Kaczynscy i PiS to najwieksze zlo jakie Polske moze spotkac !.

Data: 2010-06-14 14:52:29
Autor: cyc
Kaczynscy i PiS to najwieksze zlo jakie Polske moze spotkac !.
Jeden odszedl w  niechwale w niepamiec i Wawel nic tu nie pomoze , drugi usiluje dotrzymac kroku blizniakowi ale sadze , ze narod nie da sie kolejny raz wpuscic w maliny i tym razem podejdzie do sprawy wyboru prezydenta z wieksza rozwaga i odpowiedzialnoscia .

cyc

Data: 2010-06-14 08:34:12
Autor: HaMMeR
On 14 Cze, 14:52, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

A moze juz bys  tak zamknal swoje czerwone rylo smieciu pokomuszy!
Zostaw Kaczynskich w spokoju szmato, bo nie masz sie czego bac,
juz twoi tak to zalatwili, ze jak wygra komporuski, to wybory beda
wazne, a jak szala bedzie sie przechylac w strone Kaczynskiego,
to wybory zostana UNIEWAZNIONE z powodu powodzi, ktora
uniemozliwila prace w niektorych okregach wyborczych!!
Wiec wyluzuj ludzki odpadzie, bo nic ci nadal nic nie bedzie grozic za
te
popelnione w przeszlosci lajdactwa!!

Data: 2010-06-14 18:24:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczynscy i PiS to najwieksze zlo jakie Polske moze spotkac !.

Uzytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisal w wiadomosci news:f58403d6-73f8-4527-8deb-8d1f1ed33ed9b35g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Antycypujesz czy zmyslasz?

Data: 2010-06-14 09:40:34
Autor: HaMMeR
On 14 Cze, 18:24, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Uzytkownik "HaMMeR" <tran...@aster.pl> napisal w wiadomoscinews:f58403d6-73f8-4527-8deb-8d1f1ed33ed9b35g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

te
popelnione w przeszlosci lajdactwa!!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A nie wystarczy ci odrobina logiki i elementarna znajomosc
psychologii, aby wczuc sie w te nieskomplikowane POwskie mozgi?
Czy ty sadzisz, ze zostawia oni te wybory na pastwe przypadku?
Przeciez mogli wczesniej wprowadzic stan wyjatkowy, ale doszli do
wniosku,
ze wprawdzie uwala niekozystne wybory, ale PR-owo dostana w plecy, no
wiec
powolutku pomysleli i wykombinowali to wlasnie, co na poczatku
napisalem...
Bezpieczne, alternatywne i skuteczne, a strat zadnych.., no bo powodz!
Czujesz blues'a?:)

Data: 2010-06-14 15:26:22
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hv58n9$lgo$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
najwieksze dobro kretynie
awe

Data: 2010-06-14 15:31:06
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv5ahs$r8g$1news.onet.pl...

[...]

http://www.polskapartianarodowa.org/stara_www/images/stories/file/THS_2_10-BIG.jpg

boukun

Data: 2010-06-14 16:24:13
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hv5b4k$55m$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
ubecka prowokacja, maja z czego placic i zawsze znajda sie chetni "narodowcy"
awe

Data: 2010-06-14 22:34:03
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv5dvm$5h6$1news.onet.pl...

[...]

Co prowokacja? Lech prowokował włażąc na każdym miejscu Żydom w d... i działając na szkodę Polski?

boukun

Data: 2010-06-14 15:39:21
Autor: Andrzej Adam Filip
Grzeszący brakiem wyobraźni "cyc": Kaczynscy i PiS to najwieksze zlo jakie Polske moze spotkac !.
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
[...]

Największe? *Wątpię* :-)

P.S. Czy jak naród źle wybierze to Sejm go rozwiąże? ;-)

Walka jest lepsza niż bezczynność
  -- Przysłowie kurdyjskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-06-14 18:10:01
Autor: cyc

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:me1fk9707f+A6E@robert.huge.strangled.net...
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
[...]

-- Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Walka jest lepsza niż bezczynność
 -- Przysłowie kurdyjskie (pl.wikiquote.org)

Zwracam sie z uprzejma prosba o niezmienianie tematu watku . To jest nieeleganckie , niegrzeczne a wrecz nieetyczne .
W " tamacie " zas , rownie uprzejmie zapytam . A jesli ni on to kto ? .Bo w tej materii byles wyjatkowo oszczedny w slowach .

cyc

Data: 2010-06-14 16:41:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-14 14:52, cyc pisze:
[...]

Daj spokój cycu - PiS jest tylko małym trybikiem w tej machinie zła która zwie się "porozumieniem okrągłostołowym".. W rzeczywistości jest to spisek skierowany przeciw interesom Polski i Polaków.  Wybranie kogokolwiek z tzw. wielkiej czwórki - Napieralski, Komorowski, Kaczyński, Pawlak nic w Polsce nie zmieni, nadal będziemy okradani w biały dzień i zaprzedawani obcym interesom.

