Kaczyński znalazł skazę w życiorys ie płk. Artymiaka

Data: 2012-02-01 18:55:07
Autor: rAzor
Kaczyński znalazł skazę w życiorys ie płk. Artymiaka
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysÅ‚aw W napisaÅ‚ :-)  :
Prezes PiS Jarosław Kaczyński pytany w środę o nominację płk. Jerzego
Artymiaka na szefa Naczelnej Prokuratury Wojskowej, powiedział, że
wolałby, aby nie awansowano ludzi, którzy w czasach PRL uczestniczyli w
stosowaniu represji.

Kawecki, ty jakiś pechowy jesteś - ciągle głosujesz na partie, które przytulają byłych PRLowskich oprawców.
Nie wstyd ci, dziadu?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z."

Data: 2012-02-01 19:00:50
Autor: Przemysław W
Kaczyński znalazł skazę w życiorysie płk. Artymiaka
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Kawecki, ty jakiś pechowy jesteś - ciągle głosujesz na partie, które przytulają byłych PRLowskich oprawców.

Kgo masz na myśli hałdziany menelu?

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-01 19:06:38
Autor: Grzegorz Z.
Kaczyñski znalaz³ skazê w ¿yciorysie p³k. Artymiaka
Przemys³aw W napisa³:

U¿ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa³

Kawecki, ty jaki¶ pechowy jeste¶ - ci±gle g³osujesz na partie, które przytulaj± by³ych PRLowskich oprawców.

Kgo masz na my¶li ha³dziany menelu?

"Lubiê to!" :)

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-01 18:18:03
Autor: Obserwator
Kaczyñski znalaz³ skazê w ¿yciorysie p³k. Artymiaka
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa³(a):
Przemys³aw W napisa³:

> U¿ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa³

"Lubiê to!" :)

jesli *lubisz to* to powinienes rozpoczac jednak leczenie psychiatryczne.
To normalne nie jest. Masz widocznie jakies zmiany w mozgu. Nie pisze tego zlosliwie. Idz do lekarza i przebadaj sie. --

Data: 2012-02-01 19:28:31
Autor: Leprechaun
Kaczyñski znalaz³ skazê w ¿yciorysie p³k. Artymiaka

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jgbvkr$gk9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

To normalne nie jest. Masz widocznie jakies zmiany w mozgu.

Nie pisze tego zlosliwie. Idz do lekarza i przebadaj sie.

Dam ci dobr± radê: nie dawaj inny swoich rad. We¼ je do siebie.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

BomBel

Data: 2012-02-01 19:26:21
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jgbukl$djl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Swoich kumpli: http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

BomBel

Data: 2012-02-01 19:55:15
Autor: rAzor
[...]

Ciebie! Picowski menelu!

Data: 2012-02-01 21:05:51
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgc1qk$n3g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież to nie ja tylko twój guru z lpr wszedł w koalicję zym, który przygarnia "byłych PRLowskich oprawców".

Przemek

Data: 2012-02-02 11:29:02
Autor: Pan hrabia Bobrowski
[...]

Zaraz. Przecież to ty jesteś pisowskim menelem! ;) Masz chłopie rozdwojenie jaźni?

BBR

Data: 2012-02-02 17:32:04
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f2a656c$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ten przygłup rAzor jeszcze tu jest? http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2012-02-01 19:25:53
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgbu9r$c63$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty dziadu ciągle głosujesz na partie bez szans! Podobno głosowałeś i wychwalałeś pod niebiosa LPR, Wszechpolaków, a Romana widziałeś na prezydenckim stolcu! Pozostał in smród. W następnych wyborach zagłosuj na PiS! Przyczynisz się do wyniku 7:0 na korzyść PO. Możesz też oddać głos na SLD czy inne komusze mutacje.