Kaczyński zagraża demokracji

Data: 2010-11-02 21:29:39
Autor: u2
Kaczyński zagraża demokracji
Tusk ante Portas !

http://www.rp.pl/artykul/9157,558232.html

"ZagraĹźa duchowi

Wszyscy ci mądrzy ludzie, którzy zarzucają Jarosławowi Kaczyńskiemu chęć
zniszczenia demokracji w Polsce, oczywiście nie twierdzą – może z
wyjątkiem Marcina Króla – że prezes PiS łamie dziś prawo. Twierdzą
natomiast, że choć PiS literalnie nie łamie zasad demokracji, to zagraża
jej duchowi."

Data: 2010-11-03 01:58:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kaczyński zagraża demokracji

"u2" 4cd074b7$0$27039$65785112@news.neostrada.pl

http://www.rp.pl/artykul/9157,558232.html

Od jesieni 2005 roku, kiedy to ochroniarz PiS nie wpuścił mnie na
spotkanie PiS z wyborcami (w filharmonii białostockiej) cieszę się
każdym potknięciem (politycznym -- rzecz jasna) tejże partii. :)
Chcieliby być finansowani z podatków, ale od biedoty (którą tworzą
wraz Kościołem) chcieliby uciekać, brzydząc się jej. :)

I jakoś nie martwię się tym, że PiS już nie stwarza alternatywy
w wyborach. Obok PO i partii rodziny Kaczyńskich są także inne
ugrupowania polityczne w Polsce. Jako krzywdzony przez Kościół
JPII życzę tej partii samych porażek i całkowitego jej upadku
czy rozpadu.

--
W ciągu godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu o powierzchni 65 m^2:
   70 m^3/h w kuchni z oknem zewnętrznym, wyposażonej w kuchenkę gazową

   źródło to PN-83/B-03430

Tymczasem kominy w moim mieszkaniu nie tylko nie ciągną, ale potrafią wdmuchiwać smród do mieszkania. :)

W Polsce nie ma prawa, dlatego też od czasu do czasu ktoś je wymierza tak, jak wymierzono w Łodzi. :)

Data: 2010-11-03 17:06:51
Autor: u2
[...]

Dla mnie Jarkacz nie jest żadnym wzorem, podobnie jak Donek, ale zauważ
niebezpieczeństwo wykluczenia połowy Polaków, którym wcale się nie
powiodło w ostatnich 20 latach.

A wciskanie ciemnoty jak to teraz jest dobrze przypomina mi propagandę
sukcesu rodem z PRL-u.

[...]

Najgorsze co może Polskę spotkać to wprowadzenie kolejnego systemu
posłuszeństwa jak za PRL-u. Jak są niepoprawni politycznie, niePOsłuszni
to może tylko wyjść na dobre.

Ja nie narzekam na rzeczywistość, w której połowa Polaków to katolicy,
choć do nich się nie zaliczam.

Data: 2010-11-03 21:57:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kaczyński zagraża demokracji

"u2" 4cd1889f$0$27035$65785112@news.neostrada.pl

Dla mnie Jarkacz nie jest żadnym wzorem, podobnie jak Donek, ale zauważ
niebezpieczeństwo wykluczenia połowy Polaków, którym wcale się nie
powiodło w ostatnich 20 latach.

Nie pojmuję.

A wciskanie ciemnoty jak to teraz jest dobrze przypomina mi propagandę
sukcesu rodem z PRL-u.

Teraz jest dobrze? Wg mnie teraz jest bardzo źle, choć oczywiście
jeszcze nie jest aż tak źle jak było za Jaruzelskiego.

[...]

Ten system posłuszeństwa wprowadzają biskupi, nie Tusk.
Inna sprawa, że Tusk kiedyś też może ulec biskupom, jak uległ biskup Rzymu. :)

Ja nie narzekam na rzeczywistość, w której połowa Polaków to katolicy,
choć do nich się nie zaliczam.

Połowa? Rzymscy katolicy to niemal 90%, a do tego dochodzą nierzymscy katolicy.
Połowa -- to na ziemiach takich jak Białystok -- a i to ,,większa połowa''. ;)

Pierwszy lepszy link:

  http://pl.wikipedia.org/wiki/Kościoły_i_związki_wyznaniowe_w_Polsce
  Kościół Katolicki w RP obrządek łaciński (rzymskokatolicki) (33,5 mln wiernych)

Trudno zgadnąć, na ile to prawdziwa informacja i z którego roku pochodzi, ale
rzymskich jest w Polsce prawie 90%.

