Kaczory popadły w niełaskę u padre...

Data: 2009-11-20 10:05:01
Autor: Antenka
Kaczory popadły w niełaskę u padre...
On 20 Lis, 18:42, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Szykuje się powrót Długiego Romana?...

http://www.streemo.pl/Image/2308_m.jpg

***

Ojciec Rydzyk ma pretensje do PiS. Szefowi Radia Maryja kością w
gardle stoją trzy sprawy: lustracja arcybiskupa Stanisława Wielgusa,
brak poparcia dla zaostrzenia ustawy antyaborcyjnej i poparcie w
Sejmie Traktatu Lizbońskiego.

- Ja do PiS też mam zastrzeżenia. O Platformie to już szkoda mówią, a
o innych tam partiach ... A PiS też mi się wydawał, że taki
patriotyczny, a kto uderzył pierwszy w arcybiskupa Wielgusa,(...)
Pierwsze. Druga sprawa - życie. Jaki jest stosunek do życia. Trzecia
sprawa - Traktat Lizboński. Ja nie mówię, że mamy być przeciwko
jednoczeniu się narodów. Nie! Ale nie za wszelką cenę. To nie jest
żaden fetysz, żebyśmy oddawali wszystko: naszą historię, naszą etykę,
naszą własność, nasze wszystko ... Nie, to nie jest tak. Także mamy w
tej chwili zniewolenie na własne życzenie - mówił w nocy szef Radia
Maryja.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7275982,Rydzyk_gani_Pi...

Słuchałeś w nocy łojaca dyrektora? No widzisz, jeszcze trochę a się
nawrócisz belzebubie...

Antenka

Data: 2009-11-20 10:13:33
Autor: Tzva Adonai
Antenka napisał(a):

Słuchałeś w nocy łojaca dyrektora? No widzisz, jeszcze trochę a się
nawrócisz belzebubie...

Radio Maryja to już przeżytek.. Od jakiegoś czasu jestem stałym widzem
Telewizji Narodowej Sendeckiego...

Jeden z odcinków: http://www.youtube.com/watch?v=A8FcbjJbFjA

Kaczory popadły w niełaskę u padre...