Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.

Data: 2011-07-02 22:37:00
Autor: Jaksa
Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.
On Sat, 02 Jul 2011 18:01:42 +0200, PrzemysÅ‚aw W <Broñmy RP przed  <pisem@...pl> wrote:

WiÄ™cej...  http://wyborcza.pl/1,75968,9882314,Kaczynski_na_Slasku_zakamuflowany.html#ixzz1QxqT9ft4

Przemek

Dalej sie kupami michnika objadasz Przemol?

Jaksa

Data: 2011-07-02 22:40:48
Autor: pluton
Kaczyñski na ¦l±sku zakamuflowany.
Dalej sie kupami michnika objadasz Przemol?
Jaksa

lizorów wariata sie odezwal.

Nullification

Data: 2011-07-02 22:47:18
Autor: Jaksa
On Sat, 02 Jul 2011 22:40:48 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

Dalej sie kupami michnika objadasz Przemol?
Jaksa

lizorów wariata sie odezwal.

a potrafisz pisac tez po polsku, bo nie rozumiem twojej knajackiej mowy?

Jaksa

Data: 2011-07-02 22:57:41
Autor: pluton
Kaczynski na |l?sku zakamuflowany.

[...]

to taki pisiarski zargon. lizorów to cz³onek lub sympatyk pisu, który
wykazuje
siê totalnym brakiem w³asnego zdania i ba³wochwalczo popiera ka¿d±
g³upotê, któr± objawia naczelny wariat.

s³owo pochodzi od lizania rowa, czyli wsadzania komu¶ jezora w odbytnice,
celem okazania wiernopoddanczej lojalnosci.

jestes niemal doskonalym przykladem takiego lizorowa.

Nullification

Data: 2011-07-02 23:06:49
Autor: Jaksa
On Sat, 02 Jul 2011 22:57:41 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

[...]

Popatrz, nie wpladlby na to za Chiny!

Ze lizor od lizania, to sobie wysnulem, ale na lizanie rowow bym nie wpadl!

Ty tak na powaznie pluto? Wsadzasz ludziom jezora w odbytnice, celem  okazania
lojalnosci?

Czy wy w PO wszyscy tak macie? Macie wszyscy brazowe podniebienia?

Jaksa

Data: 2011-07-02 23:09:44
Autor: pluton
[...]

to taki pisiarski zargon. lizorów to cz3onek lub sympatyk pisu, który
wykazuje
sie totalnym brakiem w3asnego zdania i ba3wochwalczo popiera ka?d?
g3upote, któr? objawia naczelny wariat.

s3owo pochodzi od lizania rowa, czyli wsadzania komu? jezora w odbytnice,
[...]

nie cytasz ze zrozumieniem. lizorow to okreslenie pisowca.

Nullification

Data: 2011-07-02 23:22:17
Autor: Jaksa
On Sat, 02 Jul 2011 23:09:44 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

[...]

A jaka masz liczbe mnoga od lizorow, lizorowy czy lizorowczycy,
lizorowie?

Jaksa

Data: 2011-07-02 23:27:24
Autor: pluton
[...]

nie znam sie na waszych pisiorskich powiedzonkach za dobrze.
zapytaj hansa albo jakiegos innego lizorowa.

Nullification

Data: 2011-07-02 23:37:33
Autor: Jaksa
On Sat, 02 Jul 2011 23:27:24 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

[...]

pytam ciebie, bo jestes jedyna osoba uzywajaca tego okreslenia, a
do tego wydajaca sie nad wyraz kompetentna w temacie lizania rowow.

Jaksa

Data: 2011-07-02 23:50:08
Autor: pluton
> [...]

pytam ciebie, bo jestes jedyna osoba uzywajaca tego okreslenia, a
do tego wydajaca sie nad wyraz kompetentna w temacie lizania rowow.

istotnie rozpoznaje lizorowa na kilometr, ciebie i hansa nawet na 2
kilometry.
ale to zadna sztuka, kazdy pisior lize rowa wariatowi (no chyba ze nie chce
byc na listach wyborczych).

ale jak pisalem nie znam sie specjalnie na tych zagadnieniach, musisz pytac
pisiorow.

Nullification

Data: 2011-07-03 00:00:36
Autor: Jaksa
On Sat, 02 Jul 2011 23:50:08 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

> [...]

pytam ciebie, bo jestes jedyna osoba uzywajaca tego okreslenia, a
do tego wydajaca sie nad wyraz kompetentna w temacie lizania rowow.

nie badz juz taki skromny, pluto

rozpoznaje lizorowa na kilometr, ciebie i hansa nawet na 2
kilometry.

dlaczego akurat na 2 kilometry a nie poltora czy 3 kilometry np?

ale to zadna sztuka, kazdy pisior lize rowa wariatowi (no chyba ze nie

pisior to cos co ci zwisa w stanie szczatkowym ponizej brzucha,
dobrze zgadlem?

sorry ze tak mietole temat, ale jak pisalem, mam problem z rozumieniem
twojego knajackiego jezyka i twoich umyslowych konstrukcji.

Jaksa

Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.