Kaczyński: Św. Mikołaj nie istnieje

Data: 2013-12-16 09:18:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński: Św. Mikołaj nie istnieje
Świąteczna sieć powiązań zdemaskowana.Walka o przejrzystość życia publicznego to jedno ze sztandarowych haseł Prawa i Sprawiedliwości. Na nieco ponad tydzień przed Bożym Narodzeniem postanowił o tym przypomnieć Jarosław Kaczyński.

– Św. Mikołaj nie istnieje. Prezenty w Polsce rozdaje układ towarzysko-biznesowy – oznajmił prezes PiS na konferencji prasowej przed sklepem “Toys R Us” w Warszawie.

Jak obiecał, niedługo PiS przedstawi kompletny raport w sprawie, która “od lat jest solą w oku uczciwych Polaków“.

– Nie może być tak, że o wszystkim decyduje sieć niejasnych powiązań, gdzie mamy z jednej strony wielki biznes, a z drugiej nieposiadających demokratycznego mandatu ludzi, którzy decydują o zakupach, a potem podziale prezentów. Czas wywrócić ten stolik – zadeklarował Kaczyński.

http://tiny.pl/qw8wz

Data: 2013-12-16 16:34:46
Autor: iDZI
Kaczyński: Św. Mikołaj nie istnieje
Jak tak na ciebie patrze idzikowski grubasie to jestem za aborcją.

Data: 2013-12-17 08:45:47
Autor: Budzik
Kaczyski: w. Mikoaj nie istnieje
Uytkownik iDZI idzi@wp.pl ...

Jak tak na ciebie patrze idzikowski grubasie to jestem za aborcj.

A ja ci ycz wszystkiego najlepszego.
I wicej poczucia humoru!

Kaczyński: Św. Mikołaj nie istnieje