Kaczyński liderem...

Data: 2011-10-18 14:58:00
Autor: Lorn
Kaczyński liderem...
.... Nieufności.

"Według sondażu, w rankingu nieufności pierwsze miejsce zajmuje Jarosław Kaczyński, któremu nie ufa 54 proc. ankietowanych. Drugą lokatę zajmują ex aequo lider Ruchu Palikota Janusz Palikot oraz poseł PiS Antonii Macierewicz, którym nie ufa po 36 proc. respondentów."

http://tnij.org/nieufni

Data: 2011-10-18 06:20:58
Autor: muto2100
Kaczyński liderem...
On 18 Paź, 14:58, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
[...]

heheheeeeeeeeee   ano  zobaczymy    kto  bedzie   splacal    900
miliardowe   zadluzenie-przypomnij   sobie  Schrodera,  Zappatero,
czy  Pappandreu   w  Grecji     tam  tez  ich  wyborcy  kochali
dopuki   jeszcze    cos  pozostalo  w  kasie    panstwowej   -  a
wszystko    obrocilo  sie    przeciwko    nim    kiedy
okazalo    sie   ze  w  kasie    juz  niema  nic    a   i   trzeba
teraz   oddac    przeogromne    zadluzenie-to
wlasnie    czeka     Tuska    i  PO    bo  to    oni  narobili
balaganu    i  to   wlasnie    oni  teraz   zmierza   sie
z   prawdziwa     rzeczywistoscia!   niebeda     mieli    mozliwosci
obarczyc     innych     za  to  co  sami  narobili  -tylko
patrzec    i  w  rece  klaskac     ,  bo  PO  samo  utopi  sie  w
wlasnym   gównie!

Data: 2011-10-21 00:14:08
Autor: Lorn
Kaczyński liderem...
W dniu 2011-10-18 15:20, muto2100 pisze:
[...]

Z czego rżysz? Ty bezmózgi przygłupie nie będziesz spłacał, bo ci dobrze za granicą? :> Pytanie tylko ile ta 'zagramanica' jest zadłużona' :>

Data: 2011-10-18 15:52:49
Autor: T.
Kaczyński liderem...

--

A paliwo już mamy powyborcze - Pb dożeje o 5%, ON - o 8%. Mimo że dolar spada i ceny ropy spadają. Czas strzyżenia lemingów, którzy nadal się podniecają sondażami...
T.

Data: 2011-10-18 18:00:03
Autor:
Kaczyński liderem...
On Tue, 18 Oct 2011 15:52:49 +0200, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

> [...]
>
> -- A paliwo już mamy powyborcze - Pb dożeje o 5%, ON - o 8%. Mimo że dolar spada i ceny ropy spadają. Czas strzyżenia lemingów, którzy nadal się podniecają sondażami...

 jasne. w UK litr Pb kosztuje 8 funtow ;o)))))))))))))))))))))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-18 18:00:03
Autor:
Kaczyński liderem...
On Tue, 18 Oct 2011 14:58:00 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

 wcale sie nie dziwie. ciekaw jestem pozycji hofmana.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-20 23:52:08
Autor: MH
Kaczyński liderem...
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
.... NieufnoĹ&#65533;ci.

"WedĹ&#65533;ug sondaĹźu, w rankingu nieufnoĹ&#65533;ci pierwsze miejsce zajmuje JarosĹ&#65533;aw KaczyĹ&#65533;ski, ktĂłremu nie ufa 54 proc. ankietowanych. DrugÄ&#65533; lokatÄ&#65533; zajmujÄ&#65533; ex aequo lider Ruchu Palikota Janusz Palikot oraz poseĹ&#65533; PiS Antonii Macierewicz, ktĂłrym nie ufa po 36 proc. respondentĂłw."

http://tnij.org/nieufni

Ochujał żeś czyco ??!! Kaczka liderem ??  Dyć to wedle najmądrzejszych na psp
to FUHRER !!!

MH

--

Kaczyński liderem...