Kaczor obraził polskie gospodynie domowe!!!

Data: 2011-03-25 21:45:53
Autor: boukun
Kaczor obraził polskie gospodynie domowe!!!

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201103251941.UTC.imir65$lu4$1tioat.net...
Stąd tak wielki odzew na Facebooku. Zadarł z Matkami Polkami. Ma przesrane!!!

Zennon

Polskie gospodynie domowe i facebook? Ja tam do dzisiaj nie mam konta..., choć od 12 lat używam komputera.

boukun

Data: 2011-03-25 21:54:42
Autor: Zennon

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:imivd5$4vr$1mx1.internetia.pl...

[...]

Bo jesteś nienowoczesna polska gospodyni domowa. Zaloguj się na facebooka, zapisz na ten ewent i zobaczysz ile kobiet tam się zapisało. Może jeszcze coś poderwiesz, jak zaczniesz się przepisami wymieniać.

Zennon

Data: 2011-03-25 22:26:43
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201103252055.UTC.imivg8$n2t$1tioat.net...

[...]

Jak bym powiązał swoje konta, jak chce tego google, to już mieliby mnie jak na widelcu... Wiedzieli by o mnie wszystko, gdzie, jak i kiedy srałem...

boukun

Data: 2011-03-25 23:20:21
Autor: matusm
Kaczor obraził polskie gospodynie domowe!!!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomoœci news:imj1pk$hdq$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie zapomnij podac nr buta ,bo Cie nie przyjma
na liste ,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Kaczor obraził polskie gospodynie domowe!!!