Kaczyński o sukienkach premierowej za pa ństwowe pieniądze

Data: 2013-06-24 16:47:42
Autor: u2
Kaczyński o sukienkach premierowej za pa ństwowe pieniądze
Bogusław Kaczyński o sukienkach premierowej za państwowe pieniądze: „Stanowczo protestuję przeciw takiemu rozumowaniu”

  opublikowano: dzisiaj, 14:44
  Fot. Profil Bogusława Kaczyńskiego na Facebooku

Bogusław Kaczyński, znawca opery, konferansjer i prezenter telewizyjny na swoim profilu na Facebooku odniósł się do sposobu, w jaki Donald Tusk tłumaczył konieczność kupowania jego żonie sukienek z partyjnych (a zatem i naszych wspólnych) pieniędzy:

Drodzy Przyjaciele,

Szalenie mnie zbulwersowała wypowiedź premiera Tuska, który przekonywał społeczeństwo do celowości, ba, nawet konieczności kupowania z funduszy partyjnych, a tym samym z naszych podatków, garniturów i butów członkom rządu, a własnej żonie sukienek. Jest to – zdaniem premiera – konieczne, aby godnie reprezentować kraj na arenie międzynarodowej. Pragnę stanowczo zaprotestować przeciw takiemu rozumowaniu. Przez 50 lat reprezentowałem Polskę na świecie. Występowałem w telewizjach: w Nowy Jorku, Toronto, Hawanie, Rzymie, Hamburgu, Monachium, nawet w Ułan – Bator . Prowadziłem wielogodzinne „Dni Polskie”. Do Hawany jeździłem aż trzy razy. Zapraszano mnie tam na życzenie telewidzów, którzy obdarzyli mnie wielką sympatią i uznaniem.

Pragnę oświadczyć, że na wszystkie występy telewizyjne w kraju i zagranicą zakładałem wyłącznie własne garnitury, koszule i buty. Prywatne muszki i krawaty. Do głowy mi nie przyszło, aby poprosić Telewizję Polską, żeby kupiła mi na występ ubranie. Nigdy nie otrzymałem od telewizji nawet agrafki do przypięcia fantazyjki w butonierce. Nie wiedziałem nawet, że takie pomysły mogą komukolwiek przyjść do głowy.

Ale to były inne czasy. Moralność i przyzwoitość ludzi była także inna.

Pozdrawiam Was serdecznie i zachęcam do radowania się latem, które nagle wybuchło. Bądźcie idealistami, bo naprawdę warto!

http://wpolityce.pl/artykuly/56561-boguslaw-kaczynski-o-sukienkach-premierowej-za-panstwowe-pieniadze-stanowczo-protestuje-przeciw-takiemu-rozumowaniu

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-24 21:56:32
Autor: Parvus
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51c85c0f$0$1256$65785112news.neostrada.pl...
Bogusław Kaczyński o sukienkach premierowej za państwowe pieniądze: „Stanowczo protestuję przeciw takiemu rozumowaniu”

Nie macie się czego czepiać to czepiacie się jakichś wymyślonych bzdur. Tuskowe dziewczyny kupują za własne pieniądze i wam gówno do tego barany. Powiedzcie lepiej przed kim abs-owcy chronia wasze bóstwo? Za ponad 100 000 zł miesięcznie! Za państwowe pieniądze! --
Używam bezpatnej wersji SPAMfighter.
Jesteśmy wspólnotą 6 milionów użytkowników walczących ze spamem.
SPAMfighter do tej pory usunął 432 e-maili spam.
.. Pobierz SPAMfighter za darmo: http://www.spamfighter.com/len

Tej wiadomości nie ma w wersji Professional

Kaczyński o sukienkach premierowej za pa ństwowe pieniądze