Kaczyński: będziemy czcić pamięć ofiar katastrofy, póki żyjemy

Data: 2011-03-31 20:18:57
Autor: jadrys
Kaczyński: będziemy czcić pamięć ofiar katastrofy, póki żyjemy
Będziemy czcić pamięć ofiar katastrofy smoleńskiej, póki żyjemy; nikt nie może nam tego zakazywać - tak prezes PiS Jarosław Kaczyński odniósł się do opinii, że rok po katastrofie kończy się żałoba. Uważa, że powinien powstać pomnik upamiętniający Lecha i Marię Kaczyńskich.

Pytany później, czy PiS będzie nadal organizował obchody 10. Dnia każdego miesiąca, potwierdził.

więcej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/328911,kaczynski-bedziemy-czcic-pamiec-ofiar-katastrofy-poki-zyjemy.html =====================================================

Jadrysie - miałem rację, gdy pisałem, że Jaruś będzie 10 maja przed pałacem. I te awanturki będą trwały do wyborów.
Jaruś reagując na wypowiedż Małysza potwierdził, że katastrofa smoleńska jest sprawą polityczną, a Małysz nie zna się na polityce tylko na skokach.
Po trupach do celu. Miał rację Wojewódzki śpiewając taką piosenkę. Dla przypomnienia:
http://www.youtube.com/watch?v=Vw9mbCAKF2g

No i niech sobie czci. W kościele niech da na msze czy na grobie składa kwiaty. Ale niech nie zaśmieca placu przed pałacem prezydenckim.. Igrzysk dla motłochu nam nie trzeba.

Data: 2011-03-31 20:20:36
Autor: Grzegorz Z.
Kaczyński: będziemy czcić pamięć ofiar katastrofy, póki żyjemy
jadrys napisa³:

Ale niech nie za¶mieca placu przed pa³acem prezydenckim.. Igrzysk dla mot³ochu nam nie trzeba.

Proponujê wys³aæ tam prewencjê z armatkami wodnymi (to na te znicze) a jak
armatki nie ostudz± ich zapêdów to mo¿e gumowa amunicja?

Data: 2011-04-01 16:01:15
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-31 20:20, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

Ale niech nie zaśmieca placu przed pałacem prezydenckim..
Igrzysk dla motłochu nam nie trzeba.
Proponuję wysłać tam prewencję z armatkami wodnymi (to na te znicze) a jak
armatki nie ostudzą ich zapędów to może gumowa amunicja?

W taki czy inny sposób HGW powinna tam zaprowadzić porządek. Ja myślę że mandaty na początek dla bałaganiarzy wystarczą.

Data: 2011-04-01 14:17:18
Autor: obserwator
Kaczyñski: bêdziemy czciæ pamiêæ ofiar katastrofy, póki ¿yjemy
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a): W taki czy inny sposób HGW powinna tam zaprowadziæ porz±dek. Ja my¶lê ¿e mandaty na pocz±tek dla ba³aganiarzy wystarcz±.

masz pewnie doswiadczenie jeszcze z czasow PRL. Wez pale i idz zrob z tymi
madlacymi sie ludzmi porzadek, skoro wspierani przez esbeka *Niemca* chuligani, nie moga sobie poradzic. A HGW sie dwoi i troi, aby tych Polakow ponizyc.

Data: 2011-04-01 16:10:05
Autor: Bogdan Idzikowski

jadrys napisał:

[...]

Przecież o to Kaczyńskiemu chodzi!

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-06-28 18:56:09
Autor: jadrys
[...]

O mandaty? Nie rozumiem.

Kaczyński: będziemy czcić pamięć ofiar katastrofy, póki żyjemy