Kaczyński o Polsce: Kontynuacja postkomunizmu

Data: 2012-12-08 16:56:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński o Polsce: Kontynuacja postkomunizmu
Jarosław Kaczyński ostro atakuje rząd. Na spotkaniu z mieszkańcami Wrocławia mówił, że w Polsce panuje system postkomunistyczny. Uważa też, że władza walczy z niewygodnymi ludźmi metodami "wychodzącymi poza demokrację".
Zdaniem lidera PiS rząd nie sięga po pieniądze do głębokiej kieszeni. Jest wielka sfera nieopodatkowana i do niej się nie zagląda, bo byłoby to wbrew interesom grupy dominującej. Nie sięga się po pieniądze do wielkich banków i sieci handlowych - podkreślił. Kaczyński mówił również, że system postkomunistyczny broni się metodami wychodzącymi poza demokrację. Zwróćmy uwagę, co się stało z dziennikarzami +Rzeczpospolitej+, którzy napisali prawdę. Doprowadzono do zniszczenia dwóch redakcji(...) Ale jeszcze bardziej charakterystyczne jest to, czym ma być tzw. ustawa o mowie nienawiści. To wprowadzanie cenzury następczej, czyli możliwości stosowania represji za coś, co już się ukazało - tłumaczył.

więcej: http://tiny.pl/hk8z9

=============================

"Zapomniał wół jak cielęciem był"
Panie Jarkaczu! Zapomniał pan Jarkaczu, żeś zlikwidował najwyższe oprocentowanie?
Panie Jarkacz! Panu już króliki w głowie się pie***dolą!

wkurzony

Data: 2012-12-08 17:47:58
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 08 grudzień 2012 16:56:

Jarosław Kaczyński ostro atakuje rząd. Na spotkaniu z mieszkańcami
Wrocławia mówił, że w Polsce panuje system postkomunistyczny.

Przecież miało już nie być "postkomunistów" ale "lewicowi politycy starszo- średniego pokolenia".
- Będę używał tego języka, że to są lewicowcy, zarówno w stosunku do ludzi młodego pokolenia, jak pan Napieralski, którzy z tamtym systemem nie mieli nic wspólnego, jak i do lewicy mojego pokolenia, które przeżyło kawał życia w komunizmie - powiedział szef PiS.

http://wyborcza.pl/1,76842,8047480,Jak_Kaczynski_przemienia_Oleksego_z_postkomunisty.html#ixzz2ETo3xk3q

Skurowanie źle oddziałuje na wyższe funkcje mózgowe. :)

Data: 2012-12-09 08:32:06
Autor: He®Sk
Kaczyñski o Polsce: Kontynuacja postkomunizmu
On Sat, 8 Dec 2012 16:56:06 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

Jaros³aw Kaczyñski ostro atakuje rz±d. Na spotkaniu z mieszkañcami Wroc³awia mówi³, ¿e w Polsce panuje system postkomunistyczny. Uwa¿a te¿, ¿e w³adza walczy z niewygodnymi lud¼mi metodami "wychodz±cymi poza demokracjê".

kiedy ten zakompleksiony czlowieczek zejdzie ze sceny?
wiem, ma posluch u podobnych sobie niedorajd zyciowych.
przyznam, ze z obrzydzeniem zarowno ja jaki i moi znajomi patrzymy na pieniackie wyczyny tego karzelka.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-12-09 10:24:30
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-09 08:32, He®Sk pisze:
[...]

No to uzasadnij czym motywujesz swoją niechęć. Co ci złego robi ten "człowieczek", jakie szkody ponosisz na skutek jego kompleksów? Jeden mający się za cara Polski pluje ci w gębę, co chwila kopie w d*pę i ma za zwyczajną szmatę która nie ma prawa zajmować głosu w swoich sprawach a ty (a wy) ciągle o tym nic nie znaczącym człowieczynie.. Jesteście jakimiś półgłówkami, czy ktoś wam płaci za te posty noszące znamiona pospolitego debilizmu.

Data: 2012-12-09 10:20:16
Autor: xan
W dniu 08.12.2012 16:56, Bogdan Idzikowski pisze:
[...]
Zdaniem lidera PiS rz±d nie siêga po pieni±dze do g³êbokiej kieszeni.
Jest wielka sfera nieopodatkowana i do niej siê nie zagl±da, bo by³oby
to wbrew interesom grupy dominuj±cej. Nie siêga siê po pieni±dze do
wielkich banków i sieci handlowych - podkre¶li³. Kaczyñski mówi³
równie¿, ¿e system postkomunistyczny broni siê metodami wychodz±cymi
poza demokracjê. Zwróæmy uwagê, co siê sta³o z dziennikarzami
+Rzeczpospolitej+, którzy napisali prawdê. Doprowadzono do zniszczenia
dwóch redakcji(...) Ale jeszcze bardziej charakterystyczne jest to, czym
ma byæ tzw. ustawa o mowie nienawi¶ci. To wprowadzanie cenzury
nastêpczej, czyli mo¿liwo¶ci stosowania represji za co¶, co ju¿ siê
ukaza³o - t³umaczy³.

Ja jestem za Jarkiem :D ale wtedy jak mi wprost wyja¶ni na kogo
Banki, Markety czy SuperMarkety przerzuc± swoje dodatkowe opodatkowanie, bo ¶miem przypuszczaæ ¿e z w³asnej kieszeni tego nie zap³ac±, i czy do tych podatków bêd± te¿ zaliczone SKOK-i.

Kaczyński o Polsce: Kontynuacja postkomunizmu