Kaczyńskiemu płacić w naturze.

Data: 2018-05-31 04:13:19
Autor: stevep
Kaczyńskiemu płacić w naturze.
# Karolina Hamer o rządowych propozycjach dla niepełnosprawnych: Kaczyńskiemu proponuję wynagrodzenie w formie karmy dla kota
protestujących w Sejmie:
Dla mnie te osoby są bohaterami. Myślę, że jesteśmy w historycznym momencie i to nie jest finał, to dopiero się zaczyna. (?) Przede wszystkim uświadomiliśmy sobie, że solidarność społeczna jest wielką siłą, a jednocześnie wszyscy jesteśmy częścią społeczeństwa obywatelskiego. Teraz jest ten moment, by to cały czas udowadniać.

O rządach PiS:
Nie ukrywam, że jest mi bardzo daleko do strony rządzącej. Nie akceptuję pogardy, awanturnictwa i manipulacji. Kwestie kobiet i wolność wyborów są dla mnie również bardzo istotne. Tak samo, jak podmiotowość i samostanowienie osób z niepełnosprawnościami. (?) Ten protest pokazał prawdziwą twarz rządu. Kurtyna opadła. Wierzę głęboko, że Polacy powiedzą: dosyć tego, my chcemy otwartej, nowoczesnej i tolerancyjnej Polski!

O niespełnieniu postulatów protestujących przez rząd:
Sama kwestia dodatku kompensacyjnego w formie rzeczowej jest właśnie odebraniem podmiotowości i decyzyjności osobom z niepełnosprawnościami. Dlatego, że to ja mam świadomość swojego schorzenia. To ja wiem, czego potrzebuje i nie godzę się na coś takiego. (?) Specjalnie używam mocne języka, dlatego proponuję Jarosławowi Kaczyńskiemu wynagrodzenie w formie karmy dla kota, a Elżbiecie Rafalskiej w formie okularów.

O traktowaniu niepełnosprawnych:
Jakub i Adrian [obaj byli w Sejmie od początku protestu ? przyp. red.] to przede wszystkim fajni, dorośli faceci. Musimy zwrócić uwagę na podmiotowość osób z niepełnosprawnościami. (?) To są mężczyźni, których jedną z cech charakterystycznych, ale nie jedyną, jest to, że są z niepełnosprawnościami. Ponadto mają jeszcze niebieskie oczy, są fajni, przystojni i przede wszystkim inteligentni. W związku z tym bardzo uczulam na to, żeby ten język był niedyskryminujący. #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/10,158533,23474303,karolina-hamer-o-rzadowych-propozycjach-dla-niepelnosprawnych.html

--
stevep

Data: 2018-05-31 06:15:44
Autor: Milf Hunter Dąs
użytkownik Stefan Pietrzykowski napisał:
# Karolina Hamer o rządowych propozycjach dla niepełnosprawnych: Kaczyńskiemu proponuję wynagrodzenie w formie karmy dla kota
protestujących w Sejmie:
Dla mnie te osoby są bohaterami.

Sami widzicie Pieprzykoski, role się odwróciły. Wiecie Pieprzykoski
że niepełnosprawni pojechali nawet do UE protestować w 2015r?
Cisza wtedy była, bo peło wybierało se nadprogramowych sędziów do TK:)
A Wy Pieprzykoski ile byście z GWnem dali na niepełnosprawnych?
2014r:

*Poseł Andrzej Halicki (tuba medialna PO)- latach w 2005 -2007 nie było świadczeń i nikt nie protestował

prof. Leszek Balcerowicz - Te świadczenia, o których była mowa, podwoiły się w ciągu 4 lat. Jak były niskie, nie było słychać protestów. Jak podwoiły się - są protesty - powiedział w Polsat News Leszek Balcerowicz

Henryka Krzywonos - Oglądając takie obrazki (czyt. dzieci leżące w Sejmie na podłodze), myślę, że nie mogłabym do nich pojechać (czyt. do rodziców), bo przede wszystkim musiałabym się z nimi pokłócić o te dzieci. Przecież to jest coś makabrycznego. Rozumiem ich problemy, ale nie można ich rozwiązywać w ten sposób, grą dziećmi

 prof. Janusz Czapiński "Protestujące matki przegrały swoją kampanię, kiedy odrzuciły propozycje premiera. Straciły sympatię Polaków" -tokfm.pl z 27 marca 2014

Data: 2018-06-01 02:07:53
Autor: stevep
W dniu 2018-05-31 o 15:15, Milf Hunter Dąs pisze:
[...]

Mam wam przytoczyć towarzyszu wąs co za rządów PO- PSL na ten temat mówił sam właściciel kota oraz Mularczyk.

--
stevep

Data: 2018-05-31 08:52:52
Autor: Pieniądze i Stołki
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:penlo4$tui$1news.vectranet.pl...
# Karolina Hamer o rządowych propozycjach dla niepełnosprawnych: Kaczyńskiemu proponuję wynagrodzenie w formie karmy dla kota

Najlepiej przeterminowanej ;-)))

CL

Data: 2018-05-31 08:56:06
Autor: A. Filip
Kaczyńskiemu płacić w naturze proponuje Hartwig :-)
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
# Karolina Hamer o rządowych propozycjach dla niepełnosprawnych:
Kaczyńskiemu proponuję wynagrodzenie w formie karmy dla kota
[...]
http://wyborcza.pl/10,158533,23474303,karolina-hamer-o-rzadowych-propozycjach-dla-niepelnosprawnych.html

Bycie posłem to taka sama praca jak bycie niepełnosprawnym?

--
A. Filip