Kaczy艅ski chce podpali膰 Polsk臋!

Data: 2010-12-23 11:41:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kaczy艅ski chce podpali膰 Polsk臋!
czwartek, 23 grudnia 2010 00:13. carbon entity 'Grzegorz Z.' <blogfiles@gazeta.pl>

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8860058,Palikot__jestem_antidotum_na_szalenstwo_polskiej_polityki.html

Paranoja polska... by膰 mo偶e. Ale dzia艂a na OBIE STRONY -- - paranoja prze艣ladowcza Jara vs. mania wielko艣ci Tuska. A po艣rodku mocarstwa kartofla biedny i wystraszomy, schowany jak zaj膮c w kapu艣cie Polaczek jak my wszyscy, kt贸ry nie ma gdzie ucieka膰, bo w ka偶dych drzwiach stoi -- - jako rzek艂 wieszcz narodowy -- - "waryat machaj膮cy swoj膮 pa艂eczk膮".

To po czyjej stronie jestem? PoPiSior贸w? Czerwonych? Cham贸w? Federast贸w? Niech ich trolle porw膮. Ja jestem solidarny z tym biednym zaszczutym Polaczkiem, kt贸rego politycy zwiedli z drogi. I kt贸ry chce tylko by膰 szcz臋艣liwy, bez kwakania Kaczek, miauczenia Palikot贸w i kwik贸w innej nierogacizny.

Kaczy艅ski chce podpali膰 Polsk臋!