Kaczu¶-sraczu¶

Data: 2011-11-05 20:29:33
Autor: Kolargol
Kaczu¶-sraczu¶
Użytkownik "Jacek Biały" <jacek@bezadresu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4eb578ef$0$2187$65785112news.neostrada.pl...

Coraz bardziej zaczynam żałować, że kiedy¶ popierałem osobę Jarosława Kaczyńskiego.

Ehh ty gupi kruku kiedys Giertycha, wczesniej TW agenta Bolka teraz Jaroslawa, bylego TW, ktory mieszkal z kotem i przyjacielem.
Pech czy glupota?

narciasz
vel.Pleva
Canada

Data: 2011-11-06 10:11:57
Autor: Jacek Biały
Kaczu¶-sraczu¶
On 5 Lis, 20:29, "Kolargol" <kolar...@misie.gumisie.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <ja...@bezadresu.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4eb578ef$0$2187$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Ehh ty gupi kruku kiedys Giertycha, wczesniej TW agenta Bolka teraz
Jaroslawa, bylego TW, ktory mieszkal z kotem i przyjacielem.

byc moze z toba

Pech czy glupota?

narciasz
vel.Pleva