Kaczy艅ski da Dudzie wskaz贸wki.

Data: 2015-05-15 06:30:12
Autor: Jawampo
Kaczy艅ski da Dudzie wskaz贸wki.
Natychmiast po wyborach z ukrycia wyjd膮 : Kaczy艅ski,
Macierewicz i dadz膮 Dudzie wskaz贸wki, a Duda b臋dzie ta艅czy艂
jak mu Kaczy艅ski zagra. Zaczn膮 wzmacnia膰 SKOKi
i celebrowa膰 religi臋 smole艅sk膮. Do polityki zagranicznej
pewnie wr贸ci Fatyga, a wychowaniem obywateli zajmie si臋 Rydzyk
z Klemp膮.

Data: 2015-05-15 07:17:39
Autor: szklanynocnik
Kaczy駍ki da Dudzie wskaz體ki.
u縴tkownik Jawampo napisa:
Natychmiast po wyborach z ukrycia wyjd : Kaczy駍ki,
Macierewicz i dadz Dudzie wskaz體ki, a Duda b阣zie ta馽zy
jak mu Kaczy駍ki zagra. Zaczn wzmacnia SKOKi
i celebrowa religi smole駍k. Do polityki zagranicznej
pewnie wr骳i Fatyga, a wychowaniem obywateli zajmie si Rydzyk
z Klemp.

Mnie to pasi, dodatkowo trzeba zrobi czystki gdzie si da.
Rozstrzela nie co dziesi眛ego dziennikarza tylko co drug kurw udaj眂 dziennikarza itd.

Zdrajc體 powiesi albo rzuci lwom w zoo, koniecznie
rozliczy fundusze unijne, dokr阠i 秗ube firmom wyprowadzaj眂ym kapita. Ho ho, do normalno禼i d硊ga droga.

Data: 2015-05-15 16:00:40
Autor: Budzik
Kaczy駍ki da Dudzie wskaz體ki.
U縴tkownik  szklanynocnik@gmail.com ...

[...]

Korea P髄nocna jest piekna o tej porze roku. Powinienes sie wybrac!

Data: 2015-05-15 14:34:18
Autor: szklanynocnik
Kaczy駍ki da Dudzie wskaz體ki.
u縴tkownik Budzik napisa:

Korea P髄nocna jest piekna o tej porze roku. Powinienes sie wybrac!

https://twitter.com/maskiBK

Wojciech Sumli駍ki w Ottawie
https://www.youtube.com/watch?v=WVZcpFA7rTc

Data: 2015-05-15 18:23:44
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
U偶ytkownik  szklanynocnik@gmail.com ...

[...]

Mnie to pasi, dodatkowo trzeba zrobi膰 czystki gdzie si臋 da.
Rozstrzela膰 nie co dziesi膮tego dziennikarza tylko co drug膮 kurw臋 udaj膮c膮 dziennikarza itd.

Zdrajc贸w powiesi膰 albo rzuci膰 lwom w zoo, koniecznie
rozliczy膰 fundusze unijne, dokr臋ci膰 艣rube firmom wyprowadzaj膮cym kapita艂. Ho ho, do normalno艣ci d艂uga droga.

Korea P贸lnocna jest piekna o tej porze roku. Powinienes sie wybrac!

A ty si臋 wybierasz do Waszyngtonu, Berlina czy te偶 Brukseli?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Sznur rwie si臋 w tym miejscu, gdzie jest najcie艅szy; konie przeskakuj膮 zagrod臋

Data: 2015-05-15 19:00:49
Autor: Budzik
Kaczy駍ki da Dudzie wskaz體ki.
U縴tkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

A ty si wybierasz do Waszyngtonu, Berlina czy te Brukseli?

Do Grecji chyba.
Ale dopiero we wrze秐iu planuj wakacje.

Data: 2015-05-15 23:20:17
Autor: Stefik
Kaczy.. tylko do Watykanu.

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w
wiadomo禼i news:XnsA49BD42586002budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Jest ryzyko, 縠 we wrze秐iu b阣ziesz m骻 jecha tylko do Watykanu,
je縠li wygra Duda. Dewizy trzeba oszcz阣za 縠by starczy硂 na 秝i眛ynie.

Data: 2015-05-15 22:00:38
Autor: Budzik
Kaczy.. tylko do Watykanu.
U縴tkownik Stefik de4X2@cos.pl ...

[...]

Nie ma takiego niebezpieczenstwa.
Niebezpieczesntwo polega tylko na tym, ze nie bede chcia wracac :)

Data: 2015-05-18 11:01:28
Autor: donek999bronek
> [...]

Korea P髄nocna jest piekna o tej porze roku. Powinienes sie wybrac!