Data: 2010-06-14 17:28:05
Autor: .'heÂŽsk'.
On Mon, 14 Jun 2010 16:41:48 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>    Daj spokój cycu - PiS jest tylko małym trybikiem w tej machinie zła która zwie się "porozumieniem okrągłostołowym".. W rzeczywistości jest to spisek skierowany przeciw interesom Polski i Polaków.  Wybranie kogokolwiek z tzw. wielkiej czwórki - Napieralski, Komorowski, Kaczyński, Pawlak nic w Polsce nie zmieni, nadal będziemy okradani w biały dzień i zaprzedawani obcym interesom.

 a tak konkretnie to komu ?

--

 HeSk

Data: 2010-06-14 17:38:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-14 17:28, .'heÂŽsk'. pisze:
[...]

to spisek skierowany przeciw interesom Polski i PolakĂłw.  Wybranie
kogokolwiek z tzw. wielkiej czwĂłrki - Napieralski, Komorowski,
Kaczyński, Pawlak nic w Polsce nie zmieni, nadal będziemy okradani w
biały dzień i zaprzedawani obcym interesom.

  a tak konkretnie to komu ?

"Przyjaciołom" za oceanu. - Tym którzy się brzydzą Polakami, i traktują ich jak natrętne insekty.

Data: 2010-06-14 21:44:40
Autor: .'heÂŽsk'.
Kaczynscy i PiS to najwieksze zlo jakie Polske moze spotkac !.
On Mon, 14 Jun 2010 17:38:30 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

"Przyjaciołom" za oceanu. - Tym którzy się brzydzą Polakami, i traktują ich jak natrętne insekty.

 a jak traktuja nas "przyjaciele" zza Uralu ?

--

 HeSk

Data: 2010-06-15 22:49:47
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-14 21:44, .'heÂŽsk'. pisze:
[...]

Poprawnie.. I nie jest to żadna "przyjaźń" tylko wspólne interesy.

Data: 2010-06-14 18:11:32
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hv5f3s$8m4$1news.onet.pl...
[...]

Ty widze dalej siedzisz na antenkowej grzedzie, na ktorej  spiskowe teorie to codziennosc .

cyc

Data: 2010-06-14 18:27:21
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-14 18:11, cyc pisze:
[...]

Bardzo bym chciał żebyś miał rację.. Jednak instynkt i rozum widzą co innego. 190 mld. długu, 90% najlepszych i najbardziej dochodowych firm Polskich oddanych za bezcen "obcemu kapitałowi", a nikt nawet nie został o to oskarżony. - nikt nie został postawiony przed trybunałem stanu.
  Naprawdę nie widzisz w tym nic złego? Nie widzisz spisku? Nie widzisz że my Polacy nie mamy nic do powiedzenia w swoim kraju?

Data: 2010-06-14 19:41:23
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hv5l9i$pp6$1news.onet.pl...
[...]

Czy nie wiedze w tym nic zlego ?.
Alez widze i dawalem temu juz niejednokrotnie  wyraz. Nie od przypadku uchodze tu za "komucha " .Problem jest jednak w tym , ze nalezy pogodzic sie z wola narodu bo obecny stan to jego decyzja , czemu daja wyraz kazde kolejne wybory . Jesli musze godzic sie na ten stan rzeczy ,  bo przeciez musze , to nie ma innego wyjscia jak znalezc sie w nowej rzeczywistosci , tej samej , ktora jest akceptowana przez zdecydowana wiekszosc w tym prywatyzacja .
Polega  na tym , ze dobro wypracoweasne przez caly narod przejmuje kapitalista lub grupa kapitalowa i zarzadza nim na wlasny a czasem , jesli wlasciciel jest uczciwy i placi co ma placic ( podatki itd) , na  narodu pozytek .
To , ze przy tym co niektorzy robia niezle szwindle jest tak samo naturalne ( co nie znaczy uczciwe ) jak to , ze Rydzyk funkcjonuje tylko dlatego , ze za sluchaczy ma idiotow .
Obcy kapital w czasach dzisiejszych w czasach kiedy globalizacja patrzy nam w oczy , nie jest niczym zlym . Zlem jest tylko to , ze wypracowany na naszym , u nas i przez nas  kapital jest transferowany poza nasze granice a nie zagospodarowywany u nas i jedyny wtedy pozytek z prywatyzacji dla nas jest taki , ze jakas grupa ludzi ma nisko , bo nisko ale platna prace .
Fakt , ze jestesmy okradani w opisany wysej sposob nie jest wynikiem czyjegos spisku , tylko glupoty politykow ( czasem zlodziesjtwa pod postacia lapowki ) i to niezaleznie od tego jaka opcje reprezentuja . Kaczynski , przypomne prywatyzowal z rownym zapalem jak robi to PO a wczesniej SLD . To jest obowiazujaca dzis w swiecie norma . Komunizm umarl smiercia naturalna tak , jak umrze kiedys obecnie panujacy nam system wraz z jego tworcami . To nazywa sie ewolucja bo ta nie dotyczy tylko biologicznego biegu wydarzen .
O sprawiedliwosci i uczciwosci mozesz zapomniec . To pojecia martwe i funkcjonuja tylko z rozpedu a ktore wnet przejda w sfere archaizmow .
To co pisze , to nie cynizm , to prawda . Cynizmem za to jest odwolywanie sie dzisiaj do wymienionych wartosci  niezaleznie od reprezentowanej przez odwolujacych sie  funkcji , stanu , czy ideologii , od biskupa poczawszy , poprzez najwyzszego ranga polityka , az do menela . Kazden patrzy ugrac tylko dla siebie !. Kazden !!. Biskup , kardynal , prezydent , sklepikarz , sedzia w tym sportowy , adwokat , lekarz , czy nawet szczurolap . Tak juz swiat sie ulozyl i tak , po amerykansku bedzie juz funcjonowal do czasu , kiedy kolejna wojna nie pozostawi przy zyciu 1/100 populacji . Wtedy znowu zaczniemy sie szanowac .
To jest rzeczywistosc . Reszta , jest pustoslowiem , obluda , klamstwem i cwaniactwem zmierzajacym do zaspkojenia swoich oczekiwan , marzen w tym tych skrywanych .

