Kaczorowski - też na Wawel

Data: 2010-04-14 17:11:30
Autor: boukun
Kaczorowski - też na Wawel

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000180f.4bc5da43newsgate.onet.pl...
Podobnoż też pójdzie na Wawel...

Powiadają , że też był prezydentem..  Ja tam historykiem nie jestem , nie znam
się , więc zadaję pytanie:

- kiedy był prezydentem i z czyjej woli ten tytuł uzyskał ??

MH

A nich tam, będą "spoczywać" obok Jaruzelskiego, Stolzmana i Wałęsy, z tego samego obozu...

boukun

Data: 2010-04-14 17:12:54
Autor: MH
Kaczorowski - też na Wawel

> [...]
>
> MH

A nich tam, będą "spoczywać" obok Jaruzelskiego, Stolzmana i Wałęsy, z tego samego obozu...

Z Wawelu zrobi się ZOM.

MH

--

Kaczorowski - też na Wawel