R縩iesz Pan g硊pa jak zawsze z reszt weso砮j czeredki,
dobrze wiesz o tym co zrobiono u niemca czecha i szweda,  a tu?
Gruba kreska, aj waj!!!

Raj dla kurwy i z硂dzieja.

Pan B骻 wi阠ej dla Polak體 zrobi nie mo縠
http://kontrowersje.net/pan_b_g_wi_cej_dla_polak_w_zrobi_nie_mo_e

Data: 2015-05-15 08:13:54
Autor: WW
W dniu 2015-05-15 o 06:30, Jawampo pisze:
[...]

Tako偶 i si臋 stanie.
Amen.

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2015-05-15 08:29:11
Autor: A. Filip
Kaczy艅ski (Lech) da Dudzie wskaz贸wki.
"Jawampo" <r4esx@asgf.pl> pisze:
[...]

A wiesz 偶e fanatyczny elektorat PO 艂atwo zastraszany gadk膮 "bo przyjdzie z艂y
PiS i was z艂e" "nie ro艣nie"?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Dom zbuduje si臋 m膮dro艣ci膮 i utwierdzi rozeznaniem.  (Przys艂owie biblijne)

Data: 2015-05-15 08:37:24
Autor: Patriota
[...]

Ha, Pani Fotyga jako jedyny szef MSZ Polski po 89 roku potrafia powiedzie膰 jankesom NIE w paru kwestiach. Wola艂by艣 tego lachoci膮ga kt贸ry ma odwag臋 do tego si臋 przyzna膰 tylko kumplowi w knajpie?
Druga sprawa: co ci przeszkadzaj膮 mocne SKOKI?

Data: 2015-05-15 07:18:58
Autor: szklanynocnik
Kaczy駍ki da Dudzie wskaz體ki.
u縴tkownik Patriota napisa:

Druga sprawa: co ci przeszkadzaj mocne SKOKI?

Parchom wszystko co nie pejsate 秏ierdzi.

Data: 2015-05-16 11:07:49
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-15 o 16:18, szklanynocnik@gmail.com pisze:
u縴tkownik Patriota napisa:

Druga sprawa: co ci przeszkadzaj mocne SKOKI?

Parchom wszystko co nie pejsate 秏ierdzi.

Chyba jednak chodzi o tych og硊pionych, tych co to naiwnie daj si wprowadza w tzw owczy p阣.

Data: 2015-05-15 10:00:50
Autor: Budzik
Kaczy駍ki da Dudzie wskaz體ki.
U縴tkownik Patriota czu@kre.ru ...

[...]

Ha, Pani Fotyga jako jedyny szef MSZ Polski po 89 roku potrafia powiedzie jankesom NIE w paru kwestiach. Wola砨y tego lachoci眊a kt髍y ma odwag do tego si przyzna tylko kumplowi w knajpie?
Druga sprawa: co ci przeszkadzaj mocne SKOKI?

Mowi砤 NIE bo nic innego nie umia砤 po angielsku, zreszta niewiele tez rozumia砤 :)

Data: 2015-05-16 11:07:44
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-15 o 12:00, Budzik pisze:
[...]

A czy to i tak nie lepsze od jedynego zrozumia砮go s硂wa kt髍e znali i znaj jej odpowiednicy, "TAK", "tak panie konsulu", "tak panie ambasadorze USA"..

Data: 2015-05-16 12:00:46
Autor: Budzik
[...]

Mozemy sobie zartowac ale nie rozumiem, jak MSZ moze byc osoba nie m體iaca przynajmniej po angielsku...

Data: 2015-05-16 14:12:43
Autor: A. Filip
Usa艅ski Fotygi czyli z kim t艂umacze si臋 przydaj膮 [Was: Kaczy艅ski da Dudzie wskaz贸wki.]
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
U偶ytkownik Patriota czu@kre.ru ...

[...]

Mowi艂a NIE bo nic innego nie umia艂a po angielsku, zreszta niewiele
tez rozumia艂a :)

A czy to i tak nie lepsze od jedynego zrozumia艂ego s艂owa kt贸re znali i
znaj膮 jej odpowiednicy, "TAK", "tak panie konsulu", "tak panie ambasadorze USA"..

Mozemy sobie zartowac ale nie rozumiem, jak MSZ moze byc osoba nie m贸wiaca przynajmniej po angielsku...

