Kaczyńska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zginąć

Data: 2010-12-07 13:27:37
Autor: Andrzej Adam Filip
Kaczyńska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zginąć
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> pisze:
Parlamencie Europejskim zorganizowano dzisiaj publiczne wysłuchanie w
sprawie katastrofy Tu-154. Bierze w nim udział m.in. córka tragicznie
zmarłej Pierwszej Pary.

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/312483,kaczynska-pyta-w-brukseli-dlaczego-moi-rodzice-musieli-zginac.html

=================================

Pisiacka zadyma. Cel - rozmycie rzeczywistych przyczyn katastrofy.

Czyli choćby oczywistej winy (politycznej) min. Klicha (PO)?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Leniwego mężczyznę poznaje się po jego zagrodzie.

Data: 2010-12-07 04:54:24
Autor: dexth
Kaczyńska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±ć
On 7 Gru, 13:27, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
[............]

> ================================>
> Pisiacka zadyma. Cel - rozmycie rzeczywistych przyczyn katastrofy.

Czyli choćby oczywistej winy (politycznej) min. Klicha (PO)?
[..........]

Jedyn± nadziej± na rzetelne wyja¶nienie tej straszliwej katastrofy
jest powołanie międzynarodowej komisji, która w sposób niezależny
wyja¶ni, dlaczego prezydent i jego żona, moi rodzice oraz 94
przedstawicieli naszego kraju musieli zgin±ć" - powiedziała,
otrzymuj±c gromkie brawa.

pozdr dexth

Data: 2010-12-07 14:50:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyńska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±ć

Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:798f5319-b1c2-47e3-ae32-423b71e8307fv23g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

wyja¶ni, dlaczego prezydent i jego żona, moi rodzice oraz 94
przedstawicieli naszego kraju musieli zgin±ć" - powiedziała,

Prawie każdy my¶l±cy i nie sfanatyzowany człowiek może odpowiedzieć na to pytanie. Nie jest potrzebna komisja międzynarodowa.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-12-07 19:40:43
Autor: Andrzej Adam Filip
Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pisiacka zadyma. Cel - rozmycie rzeczywistych przyczyn katastrofy.
Czyli choćby oczywistej winy (politycznej) min. Klicha (PO)?

Jedyną nadzieją na rzetelne wyjaśnienie tej straszliwej katastrofy
jest powołanie międzynarodowej komisji, która w sposób niezależny
wyjaśni, dlaczego prezydent i jego żona, moi rodzice oraz 94
przedstawicieli naszego kraju musieli zginąć" - powiedziała,
otrzymujÄ…c gromkie brawa.

Prawie każdy myślący i nie sfanatyzowany człowiek może odpowiedzieć na
to pytanie. Nie jest potrzebna komisja międzynarodowa.

A udowodnisz swoje awanse do statusu człowieka "ponoć myślącego" pisząc
*dlaczego*? Bo inaczej *sam* piszesz jak ostatni dupek po wypraniu mĂłzgu.

P.S. Punkt widzenia zaleĹĽy od punktu siedzenia, nieprawdaĹĽ?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Spośród wszystkich sposobów, jakie Ci wskazuje mądrość, dla osiągnięcia

Data: 2010-12-07 19:56:05
Autor: boukun
> [...]

wyja¶ni, dlaczego prezydent i jego żona, moi rodzice oraz 94
przedstawicieli naszego kraju musieli zgin±ć" - powiedziała,

W innym kraju to nie mkogło się stać, to mogło się stać tylko w Polsce i tylko z Kaczyńskim...

boukun

Data: 2010-12-07 12:52:24
Autor: Hans Kloss
Kaczyńska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±ć
On 7 Gru, 19:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

W innym kraju to nie mkog o si sta , to mog o si sta tylko w Polsce i tylko z
Kaczy skim...
 Tyle że to się stało w Rosji głupi chamie, i tylko jednemu
Kaczyńskiemu.
J-23

Data: 2010-12-07 23:38:24
Autor: boukun
Kaczyńska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±ć

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:545fc241-a72b-41a4-8ef6-ca17ed5906c9i17g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

A gdzie się miało stać, jak tam na wariata leciał, by przed wyborami punkty zdobyć? Nie jednemu, tylko na wariata 95 osób za sob± poci±gn±ł...

boukun

Data: 2010-12-07 16:16:39
Autor: Hans Kloss
Kaczyńska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±ć
On 7 Gru, 23:38, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A gdzie si mia o sta , jak tam na wariata lecia , by przed wyborami punkty
zdoby ? Nie jednemu, tylko na wariata 95 os b za sob poci gn ...

Bełkocesz półmózgu juz od kwietnia o tej "na wariata" PRZEZ PÓŁ ROKU
PRZYGOTOWYWANEJ wizycie jak jaki¶ popieroleniec. Na wariata, no co za
gównozjad.. tfu!
J-23

Data: 2010-12-08 19:25:38
Autor: boukun
Kaczyńska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±ć

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:1b421774-b53c-44c0-9dec-d9cebaa6063bg19g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Przez kogo przygotowywana, przez tego przygotowywana, na WARIATA, fanatyczny pojebusie... Leciał tam, gdzie go nikt nie chciał, zawsze przed wyborami..., a że się wcze¶niej czy póĽniej wykończy, było do przewidzenia dużo wcze¶niej... Tylko stewardes żal...

boukun

Data: 2010-12-07 10:34:16
Autor: Brooks
On Dec 7, 12:27 pm, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> pisze:

> [...]

> Pisiacka zadyma. Cel - rozmycie rzeczywistych przyczyn katastrofy.

Czyli choćby oczywistej winy (politycznej) min. Klicha (PO)?

Andrzej Adam Filip : ¦wiat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Leniwego mężczyznę poznaje się po jego zagrodzie.
  -- Przysłowie ałtajskie (pl.wikiquote.org)

Co to jest polityczna wina? Znajdzcie mi winnych polityków i pod
sciane z nim.
Pod sciana zabraknie miejsca? Nikt sie nie ostanie?

--
Brooks

Data: 2010-12-07 19:55:05
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:2v6qfxvov3+AC7@elsie.huge.strangled.net...
[...]

Znowu jaja sobie robisz. Na wariata nie było rady... szkoda, że córka nie zdawała (i nie zdaje) sobie sprawy, jakiego ma (miała) ojca...

boukun

Kaczyńska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zginąć