Kaczy艅ski znowu dzieli Polak贸w tak jak to robi艂 b臋d膮c predzydentem

Data: 2012-04-26 20:58:50
Autor: Jadrys
Kaczy艅ski znowu dzieli Polak贸w tak jak to robi艂 b臋d膮c predzydentem
Przemys艂aw W<Bro锟絤y RP przed pisem@...pl> wrote:
Przemek

A ja my艣la艂em 偶e to Tusk dzieli Polak贸w na 艣wi臋te krowy i byd艂o robocze...

Data: 2012-04-26 21:09:52
Autor: Przemys艂aw W
Kaczy艅ski znowu dzieli Polak贸w tak jak to robi艂 b臋d膮c predzydentem
U偶ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jnc5tb$e9i$1node2.news.atman.pl...
Przemys艂aw W<Bro锟絤y RP przed pisem@...pl> wrote:
Przemek

A ja my艣la艂em 偶e to Tusk dzieli Polak贸w na 艣wi臋te krowy i byd艂o robocze...

Widocznie my艣lenie nie jest twoj膮 najmocniejsz膮 stron膮.

Przemek

--

"Istnieje przedsi臋biorstwo produkuj膮ce k艂amstwa - PiS jako partia i 鈥濭azeta Polska鈥, media o. Rydzyka jako narz臋dzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o k艂amstwo smole艅skie, ale o k艂amstwa dotycz膮ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczy艅skiego,

Data: 2012-04-26 21:25:29
Autor: Jadrys
> [...]
>
> A ja my艣la艂em 偶e to Tusk dzieli Polak贸w na 艣wi臋te krowy i byd艂o robocze...
Widocznie my艣lenie nie jest twoj膮 najmocniejsz膮 stron膮.

A ty Jacek do kt贸rej grupy si臋 zaliczasz?

Data: 2012-04-26 21:40:15
Autor: Przemys艂aw W
Kaczy艅ski znowu dzieli Polak贸w tak jak to robi艂 b臋d膮c predzydentem

U偶ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jnc7fa$fvn$1node2.news.atman.pl...

Spo艣r贸d jakich grup?

Przemek

Data: 2012-04-27 08:28:08
Autor: jadry艣
W dniu 2012-04-26 21:40, Przemys艂aw W pisze:

A ty Jacek do kt贸rej grupy si臋 zaliczasz?

Spo艣r贸d jakich grup?

Przemek

W pewnych kr臋gach, ludzi maj膮cych si臋 za kulturalnych nie zwyk艂o si臋 odpowiada膰 pytaniem na pytanie.

艢wi臋tych kr贸w czy wo艂贸w roboczych?

Data: 2012-04-27 18:13:02
Autor: Przemys艂aw W
Kaczy艅ski znowu dzieli Polak贸w tak jak to robi艂 b臋d膮c predzydentem
U偶ytkownik "jadry艣" <rg@yachoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jnde9s$mdm$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kulturalni ludzie zadaj膮 pytanie w ten spos贸b, 偶e odpowiadaj膮cy nie ma w膮tpliwo艣ci na jakie pytanie odpowiada.

Przemek

Data: 2012-04-27 23:49:44
Autor: jadry艣
W dniu 2012-04-27 18:13, Przemys艂aw W pisze:

[...]

Sorry za w艣cibstwo, ale czy ty Jacek masz problemy z zrozumieniem s艂owa pisanego? -

> [...]
> Przemek
> --

A ty Jacek do kt贸rej grupy si臋 zaliczasz?"

Gdzie tu miejsce na w膮tpliwo艣ci o co mi chodzi艂o?

Data: 2012-04-28 10:59:20
Autor: Przemys艂aw W
Kaczy艅ski znowu dzieli Polak贸w tak jak to robi艂 b臋d膮c predzydentem
U偶ytkownik "jadry艣" <rg@yachoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jnf49s$u9s$1node2.news.atman.pl...
> [...]

> --

A ty Jacek do kt贸rej grupy si臋 zaliczasz?"

Gdzie tu miejsce na w膮tpliwo艣ci o co mi chodzi艂o?

K艂amstwem jest stwierdzenie, i偶 to premier Tusk dzieli艂 Polak贸w, wi臋c pytanie od samego pocz膮tku jest niejasne.

Przemek

Data: 2012-04-27 01:05:58
Autor: Lorn
W dniu 2012-04-26 20:58, Jadrys pisze:
Przemys艂aw W<Bro锟絤y RP przed pisem@...pl> wrote:
Przemek

A ja my艣la艂em 偶e to Tusk dzieli Polak贸w na 艣wi臋te krowy i byd艂o robocze...

A ja my艣la艂em, 偶e nie jeste艣 g艂upi... Myli艂em si臋.

Data: 2012-04-27 08:27:56
Autor: jadry艣
W dniu 2012-04-27 01:05, Lorn pisze:
[...]

Tak si臋 czasem zastanawiam nad stanem umys艂u i osobowo艣ci ludzi takich jak ty. Kto艣 pluje ci w twarz a ty stajesz w obronie tego co ci pluje... P艂atnym agitatorem to ty raczej na pewno nie jeste艣, a wi臋c dlaczego tak si臋 zachowujesz?

Data: 2012-04-27 17:58:40
Autor: pluton
Kaczy駍ki znowu dzieli Polak體 tak jak to robi b阣眂 predzydentem
Kto pluje ci w twarz a ty stajesz w obronie tego co ci pluje...

Odwal sie od truposlawa i pastucha mocheru.

Nullification

Data: 2012-04-27 23:49:55
Autor: jadry
W dniu 2012-04-27 17:58, pluton pisze:
Kto pluje ci w twarz a ty stajesz w obronie tego co ci pluje...

Odwal sie od truposlawa i pastucha mocheru.

Cze舵 pluton. Nie powiem 縠 mi硂 ci znowu widzie.

Data: 2012-04-28 00:00:52
Autor: pluton
Kaczy駍ki znowu dzieli Polak體 tak jak to robi b阣眂 predzydentem
Cze舵 pluton. Nie powiem 縠 mi硂 ci znowu widzie.

nawzajem stary komuchu.

Nullification

Data: 2012-04-28 00:07:09
Autor: jadry
W dniu 2012-04-28 00:00, pluton pisze:
Cze舵 pluton. Nie powiem 縠 mi硂 ci znowu widzie.
nawzajem stary komuchu.

Nie jestem komuchem.

Data: 2012-04-28 11:37:30
Autor: pluton
Kaczy駍ki znowu dzieli Polak體 tak jak to robi b阣眂 predzydentem
> nawzajem stary komuchu.

Nie jestem komuchem.

gierkoliz to nie komuch ?

Nullification

Data: 2012-04-28 11:51:07
Autor: A. Filip
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
> nawzajem stary komuchu.

Nie jestem komuchem.

gierkoliz to nie komuch ?

Ja spotka艂em "paru" ludzi kt贸rzy popieraj膮 ("nie najlepszego") D. Tuska (PO) _wy艂膮cznie_ jako mniejsze z艂o ni偶 J. Kaczy艅ski (PiS). Wiec mo偶e ostro偶nie :-)

Data: 2012-04-27 08:35:24
Autor: A. Filip
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:
[...]

A _te偶_ my艣la艂e艣 偶e jeste艣 m膮dry? :-)

Kaczy艅ski znowu dzieli Polak贸w tak jak to robi艂 b臋d膮c predzydentem