Ja od paru miesięcy nie zaliczam się do rzymskich katolików. :)
Mam swój Kościół, którego dewizę stanowią słowa ,,[rezygnując
z Kościoła rzymskokatolickiego], wprowadziłem pokój do swej duszy''.

--
  ^  750       ks                                 749      ^c 440        ko                                438
  |  740      .r.17     .                2930  01 739     F|l 430        .s                                428
  |  730       16  18 .               . .    31   729     E|i 420 13   .1617  19     .  24     .           416
 P|l 720 1314  ęł          VVDD24 .  27           719     V|t 410   1415 rł 18      22       .27 .  30 .01 413
 E|/ 710     15gu    VVVV   .       .             709      |r 400        ęu     20     .   .26    29  31   406
 F|m 700       op   *1920* 2223**2526 *28         690     1|y 390        gp          *23  25   *28         393

Postscriptum: Kiedyś przyglądałem się pewnemu bogatemu Polakowi i śmiałem się w głębi serca z niego, albowiem
              ,,chrzcił'' on swoje fabryki (święcił) i (niczym w ,,Ziemi obiecanej'' Reymonta) biesiadował
z biskupami. Myślałem sobie w głębi swego ,,serca'' -- niby mądry, a tak głupio postępuje. Zanim spostrzegłem
się, byłem i ja już opętany przez biskupów. Jeśli przeżyję tę wojnę, wyjdę z niej mocno okaleczony na ciele, ale
chyba dostatecznie wzmocniony na swej duszy. :)

Data: 2010-11-03 22:06:52
Autor: u2
[...]

Nic na to nie poradzę.

[...]

Zauważ dystans jaki nas dzieli od cywilizowanych krajów Zachodu.

[...]

Jakoś w dniu powszednim słyszę Tuska, a nie biskupów. Aż strach lodówke
otworzyć.

[...]

Nie ściemniaj, wiara jest jak 4 litery każdy ma swoją własną. To co w
statystykach nie sprawdza się w realności. Ja szacuję katolików na
połowę populacji Polaków.

Data: 2010-11-03 23:49:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kaczyński zagraża demokracji

"u2" 4cd1cef1$0$27027$65785112@news.neostrada.pl

Teraz jest dobrze? Wg mnie teraz jest bardzo źle, choć oczywiście
jeszcze nie jest aż tak źle jak było za Jaruzelskiego.

Zauważ dystans jaki nas dzieli od cywilizowanych krajów Zachodu.

Nie mam tak szerokokątnego widzenia. ;)

[...]

Też nie pojmuję -- co łączy lodówkę z premierem.

Nie ściemniaj, wiara jest jak 4 litery każdy ma swoją własną. To co w
statystykach nie sprawdza się w realności. Ja szacuję katolików na
połowę populacji Polaków.

A ja na garstkę motłochu awanturującego się najpierw pod ,,krzyżem'',
a później pod pomnikiem sołdatów. :) Komorowski ma u mnie kolejny plus, :)
bo imo taki pomnik to obowiązek potomnych. Walczyć należy z wrogą ideologią,
nie zaś z ludźmi -- ci są zawsze ,,wyprodukowani'' przez tego samego Boga. :)
(nawet Ozorowska świnia została stworzona przez tego samego Boga)

Rosję Sowiecką Polacy (razem z sojusznikami) pokonali, nastał SowietSojuz,
później Rosja plus niepodległe państwa -- po ideologii sowieckiej Rosji nie ma
dziś śladu. Ideologia ta nie zagraża już ani nam, ani Rosjanom, ani nikomu -- zaś
pomnik obrazuje potęgę (wątpliwą? -- imo dostatecznie dużą) polskiego oręża.  Pomnik
niejako mówi -- ten los spotka najeźdźców. :)

-=-

Swoją drogą... Nie podejrzewałem ani Komorowskiego, ani Tuska o tak wysoki
poziom kultury. :) Jestem w [pozytywnym] szoku. :) Gotów jestem uwierzyć
w to, że Polacy kiedyś byli narodem cywilizowanym? :) Aż tak dobrze nie
jest. Jedna (czy nawet dwie) jaskółka (jaskółki) wiosny nie czyni (czynią). :)

--
W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

Prawo i Sprawiedliwość po polsku:

  -- > trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i wysłuchiwać
      ,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
      właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
      **lokatorem** we własnym mieszkaniu

Kaczyński zagraża demokracji