Kaczorowski - też na Wawel

Data: 2010-04-14 17:07:47
Autor: MH
Kaczorowski - też na Wawel
Podobnoż też pójdzie na Wawel...  Powiadają , że też był prezydentem..  Ja tam historykiem nie jestem , nie znam
się , więc zadaję pytanie:

- kiedy był prezydentem i z czyjej woli ten tytuł uzyskał ??

MH

Data: 2010-04-14 17:11:30
Autor: boukun
Kaczorowski - też na Wawel

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000180f.4bc5da43newsgate.onet.pl...
[...]

A nich tam, będą "spoczywać" obok Jaruzelskiego, Stolzmana i Wałęsy, z tego samego obozu...

boukun

Data: 2010-04-14 17:12:54
Autor: MH
Kaczorowski - też na Wawel

> [...]
>
> MH

A nich tam, będą "spoczywać" obok Jaruzelskiego, Stolzmana i Wałęsy, z tego samego obozu...

====================

Z Wawelu zrobi się ZOM.

MH

Data: 2010-04-14 19:22:08
Autor: Polok_prawdziwy
Kaczorowski - też na Wawel
MH wrote:

Podobnoż też pójdzie na Wawel...

Powiadają , że też był prezydentem..  Ja tam historykiem nie jestem , nie
znam się , więc zadaję pytanie:

- kiedy był prezydentem i z czyjej woli ten tytuł uzyskał ??

Niedowno tukej pisołem - prezydemtem łobwoźnego tejatru kukiełkowego był...

- psy winksej popijawie, łobrały go nim najednej kanapie w salunie...

Data: 2010-04-15 10:10:00
Autor: Tomek
Kaczorowski - też na Wawel

[...]

Google Ci wyłączyli?

"W styczniu 1988 prezydent Sabbat zgodnie z artykułami 13 i 24 Konstytucji RP z 23 kwietnia 1935 wyznaczył go na "następcę prezydenta na wypadek opróżnienia się urzędu przed zawarciem pokoju".

Rola faktycznie tytularna, ale powiem tak - dla mnie był on bardziej prezydentem Polski niż Bierut czy Jaruzelski. I jak powiedział papież - "przechował suwerenność Polski". Czasem gesty, pewne zachowania, pewne miraże mają olbrzymie znaczenie dla świadomości narodowej. Istnienie rezydenta na wychodźctwie było właśnie czymś takim. Pewną myślą i ideą w czasach, gdy rządzili nami kolesie Jazruelskiego, Millera i Kwaśniewskiego. Czymś, o czym marzyli przez lata Polacy. On te marzenia ucieleśniał.
Władzy nie miał żadnej, nie był przedtstawicielem rządu uznawanego przez kogokolwiek. Ale był... Jak przedwojenny sztandar zakopany w ziemi czekający na Wolność...
Szkoda, że tak oczywiste sprawy trzeba niektórym tłumaczyć...
Sądzę, że nie czujesz żadnego związku z Polską prawą, szlachetną i uczciwą. Ale może się mylę...
Tomek

Kaczorowski - też na Wawel