Kaczyńscy grają w siatkówkę na korcie tenisowym.

Data: 2009-05-25 14:35:49
Autor: Zmarszczoneczołojarka
Kaczyńscy grają w siatkówkę na korcie tenisowym.
Michał Kamiński raczej nie przypuszczał, że dowcipkując w niedzielę na konwencji wyborczej z Donalda Tuska, spowoduje taki odzew. Internauci wzięli w obronę obśmianego premiera i - na platformę Kontakt TVN24 - przesyłają własne propozycje dowcipów.

Michał Kamiński na konwencji wyborczej PiS w Chorzowie sypał politycznymi żartami jak z rękawa. - Platforma podobno chce zmienić hymn Polski. A wiecie na co? Na "A mój chłopak piłkę kopie" - mówił były prezydencki minister, rozbawiając niemal do łez zebraną publiczność. Kamiński nawiązał również do mitologii. - Niestety, jak państwo doskonale wiedzą, Donald Tusk jest dokładnym przeciwieństwem króla Midasa. On czego się dotknął, zamieniał w złoto. Ja nie powiem, w co zamienia się to, czego dotyka Donald Tusk, bo na sali są kobiety i dzieci - żartował.

"Kopia prezydenta"

W niedzielę uczestnicy konwencji PiS mieli niezły ubaw z Donalda Tuska, a teraz - internauci piszący na platformę Kontakt TVN24 - żartują sobie z Kamińskiego, PiS, prezydenta oraz niekiedy z całej klasy politycznej. - Co robią bracia Kaczyńscy na korcie tenisowym? Grają w siatkówkę - pisze jeden z internautów. A drugi: - Wchodzi Michał Kamiński do księgarni, a ekspedientka pyta: "Co, pada?". Internautka Urszula żartuje na przykład ze wzrostu prezydenta: "Jasio do taty: - Tato, jak dorosnę to zostanę premierem! - Jasiu, żeby zostać premierem to trzeba rosnąć, rosnąć, rosnąć. Może najpierw zostań prezydentem?". - Powinniśmy być dumni z Polski, bo jesteśmy jedynym krajem na świecie, który ma zapasową kopię prezydenta - dodaje zaś internauta Jacek.

"Donku nie kłóćmy się, moja wina"

- Kaczyński i Tusk mieli wypadek samochodowy. Oczywiście pokłócili się czyja wina - opowiada inny internauta. - Kaczyński nie wytrzymał i mówi: - Donku nie kłóćmy się, moja wina. Tusk zmieszany: - Nie no, moja w końcu raczej... Kaczyński na to sprawiedliwie:

      "Dzień dobry, cześć i czołem! Pytacie skąd się wziąłem? Jestem wesoły Donek, marszałkiem zaś jest Bronek. Zdrożała żywność, prąd i gaz, więc wam coś obiecam jeszcze raz
internauta Artur
- Wina leży po obu stronach. Nic się nie stało. Rozejm? I wyciąga piersiówkę podając Tuskowi. Tusk pije, oddaje Kaczyńskiemu, a ten chowa ją do kieszeni. Tusk pyta: - A Ty nie pijesz? - Nie, ja czekam na policję - odpowiada prezydent.

Kolejny żart nadesłany przez internautę Mariusza odnosi się do "gospodarskiej wizyty" Lecha Kaczyńskiego: "Gdy znalazł się w chlewni, pośród stada dorodnych świń, towarzyszący grupie oficjeli fotoreporterzy natychmiast strzelają fotki. Na to Kaczyński: - Tylko żeby mi tam nie było jakiegoś głupiego podpisu pod zdjęciem, typu "Kaczka i świnie, albo coś takiego! - Ależ skąd panie prezydencie. Wszystko będzie cacy. Nazajutrz ukazuje się gazeta ze zdjęciem Kaczyńskiego wśród świń i podpis <<Lech Kaczyński (trzeci od lewej)>>".

"Nie szkodzi, włączyłem alarm"

Oberwało się też bliżej nieokreślonym politykom. Internauta Jacek na przykład opowiada taki oto dowcip: "Na sejmowym parkingu zatrzymuje się samochód. Wysiada facet. Podchodzi do niego ochroniarz: - Tu nie wolno parkować! - Dlaczego?! - Tu jest Sejm: sami ministrowie, politycy, posłowie - mówi ochroniarz. - Nie szkodzi, włączyłem alarm - opowiada kierowca.

A internauta "Sekus" zadaje pytanie: - Jak nazywa się kogoś w budynku Sejmu, kto jest uczciwy, etyczny i inteligentny? I odpowiada: - Uczestnik wycieczki szkolnej.

Także o PO

Premierowi Tuskowi też się jednak dostało. - Przeżyliśmy wojnę, przeżyliśmy Ruska przeżyjemy Tuska - pisze jeden z czytelników. A internauta Artur pisze maila z powitaniem: "Dzień dobry, cześć i czołem! Pytacie skąd się wziąłem? Jestem wesoły Donek, marszałkiem zaś jest Bronek. Zdrożała żywność, prąd i gaz, więc wam coś obiecam jeszcze raz".

Jeśli znacie jakieś inne dowcipy - przysyłajcie na Platformę Kontakt TVN24.

http://www.tvn24.pl/12690,1601894,0,1,wchodzi-kaminski-do-ksiegarni,wiadomosc.html

Przemek

--
W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską!