Kaczyński w niecały tydzień zrobił to Q1|AĚނƒĺj×čŽf§‰ëŚ‰§9ófłŽ†âs;ÙZ

Data: 2020-09-18 13:40:42
Autor: Zexon
Kaczyński w niecały tydzień zrobił to Q1|AĚނƒĺj×čŽf§‰ëŚ‰§9ófłŽ†âs;ÙZ
Rafał Otoka-Frąckiewicz
Pitu Pitu: O tym jak Kaczyński w niecały tydzień zrobił to czego Platforma nie umiała zrobić w 5 lat
https://youtu.be/G2Y83ZrMoAk

Data: 2020-09-18 22:00:19
Autor: u2
Kaczyński w niecały tydzień zrobiłQ1|BÚÍč(>V­~ŠćjxžşhšsŸ6k:čn'8óź9•Ť
W dniu 18.09.2020 o 21:40, Zexon pisze:
Rafał Otoka-Frąckiewicz
Pitu Pitu: O tym jak Kaczyński w niecały tydzień zrobił to czego Platforma nie umiała zrobić w 5 lat
https://youtu.be/G2Y83ZrMoAk

kierunek słuszny, mniej uboju zwierzaków, mniej gazów cieplarnianych

ja bym jeszcze wskazał na konieczność zalesiania ziemi, drzewa nie tylko absorbują CO2, ale i trzymają wodę, czyli H2O

Data: 2020-09-18 14:15:45
Autor: Zexon
On 9/18/2020 14:00, u2 wrote:
[...]

A skąd pieniążki na twoją emeryturę?

Data: 2020-09-18 22:17:51
Autor: u2
W dniu 18.09.2020 o 22:15, Zexon pisze:
On 9/18/2020 14:00, u2 wrote:
[...]

nie martw się o mnie, martw się o siebie i o całą ludzkość, tak jak ja się martwię

Data: 2020-09-18 14:25:57
Autor: Zexon
On 9/18/2020 14:00, u2 wrote:
[...]

Ty się martwisz jak Kaczyński, który w życiu nie przepracował ani jednego dnia żyjąc cały czas z pieniędzy podatników.
Właśnie już wchodzą następne ustawy o podwyżce podatków od wszystkiego a dług publiczny rośnie w zastraszającym tempie.

Data: 2020-09-18 22:31:59
Autor: u2
W dniu 18.09.2020 o 22:25, Zexon pisze:
[...]

nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz:)

Data: 2020-09-18 14:38:32
Autor: Zexon
On 9/18/2020 14:31, u2 wrote:
[...]

Takie są realia, tak działa ekonomia a twoje pieniądze odłożone na emeryturę to pieniądze wirtualne, jeżeli ekonomia padnie dostaniesz tyle, co kot Kaczyńskiego nasra.

Data: 2020-09-18 22:41:38
Autor: u2
W dniu 18.09.2020 o 22:38, Zexon pisze:
On 9/18/2020 14:31, u2 wrote:
[...]

pieniądze zawsze są wirtualne, dlatego warto inwestować, bo pieniądz robi pieniądz:)

Data: 2020-09-18 14:48:47
Autor: Zexon
On 9/18/2020 14:31, u2 wrote:
[...]

Jeżeli ekonomia padnie twoje zainwestowane pieniądze znikną w 5minut.

Najczarniejsze dni w historii światowych giełd
https://forsal.pl/artykuly/547263,najczarniejsze-dni-w-historii-swiatowych-gield.html

Data: 2020-09-19 00:23:00
Autor: u2
W dniu 18.09.2020 o 22:48, Zexon pisze:
Jeżeli ekonomia padnie twoje zainwestowane pieniądze znikną w 5minut.

aż 5 minut ? to sporo czasu, zawsze zdążę je wytransferować do raju

Kaczyński w niecały tydzień zrobił to Q1|AĚނƒĺj×čŽf§‰ëŚ‰§9ófłŽ†âs;ÙZ