozesz byc przysypany piaskiem i nawet
pies sie na taka kupke nie odleje. kiedy uda ci
sie zostac przynajmniej soltysem, wtedy bedziesz
mogl podskakiwac, na razie jestes nikim.

W porzeciwieństwie do takiego nieudacznika jak Jarosław Kaczyński, mam piękny, wybudowany własnymi rekami dom, rozliczenia podatku robiłem w Niemczechy sam, miałem własne konta i sam prowadziłem wszelkie swoje operacje. A teraz też sam prowadzę swoją książkę przychodów i rozchodów...

Kaczyńscy to jedno wielkie nieszczęście dla Polski, to zagłada dla Polski. Jednego szaleństwa kosztowało życie 96 osób, drugiego może kosztować o wiele, wiele więcej...
Co można widzieć w takim pustaku i tępaku?
Ale jaki moherowy naród, taki i jego wielbiciel...

boukun

Data: 2010-05-09 12:20:00
Autor: boukun

Użytkownik "EUR" <euro@euro.pl> napisał w wiadomości news:hs60ii$lbq$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

mam piÄ™kny,  wybudowany wÅ‚asnymi rekami dom, rozliczenia podatku robiÅ‚em w Niemczechy sam, miaÅ‚em wÅ‚asne konta i sam prowadziÅ‚em wszelkie swoje operacje.

piekny to on jest tak samo jak ty jestes piekny kaszankowy
polityku. taki siurek jak ty, Kaczynskiemu moze czyscic  buty.

Nawet w dupę bym tego siurka nie chcial kopnąć... Idol akurat dla takiego penera jak ty...

A teraz też sam prowadzę swoją książkę przychodów i rozchodów

masz ksiazke i prowadzisz ja samodzielnie ?
co ty tam rozliczasz ? rachunki z burdelu i dziadowskie
sumki za prace w roli sluzacej u jakiegos niemca ?

zimno, zimno...

boukun

Data: 2010-05-09 12:39:03
Autor: boukun

Użytkownik "EUR" <euro@euro.pl> napisał w wiadomości news:hs62sb$od7$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

Nawet w dupę bym tego siurka nie chcial kopnąć...

to co ty chcesz lub nie chcesz, ma takie znaczenie dla
Polski, jak ilosc pryszczy na twojej dupie. Jestes malym
kaszankowym gadula bez pracy i zawodu, no i to by
byl koniec twoich zyciowych osiagniec.

Polska, to JA i to co ja robię w Polsce, to jest największym szczęściem dla mnie samego i więcej nie zamierzam osiągać..

Idol akurat dla takiego penera jak ty...

ktos ci po urodzeniu nasral do glowy i od tego czasu
nabrales przekonania, ze jestes piekny, madry i
bogaty. to ile juz lat bez pracy walisz konia przed
komputerem ?

A twój idol pustaku nawet komputera nie potrafi obsługiwać, nie mówiąc już o zakładaniu słuchawki do ucha http://www.youtube.com/watch?v=mykNm2iNuPc

Boszsz, co za prymitywny naród...

boukun

Data: 2010-05-09 12:47:29
Autor: boukun

Użytkownik "EUR" <euro@euro.pl> napisał w wiadomości news:hs63h5$p6q$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

A twój idol pustaku nawet komputera

spierdalaj bezrobotny, kaszankowy pedalku,
nie mam czasu zajmowac sie gownem

Jakeś gówno pustaku...

boukun

Data: 2010-05-07 23:46:31
Autor: Slawek SWP
Kaczor i jego koty.
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
Jarosław Kaczyński zarobił w zeszłym roku prawie dwa razy mniej niż jego
[...]
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kaczynski-zarobil-dwa-razy-mniej-od-Komorowskiego,wid,12245842,wiadomosc_prasa.html

"PiS zebrał 1 mln 700 tys. podpisów poparcia dla Jarosława Kaczyńskiego. 50 tys. z nich jednak nie złożono w PKW. Swojego kandydata zarejestrowała też PO, składając 769 tys. podpisów. Waldemar Pawlak, Grzegorz Napieralski i Marek Jurek zostali już oficjalnie zarejestrowani"
http://www.rp.pl/artykul/471771_1_7_mln_podpisow_PiS__dwa_razy_mniej_PO.html

--
SÅ‚awek SWP
http://korwin-mikke.pl/

P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-05-08 07:47:46
Autor: karwanjestdebilem
Kaczor i jego koty.

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³ w

W sumie na jego konto wp³ynê³o w zesz³ym roku ponad 118 tysiêcy z³otych.

To on ma konto? Eeee, cywilizuje siê zak³amany ciec.

Przemys³aw Warzywny

--

"Tragedia smoleñska staje siê na naszych oczach nowym mitem PiS. Mia³by on sprawiæ, ¿e partia Jaros³awa Kaczyñskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Uk³ad" ju¿ siê zu¿y³, bo gdy PiS rz±dzi³, nie zdo³a³ go wytropiæ, choæ mia³ kontrolê i nad s³u¿bami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-08 07:53:03
Autor: jadrys
Kaczor i jego koty.
W dniu 2010-05-07 06:17, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Uczciwy facet. Nie widać u niego tej charakterystycznej dla wielu polityków pogoni za pieniądzem. Między innymi to decyduje że w drugiej turze ma mój głos.

Kaczor i jego koty.