Kaczyński+Macierewicz - gdzie się ukryl i?

Data: 2015-05-19 09:08:11
Autor: WW
Kaczyński+Macierewicz - gdzie się ukryl i?
Witam

Wielkimi nieobecnymi w wyścigu do fotela są panowie Kaczyński i Macierewicz.
Ciekawe gdzie się ukrywają?
Czarni też jakoś przycichli.
Bo to, że wychyną zza placów Dudu tuż po wyborach, jest raczej pewne.

Natomiast mnie intryguje pytanie, czy w przypadku wygranej p. Dudu, zawalczy on o władze w PiS?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2015-05-19 01:20:42
Autor: donek999bronek
Kaczyski+Macierewicz - gdzie si ukryli?
uytkownik WW napisa:

Ciekawe gdzie si ukrywaj?

Pewnie tam gdzie Niesioloski i Palikot.

Ciekawe ile bdzie samospale za drugiej tury komoroskiego?

Data: 2015-05-19 17:45:19
Autor: Mark Woydak
Kaczyski+Macierewicz - gdzie si ukryli?

Uytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisa w wiadomoci news:a0497867-a0de-4ed9-8400-9633f1fa7ff1googlegroups.com...

--

Ty zacznij.

MW

Data: 2015-05-19 09:32:46
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.05.2015 09:08, WW pisze:
Witam

Wielkimi nieobecnymi w wyścigu do fotela są panowie Kaczyński i
Macierewicz.
Ciekawe gdzie się ukrywają?
Czarni też jakoś przycichli.

Dziwisz się? Odstraszaliby tych choć trochę rozsądnych z elektoratu PiS.

Bo to, że wychyną zza placów Dudu tuż po wyborach, jest raczej pewne.

Ano niestety. Boję się, że jeśli przegrają, to mogą spróbować czegoś niezbyt legalnego... może nawet przy współpracy z tworzonymi korwinjugend (skoro dawny twór JKM sprzymierza się z PiS - mimo różnic jak pomiędzy Hitlerem a Stalinem).

Natomiast mnie intryguje pytanie, czy w przypadku wygranej p. Dudu,
zawalczy on o władze w PiS?

Myślisz, że prezesucio i maciorewicz wystawili kogoś, na kogo nie mają haków? Nie ta mentalność...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-05-19 10:32:02
Autor: WW
W dniu 2015-05-19 o 09:32, Andrzej Lawa pisze:

Natomiast mnie intryguje pytanie, czy w przypadku wygranej p. Dudu,
zawalczy on o władze w PiS?

Myślisz, że prezesucio i maciorewicz wystawili kogoś, na kogo nie mają
haków? Nie ta mentalność...

Trafne spostrzeżenie. Mnie nie przyszło do głowy.

Data: 2015-05-19 10:19:58
Autor: Przedstawiciel_narodu
"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mjengv$if0$1node2.news.atman.pl...
Witam

Wielkimi nieobecnymi w wyścigu do fotela są panowie Kaczyński i Macierewicz.
Ciekawe gdzie się ukrywają?

A co ma Macierewicz do wyborów?

Data: 2015-05-19 17:00:23
Autor: Budzik
Kaczyski+Macierewicz - gdzie si ukryli?
Uytkownik WW wuwu0@vp.pl ...

Natomiast mnie intryguje pytanie, czy w przypadku wygranej p. Dudu, zawalczy on o wadze w PiS?

Raczej zwyczajowo wystapi z partii...

Kaczyński+Macierewicz - gdzie się ukryl i?