Kaczy艅ski b臋dzie zawsze ma艂ym cz艂owieczk iem, a nie Wa艂臋s膮.

Data: 2011-12-16 05:45:15
Autor: stevep
Kaczy艅ski b臋dzie zawsze ma艂ym cz艂owieczk iem, a nie Wa艂臋s膮.
# Nie zastanawia艂em si臋, dlaczego eurodeputowani obydwu PiS-贸w nie pior膮  brud贸w we w艂asnym domu, bo odpowied藕 jest zbyt prosta: Kaczy艅ski to nie  Wa艂臋sa. Gorzej z kwesti膮, czemu na forum europejskim zarzucano premierowi  Tuskowi nadgorliwo艣膰 i bezczynno艣膰 jednocze艣nie.. R贸wnie dobrze m贸g艂bym  kombinowa膰, po co pisowcy (z ma艂ej litery, z ma艂ej) 艣piewaj膮 przy ka偶dej  okazji 鈥瀘jczyzn臋 woln膮 racz nam zwr贸ci膰 Panie?鈥 Przecie偶 Pana to musi  troch臋 dra偶ni膰, bior膮c pod uwag臋 wolno艣膰, kt贸r膮 nam jednakowo偶 zwr贸ci艂. S膮  aberracje prawicowe, o kt贸rych si臋 nawet filozofom nie 艣ni艂o, pomy艣la艂em  namydlaj膮c brod臋 do golenia, gdy z radia dobieg艂 mnie aksamitny g艂os 鈥瀢  okresie grypy i przezi臋bienia jestem nara偶ona na infekcje. Moje  rozwi膮zanie to Rutinacea Max鈥. Druga pierwsza dama prze艣laduje mnie z  radia i telewizji od dawna, ale dzi艣 sta艂a si臋 odpowiedzi膮 na te wszystkie  pytania przy goleniu. To kwestia stylu! O to przecie偶 chodzi!

Je艣li druga pierwsza dama tego stylu nie ma, to czego mo偶emy oczekiwa膰 od  Por臋by, Kurskiego czy Migalskiego? Czy a偶 tak krucho jest u Kwa艣niewskich,  偶e pani Jola musi robi膰 w reklamie? Olek ju偶 wszystko przepi艂? W ko艅cu  mo偶na jako艣 usprawiedliwi膰 wyst臋py obydwu pa艅 Kwa艣niewskich w TVN Style,  chocia偶by parciem na szk艂o, lub kontynuacj膮 wprowadzania c贸rci na salony  tak pi臋knie rozpocz臋t膮 par臋 lat temu w Pary偶u, ale reklama? A to jest  udzielaj膮ce! Trzecia pierwsza dama na razie promuje ksi膮偶k臋, kt贸r膮, jak  twierdzi, napisa艂a i nawet w to uwierzy艂a. Bior膮c pod uwag臋 ilo艣膰 dzieci i  wnuk贸w ani chybi zobaczymy pani膮 Danut臋 w reklamie zupy pomidorowej.  Czwarta pierwsza dama b臋dzie mia艂a ju偶 drog臋 przetart膮 i nikt si臋 nie  zdziwi, 艂膮cznie ze mn膮, gdy zacznie reklamowa膰 tabletki odchudzaj膮ce.

Mo偶e moje standardy s膮 zbyt staro艣wieckie, ale jako艣 nie przypominam  sobie, 偶eby pierwsza 鈥瀙ierwsza鈥 dama promowa艂a co艣, co napisa艂 Urban, albo  reklamowa艂a gaz 艂zawi膮cy na przyk艂ad. O tempora, o mores!  Wszystko  zmienia si臋, wi臋c zachowanie eurodeputowanych PiS-u jest r贸wnie偶 adekwatne  do lekcji stylu, jak膮 pobieraj膮. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjxz4

--
stevep
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-16 08:48:33
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Kaczy艅ski b臋dzie zawsze ma艂ym cz艂owieczkiem, a nie Wa艂臋s膮.

U偶ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:op.v6kfhpjv50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Patrzy艂em z rosn膮cym obrzydzeniem na wyst膮pienie Kurskiego i Por臋by. To 偶enuj膮ce co ci ludzi wygaduj膮. Jsk mo偶na by膰 tak pod艂ym!?

BBR

Data: 2011-12-16 13:36:24
Autor: raff
Kaczy駍ki b阣zie zawsze ma硑m cz硂wieczkiem, a nie Wa酬s.
Bo nie sikal do chrzcielnicy czy dlatego ze nie kapowal za pieniadze ?

R.

Data: 2011-12-16 13:43:54
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Kaczy駍ki b阣zie zawsze ma硑m cz硂wieczkiem, a nie Wa酬s.

Uzytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:gpeme7p1k8vplrrp5kgpgkjmteml3f1ga94ax.com...
Bo nie sikal do chrzcielnicy czy dlatego ze nie kapowal za pieniadze ?

R.

Masz cos do powiedzenia w temacie? Jezeli nie to nie zasmiecaj grupy swoimi idiotycznymi odzywkami.

BBR

Data: 2011-12-16 15:19:06
Autor: stevep
Kaczy駍ki b阣zie zawsze ma硑m cz硂wieczkie m, a nie Wa酬s.
Dnia 16-12-2011 o 13:36:24 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisa(a):

Bo nie sikal do chrzcielnicy czy dlatego ze nie kapowal za pieniadze ?

R.

Eeee, tobie to tylko napluje do kawy.

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Kaczy艅ski b臋dzie zawsze ma艂ym cz艂owieczk iem, a nie Wa艂臋s膮.