Kaczor znów odjeżdża w pełn± paranoję

Data: 2011-01-20 20:02:18
Autor: Zennon
Kaczor znów odjeżdża w pełn± paranoję
Kiedy ze spiskowej interpretacji faktów przechodzi do zmyślania faktów pasujących do jego teorii, to znaczy, że z osobowości paranoicznej przechodzi w pełną paranoję. Dzisiaj był już dwa razy po "tamtej" stronie. Częstotliwość wyraźnie rośnie. Choć sądziłem, że posypie się wcześniej (przewidywałem listopad), to nie odwołuje swoich przewidywań. Sypnie się. Odjedzie w pełne spiskowe urojenia. Kwestia czasu.

Zennon

Kaczor znów odjeżdża w pełn± paranoję