A to nie jest wygodne jak si臋 chce 偶eby nie da艂o si臋 czego艣 powiedzie膰 takiej
osobie w cztery oczy *po usa艅sku*? :-)

<ironia> Czy prokuratura w Polsce by艂aby a偶 tak "艣lamazarna" ze 艣ledztwem w
sprawie (co najmniej jednego) wiezienia-katowni CIA/USA w nie szybkiej RP3
jakby o sprawie musia艂o wiedzie膰 tak偶e "paru" t艂umaczy? </ironia>

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Rzeczy minionych nie 偶a艂uj, s艂owom bezbo偶nym nie wierz.  (Przys艂owie ormia艅skie)

Data: 2015-05-16 12:49:38
Autor: Budzik
Usa駍ki Fotygi czyli z kim t硊macze si przydaj [Was: Kaczy駍ki da Dudzie wskaz體ki.]
U縴tkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Mozemy sobie zartowac ale nie rozumiem, jak MSZ moze byc osoba nie
m體iaca przynajmniej po angielsku...

A to nie jest wygodne jak si chce 縠by nie da硂 si czego powiedzie
takiej osobie w cztery oczy *po usa駍ku*? :-)

W ten spos骲 mozemy wytulmaczyc kazda niekompetencj.

Data: 2015-05-16 19:36:32
Autor: A. Filip
U偶ytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

W ten spos贸b mozemy wytulmaczyc kazda niekompetencj臋.

A inny spos贸b mo偶emy wyt艂umaczy膰 byle *durnego* dupowliza o ile tylko zna usa艅ski.

Nieznajomo艣膰 angielskiego to obecnie du偶y feler u ministra spraw zagranicznych,
feler bardzo ci臋偶ki do "zr贸wnowa偶enia" ale feler 艂atwiejszy do _zauwa偶enia_
jest mniejszy od _gorszych_ feler贸w innych.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Przemycana s贸l jest smaczniejsza od sprzedawanej legalnie.  (Przys艂owie chi艅skie)

Data: 2015-05-16 19:34:52
Autor: Budzik
[...]

<ironia> Czy prokuratura w Polsce by砤by a tak "秎amazarna" ze
秎edztwem w sprawie (co najmniej jednego) wiezienia-katowni CIA/USA
w nie szybkiej RP3 jakby o sprawie musia硂 wiedzie tak縠 "paru"
t硊maczy? </ironia>

W ten spos骲 mozemy wytulmaczyc kazda niekompetencj.

A inny spos骲 mo縠my wyt硊maczy byle *durnego* dupowliza o ile tylko
zna usa駍ki.
Nie lubie sie powtarzac ale juz t硊maczy砮m (wydawa硂by sie truzim ale moze jednak nie) ze znajomosc jezyka niczego nie potwierdza. Za to nieznajomosc dyskwalifikuje.

Nieznajomo舵 angielskiego to obecnie du縴 feler u ministra spraw
zagranicznych, feler bardzo ci昕ki do "zr體nowa縠nia" ale feler
砤twiejszy do _zauwa縠nia_ jest mniejszy od _gorszych_ feler體 innych.

To nie tyle jest feler ministra chociaz tez.
To jest bardziej taka zagadna - jak bardzo trzeba byc leniwym, zeby aspirujac do roli polityka w nowoczesnej, zjednoczonej europie nie nauczyc sie pieprzonego jezyka angielskiego!

Data: 2015-05-16 15:43:28
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-16 o 14:00, Budzik pisze:

[...]

Nasza  s硊縜lczo舵 i podda駍two wobec USA czy UE to nic weso砮go. I trzeba ci wiedzie 縠 to nie znajomo舵 obcych j陑yk體 秝iadczy o dobrej jako禼i ministr體.

Data: 2015-05-16 14:19:09
Autor: Budzik
[...]

Wygra砮s konkurs na truizm roku.
Oczywi禼ie, ze to nie dobra znajomosc jezyk體 swiadczy o dobrej jakosci ministra.
Za to brak znajomosci swiadczy o braku kompetencji.

Data: 2015-05-16 15:49:30
Autor: niebieski
W dniu 16.05.2015 15:43, Patriota pisze:
[...]

Nasza s艂u偶alczo艣膰 i podda艅stwo wobec USA czy UE to nic weso艂ego. I
trzeba ci wiedzie膰 偶e to nie znajomo艣膰 obcych j臋zyk贸w 艣wiadczy o dobrej
jako艣ci ministr贸w.

Podobno kiedy艣 Himilsbach otrzyma艂 propozycj臋 zagrania niewielkiej roli w angloj臋zycznym filmie. By艂 jednak pewien problem - aktor nie zna艂 angielskiego. Przyjaciele namawiali 偶eby zacz膮艂 si臋 uczy膰. Himilsbach my艣la艂 nad tym d艂ugo i wreszcie stwierdzi艂, 偶e nie b臋dzie si臋 uczy艂. Pytany przez znajomych dlaczego odpowiada艂 tak: "Jeszcze si臋 oka偶臋, 偶e jednak nie b臋d臋 im pasowa艂 do tego filmu i zostan臋 z tym angielskim jak chuj."

