Kaczu¶-sraczu¶

Data: 2011-11-05 18:56:51
Autor: Jacek Biały
Kaczu¶-sraczu¶

Coraz bardziej zaczynam żałować, że kiedy¶ popierałem osobę Jarosława Kaczyńskiego. Ostatnio głosowałem na PJN. Pomimo programowej miałko¶ci tego ugrupowania należały im się punkty przede wszystkim za odwagę, że postawili się Kaczyńskiemu i za przyzwoito¶ć, że nie poszli do PO (bez determinacji każdy program jest do kitu).

Tymczasem nasz Kaczu¶ to notoryczny kłamca. Mówił, że nie pójdzie z Lepperem, a jednak poszedł. Osobi¶cie bardzo mnie to nie parzyło. Większy czułem niesmak, gdy wysun±ł się na premiera, bo przecież obiecał, że tego nie zrobi! W ogóle my¶lę, że Marcinkiewicz lepiej dawał sobie radę bez Leppera niż Kaczyński z Lepperem. Oto Kaczu¶ nastawił na Leppera pułapkę, lecz jak zwykle pojawili się zdrajcy, no i... wiecie jak było.
Słowo 'zdrajca' bardzo często pojawia się w zakonie pisowskiego satrapy. ¦wiadczy to jedynie o tym, że dupy z nich wołowe, niż wytrawni politycy. No bo co s±dzić o kim¶, kto nie tylko do bycia zdradzanym ci±gle się przyznaje, lecz nawet tego się nie wstydzi? Je¶li nie cioty, to z pewno¶ci± sekciarze.

Chyba też jestem ciot±, skoro Kaczyński po raz trzeci mnie oszukał. Obiecał, że ust±pi, jeżeli i tym razem przegra, no ale tak naprawdę to już mu nie wierzyłem. I dziwię się tym, którzy na niego głosowali. Co chcieli¶cie osi±gn±ć? Dobry wynik partii Kaczyńskiego? A co dalej? Nawet gdyby nie b±kn±ł na temat Merkelowej, nawet gdyby dostał parlamentarn± większo¶ć, co zrobi przy Komorowskim?
A gdyby Kaczyński zamiast siebie wystawił innego kandydata? Wtedy mógłby się spełnić najczarniejszy panaprezesowy sen, że kto¶ z jego owczarni stał się bardziej popularny od ciotowatego wodza. Czy nie dlatego skosił Marcinkiewicza?
Ostatnio wykosił kolejnych 'zdrajców'. Kiedy Kaczyński wykosi już wszystkich, pozostan± przy nim twarze, na jakie patrzeć lubi najbardziej: Twarze nie mówi±ce nic poza psim oddaniem.

Tak naprawdę Kaczyńskiemu nie przeszkadza PO u władzy. Wolałby tam widzieć złodzieja niż 'zdrajcę', bo Kaczu¶ i tak się wyżywi. Tylko co z tego mamy? Kaczu¶-sraczu¶. Zawłaszczył polsk± rację stanu i co potrafi? Gęgać i stękać jak na srocu. Ostatnio wygęgał nam Budapeszt. Dziękujemy Ci miłosierny Kaczusiu!
--
biały

Data: 2011-11-05 20:04:48
Autor: bolek
Kaczu¶-sraczu¶

Użytkownik "Jacek Biały" <jacek@bezadresu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4eb578ef$0$2187$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I ust±pił, tylko postanowił, że nie sam.
Przecież PiS to już tylko kabaret.

bolek

Data: 2011-11-05 20:04:57
Autor: pluton
Kaczu¶-sraczu¶
Coraz bardziej zaczynam żałować, że kiedy¶ popierałem osobę Jarosława
Kaczyńskiego.

Az 5 lat ci zajelo przejrzenie na oczy ?

Nullification

Data: 2011-11-05 20:29:33
Autor: Kolargol
Kaczu¶-sraczu¶
Użytkownik "Jacek Biały" <jacek@bezadresu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4eb578ef$0$2187$65785112news.neostrada.pl...

Coraz bardziej zaczynam żałować, że kiedy¶ popierałem osobę Jarosława Kaczyńskiego.

Ehh ty gupi kruku kiedys Giertycha, wczesniej TW agenta Bolka teraz Jaroslawa, bylego TW, ktory mieszkal z kotem i przyjacielem.
Pech czy glupota?

narciasz
vel.Pleva
Canada

Data: 2011-11-06 10:11:57
Autor: Jacek Biały
Kaczu¶-sraczu¶
On 5 Lis, 20:29, "Kolargol" <kolar...@misie.gumisie.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <ja...@bezadresu.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4eb578ef$0$2187$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Ehh ty gupi kruku kiedys Giertycha, wczesniej TW agenta Bolka teraz
Jaroslawa, bylego TW, ktory mieszkal z kotem i przyjacielem.

byc moze z toba

Pech czy glupota?

narciasz
vel.Pleva