cyc

Data: 2010-06-14 22:02:27
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-14 19:41, cyc pisze:

[...]

Tu już pierwszy powód żeby rządzących oskarżyć o działanie na szkodę społeczeństwa i spisek. W sprawie wyprzedaży majątku narodowego powinno być rozpisane referendum..  Wlsicicielami majątku narodowego jest jak sama nazwa mówi - naród. Więc nie pytając się narodu o zdanie po prostu się go w ordynarny sposób okrada.
Żaden z inicjatorów i wykonawców tej grabieży majątku nie został nawet oskarżony, a więc pierwszy dowód na spisek okrągłostołowy.
PS. Na dalszym planie jest to czy niektóre prywatyzacje przyniosły zysk.

To , ze przy tym co niektorzy robia niezle szwindle jest tak samo naturalne
( co nie znaczy uczciwe ) jak to , ze Rydzyk funkcjonuje tylko dlatego , ze
za sluchaczy ma idiotow .

Rydzyk swoje imperium zbudował od zera. a więc nic nam do jego interesów. - On nie partycypował w grabieży majątku narodowego.

[...]

Czyżbyś naprawdę wierzył w ich głupotę? Bo ja nie mam żadnych wątpliwości że są to cwaniaki kute na cztery kopyta. Oni nie zrobią nic co by im się miało nie opłacać.

  Kaczynski ,
przypomne prywatyzowal z rownym zapalem jak robi to PO a wczesniej SLD .

Oj nieprawda, Nie przypominam sobie jakiejś wielkiej prywatyzacji przeprowadzanej przez PiS.

jest obowiazujaca dzis w swiecie norma .

Znowu nie tak, np. w Czechach przeprowadzono tzw. prywatyzację kuponową. czyli każdy obywatel miał w niej udział.. Oj pamiętam śmiechy tych naszych złodziei-prywatyzatorów z Balcerowiczem na czele z tak przeprowadzanej prywatyzacji. Jak oni usiłowali opisywać Polakom zgubne skutki takiej prywatyzacji.

[...]

A niby dlaczego? - Przecież wszystkie partie polityczne głoszą hasła  o sprawiedliwości i uczciwości.  Kiedyś muszą porządni ludzie dojść do władzy i ustalić nowe standarty. - Władza to nie przywileje ale ciężka praca nad dobrem dla społeczeństwa.  Takim zwiastunem nowych czasów wydaje się być jankeski Prezydent Obama.

[...]

Daj spokój, Tylko u nas panuje taka moda na cwaniactwo - jest ono nie piętnowane, ale podziwiane.

[...]

Dziwię Ci się że już się poddałeś. Że straciłeś nadzieje, że dobra sprawiedliwości  jeszcze  doczekamy.

Data: 2010-06-15 01:12:28
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Kaczynscy i PiS to najwieksze zlo jakie Polske moze spotkac !.
Moim zdaniem jak by na to nie patrzeć dużo gorsze były PZPR i SLD+KGB

Data: 2010-06-15 16:33:25
Autor: cyc
Kaczynscy i PiS to najwieksze zlo jakie Polske moze spotkac !.

Użytkownik "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <eur@eu.pl> napisał w wiadomości news:hv6d1d$3ab$1speranza.aioe.org...

Czy ja wiem ? .Porownywac mozna ale moim zdaniem Kaczynswki przewodzi !.
Problem w tym , ze reprezentuje , bolszewikow , komunistow , zydow i nawet saego diabla ab tylko dostac prezydencki stolec .

cyc

Data: 2010-06-15 16:45:01
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-15 16:33, cyc pisze:
[...]

Trzeba jednak przyznac, ze skoro zastartowal po tym co sie stalo, to stolec mu sie nalezy, ale na pewno nie prezydencki. I pomyslec, ze moglem sie nabrac na tego batona bez sumienia.

Kaczynscy i PiS to najwieksze zlo jakie Polske moze spotkac !.