--
"Socjalizm niewiele wymaga od cz艂owieka 鈥 wymaga tylko,
by pokocha艂 to, czego normalny cz艂owiek nienawidzi,

Data: 2015-05-15 16:21:33
Autor: MarkWoydak
Kaczy艅ski da Dudzie wskaz贸wki.

U偶ytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mj4470$euo$1speranza.aioe.org...
[...]

SKOK- finansuj膮 PiS. To mafijna skarbonka z pralni膮.

MW

Data: 2015-05-15 10:00:51
Autor: Budzik
Kaczy駍ki da Dudzie wskaz體ki.
U縴tkownik Jawampo r4esx@asgf.pl ...

[...]

Ja mam chyba uraz - jakbym sie nie star背 polubi Dudy, jakbym nie stara si spojrzec na niego 砤skawszym okiem i juz juz prawie to nagle us硑sze w TV B砤szczaka, w砤cze radio Maryja i czar pryska...

A przeciez najlepsze jest schowane... patrz Antoni "aviator" Macierewicz...

Data: 2015-05-15 21:04:11
Autor: ikka
[...]

no, b阣zie si dzia硂...

http://tnij.org/79lsck7

ciekawe komu jeszcze zrobi dobrze...

--
"widz j jako decyzj nieroz潮czn z wolno禼i osobist
matki. Dop髃i p丑d nie mo縠 prze縴 poza jej cia砮m, to do

Data: 2015-05-15 20:00:40
Autor: Budzik
Kaczy駍ki da Dudzie wskaz體ki.
U縴tkownik ikka ikka@nospam.pl ...

no, b阣zie si dzia硂...

http://tnij.org/79lsck7

ciekawe komu jeszcze zrobi dobrze...

Mog砨yby by przewalutowane - to chyba oczywiste. Przeciez przewalutowanie to kwestia techniczna a nie wynalezienie leku na raka czy AIDS wiec nie wiem w czym problem.

A no tak - ktos musia砨y za to zap砤ci.
Albo budzet, finansuj眂 ro縩ice, albo banki ktore oszukiwa硑 klientow.

Ale tego jakos w wypowiedzi Dudy znale兼 nie mog. Dlaczego mnie to nie dziwi...

Data: 2015-05-15 22:18:06
Autor: ikka
W dniu 2015-05-15 o 22:00, Budzik pisze:
[...]

poniewa Duda jest produktem marketingowym :)

Data: 2015-05-15 15:02:47
Autor: the_foe
[...]

az tak g艂upi nie sa.
Tak bedzie, ale po wygranych wyborach parlamentarnych.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-15 15:06:34
Autor: T.
[...]

I zn贸w ABW b臋dzie wpada膰 o 6 (bo teraz wchodz膮 o 5).
T.

Data: 2015-05-15 15:29:42
Autor: the_foe
W dniu 2015-05-15 o 15:06, T. pisze:
[...]

teraz s艂u偶by policyjne wyrabiaj膮 normy na wszystkich wiec, ze padnie na Ciebie lub na mnie jest ca艂kiem ma艂e. Jak bedzie VRP to juz beda wyrabiac norm臋 wg politycznego klucza.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-15 16:20:36
Autor: MarkWoydak
Kaczy艅ski da Dudzie wskaz贸wki.

U偶ytkownik "Jawampo" <r4esx@asgf.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:55557662$0$8367$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jarek b臋dzie prowadzi膰 wyk艂ady z ekonomii. W ko艅cu ma sko艅czony 2-tygodniowy kurs w Klarysewie.

MW

Data: 2015-05-15 18:02:10
Autor: u2
jedz po wskazowki do moskwy padalcu:)
W dniu 2015-05-15 o 06:30, Jawampo pisze:
wychowaniem obywateli zajmie si臋 Rydzyk
z Klemp膮.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-05-16 22:01:12
Autor: Marek Czaplicki
Jawampo pisze na pl.soc.polityka w pi膮tek, 15 maja 2015 06:30:

[...]

Tam zaraz tylko wskaz贸wki. Dadz膮 mu zegar z kuku艂k膮, aby co p贸艂 godziny zdawa艂 relacj臋: co robi艂, co robi, z kim, dlaczego, po co, jak, za co i dla kogo? Prezydent musi si臋 s艂ucha膰 swego elektoratu, czyli tych kt贸rzy go wybrali. A wyborc贸w ma wspania艂ych; prezesa i sp贸艂k臋. Reszta uprawnionych jest od wrzucenia kartki do urny. Ja nie, to sfa艂szowane. :-)

Kaczy艅ski da Dudzie wskaz贸wki.