Kaczyński pragnie wiezienia?

Data: 2012-11-03 12:28:46
Autor: Trybun
Kaczyński pragnie wiezienia?
W dniu 2012-11-02 23:08, Lorn pisze:
Kiedyś wspominał, że jako jeden z nielicznych nie był więziony, czy też internowany? Może mieć na to szansę. Słowa, które ostatnio wypowiedział kwalifikują się do prokuratorskiego śledztwa. Mam wrażenie, że nikt się tego nie podejmie, a to z prostego powodu... Jaruś tylko na to czeka. Zaczną się hasełka jak to Polską rządzi dyktatura itd. 11 listopada będzie sprawdzianem.

Wiesz, dziwią mnie te twoje posty, - jeden pluje ci w twarz i ma za śmiecia niegodnego tego żeby mieć swoje zdanie, a ty z jakimś uporem o człowieczku który nic nie może, nic nie znaczy, gdyby nie te twoje, i tobie podobnym promocje tego człowieczka to nawet pies z kulawą nogą by o nim nie pamiętał.

Kaczyński pragnie wiezienia?