Kaczyński krytykuje Solidarno¶c, Jaruzelski mu za to dziękuje.

Data: 2010-02-02 20:17:28
Autor: *.he®sk.*
Kaczyński krytykuje Solidarno¶c, Jaruzelski mu za to dziękuje.
On Tue, 2 Feb 2010 17:46:15 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Takich podzi?kowa? Jaros?aw Kaczy?ski na pewno si? nie spodziewa?. Wojciech Jaruzelski zacytowa? s?owa na temat "Solidarno¶ci", które prezes PiS mia? wypowiedzie? dawno temu. Genera? podzi?kowa? za opini? Kaczy?skiemu, bo mia?a trafnie okre¶la? charakter zwi±zku w latach 80. [...]

 coz prezes moze wiedziec o tamtych czasach? siedzial z blizniakiem
 pod mumusina spodnica i przypietym do pizamki opornikiem 1/4 wata.

--

 HeSk

Data: 2010-02-04 01:03:01
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

pisem@op.pl> wrote:

[...]
[...]

 coz prezes moze wiedziec o tamtych czasach? siedzial z blizniakiem
 pod mumusina spodnica i przypietym do pizamki opornikiem 1/4 wata.

Ty Heniek widzę też niewiele wiesz o tamtych czasach.

--
Pit

Data: 2010-02-04 11:23:02
Autor: he®sk
Kaczyński krytykuje Solidarno?c, Jaruzelski mu za to dziękuje.
On Thu, 04 Feb 2010 01:03:01 +0000, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

>  coz prezes moze wiedziec o tamtych czasach? siedzial z blizniakiem
>  pod mumusina spodnica i przypietym do pizamki opornikiem 1/4 wata.

Ty Heniek widzę też niewiele wiesz o tamtych czasach.

 a jak ty robaczku masz na imie ? tchorzliwy anonim jestes!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-04 14:40:02
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

<pit@poczta.pit> wrote:

> [...]

Ty Heniek widzę też niewiele wiesz o tamtych czasach.

 a jak ty robaczku masz na imie ? tchorzliwy anonim jestes!

A Ty podpisujesz się oczywi¶cie pełnym imieniem i nazwiskiem?
Dlaczego tak robisz?

Powiedz mi jeszcze czy co¶ Ci da to, że podam Ci imię i nazwisko?
Mogę równie dobrze podać Ci prawdziwe, ale też mogę Ci podać żem:
Konstanty Wyciorowski, Szymon Inkowski, Jacek Kawecki, Roger Perejro,
Hans Kloc czy Izaak Blumsztajn.

Naprawdę da Ci to co¶?

Powiedziałem Ci już, że je¶li bardzo chcesz wpa¶ć do mnie na imieninow± imprę, to mogę Ci na priva wysłać zaproszenie. Jak bardzo chcesz, to nawet specjalnie dla Ciebie tak± imprę przygotuję i zamówię trunki jakie lubisz?

Jestem poważnym człowiekiem i nie potrzebuję żeby jaki rozpuszczony młodzian, albo nie daj Boże wałkuń się do mnie zwalili na tę imprę.

Ale jak będę zagrażał Twemu życiu lub strasznie Cię nękał, to zgło¶ ten fakt na Policję. Chłopaki maj± specjalistów i na pewno mnie znajd±, a i pewnie wiele czasu by im to nie zajęło.

Jak Cię mocno obrażę, a wierz mi - naprawdę tego nie chcę, to walnij Pita do KF-a i będzie po sprawie.

Póki co, wystarczy że będziesz do mnie mówił Pit.
Dla przyjaciół z grupy jestem Pit. ;)
--
Pit

Kaczyński krytykuje Solidarno¶c, Jaruzelski mu za to dziękuje.