Kaczorowi domniemania się pieprzą.

Data: 2009-10-07 22:35:23
Autor: J-23
Kaczorowi domniemania się pieprzą.
On 8 Paź, 06:51, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
# "Nasz Dziennik": - Sądzę, że obecny premier stoi w cieniu bardzo poważnych
domniemań karnych, związanych z kodeksem karnym - powiedział Jarosław
Kaczyński w Aktualnościach Dnia w Radiu Maryja. #
Ze strony:http://tnij.org/ei2p
Pewnie chodziło o domniemanie niewinności.

--
stevep

Domniememanie domniemania, jak oczywista oczywistosc.
Dajcie mi czlowieka a ja udowodnie jego wine.

J-23 itede

Data: 2009-10-08 08:06:24
Autor: Piotr
Dnia Wed, 7 Oct 2009 22:35:23 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

Dajcie mi czlowieka a ja udowodnie jego wine.

To weź sobie tych:
Mira, Zbycha, Grzesia, Donka...
I udowadniaj.
Piotr

Data: 2009-10-08 01:55:27
Autor: J-23
On 8 Paź, 08:06, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Wed, 7 Oct 2009 22:35:23 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Dajcie mi czlowieka a ja udowodnie jego wine.

> [...]

Pan zielona kropka do pana pomaranczowa kropka, ze pan fioletowa
kropka sie se*ral.
Albo moze pa panie wezmie te teczke z forsa? Nie dziekuje. Zaraz
zamienie 3melony otrzymane za dom w Wisle, na waciki.
Panie noteriuszu to co jeszcz mozemy sfabrykowac? Bo wczoraj
zlozylismy zawiadomienie do prokuratury.
P-rowokacje i-nsynuacje S-pekulacje

J-23 itede

Kaczorowi domniemania się pieprzą.