Kaczorowi domniemania się pieprzą.

Data: 2009-10-08 06:51:20
Autor: cirrus
Kaczorowi domniemania się pieprzą.
# "Nasz Dziennik": - Sądzę, że obecny premier stoi w cieniu bardzo poważnych domniemań karnych, związanych z kodeksem karnym - powiedział Jarosław Kaczyński w Aktualnościach Dnia w Radiu Maryja. #
Ze strony:
http://tnij.org/ei2p
Pewnie chodziło o domniemanie niewinności.

--
stevep

Data: 2009-10-07 22:35:23
Autor: J-23
On 8 Paź, 06:51, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
[...]

Domniememanie domniemania, jak oczywista oczywistosc.
Dajcie mi czlowieka a ja udowodnie jego wine.

J-23 itede

Data: 2009-10-08 08:06:24
Autor: Piotr
Dnia Wed, 7 Oct 2009 22:35:23 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

Dajcie mi czlowieka a ja udowodnie jego wine.

To weź sobie tych:
Mira, Zbycha, Grzesia, Donka...
I udowadniaj.
Piotr

Data: 2009-10-08 01:55:27
Autor: J-23
On 8 Paź, 08:06, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Wed, 7 Oct 2009 22:35:23 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Dajcie mi czlowieka a ja udowodnie jego wine.

> [...]

Pan zielona kropka do pana pomaranczowa kropka, ze pan fioletowa
kropka sie se*ral.
Albo moze pa panie wezmie te teczke z forsa? Nie dziekuje. Zaraz
zamienie 3melony otrzymane za dom w Wisle, na waciki.
Panie noteriuszu to co jeszcz mozemy sfabrykowac? Bo wczoraj
zlozylismy zawiadomienie do prokuratury.
P-rowokacje i-nsynuacje S-pekulacje

J-23 itede

Data: 2009-10-08 08:07:17
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hajodp$ba$1news.vectranet.pl...
[...]

Rozśmieszyło mnie to, że ten zakłamany karzeł "obawia się". Przecież to jego marzenie, żeby znaleźc coś na Tuska. Gdyby mu się to udało, to podejrzewam, że posrałby się ze szczęścia.

Przemek

--

"Zbigniew Wasserman - Minister koordynator ds. służb specjalnych IV RP. PRL-owski prokurator od lat 70-tych.W krakowskiej prokuraturze prowadził kilka śledztw przeciwko działaczom Niezależnego Zrzeszenia Studentów. W PRL `szuja' i `prokurator' znaczyły to samo."

Data: 2009-10-08 15:37:46
Autor: heÂŽsk
Kaczorowi domniemania się pieprz±.
On Thu, 8 Oct 2009 06:51:20 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

# "Nasz Dziennik": - S±dzę, że obecny premier stoi w cieniu bardzo poważnych domniemań karnych, zwi±zanych z kodeksem karnym - powiedział Jarosław Kaczyński w Aktualno¶ciach Dnia w Radiu Maryja. #
Ze strony:
http://tnij.org/ei2p
Pewnie chodziło o domniemanie niewinno¶ci.

 litosci, zabierzcie tych kurdupli umyslowych !
 czas kaczynskich to dla naszego kraju czas stracony!

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Kaczorowi domniemania się pieprzą.