Kaczynscy i PiS to najwieksze zlo jakie Polske moze spotkac !.

Data: 2010-06-14 16:41:48
Autor: jadrys
Kaczynscy i PiS to najwieksze zlo jakie Polske moze spotkac !.
W dniu 2010-06-14 14:52, cyc pisze:
Jeden odszedl w  niechwale w niepamiec i Wawel nic tu nie pomoze , drugi
usiluje dotrzymac kroku blizniakowi ale sadze , ze narod nie da sie kolejny
raz wpuscic w maliny i tym razem podejdzie do sprawy wyboru prezydenta z
wieksza rozwaga i odpowiedzialnoscia .

cyc

Daj spokój cycu - PiS jest tylko małym trybikiem w tej machinie zła która zwie się "porozumieniem okrągłostołowym".. W rzeczywistości jest to spisek skierowany przeciw interesom Polski i Polaków.  Wybranie kogokolwiek z tzw. wielkiej czwórki - Napieralski, Komorowski, Kaczyński, Pawlak nic w Polsce nie zmieni, nadal będziemy okradani w biały dzień i zaprzedawani obcym interesom.

Data: 2010-06-14 17:28:05
Autor: .'heÂŽsk'.
On Mon, 14 Jun 2010 16:41:48 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>    Daj spokój cycu - PiS jest tylko małym trybikiem w tej machinie zła która zwie się "porozumieniem okrągłostołowym".. W rzeczywistości jest to spisek skierowany przeciw interesom Polski i Polaków.  Wybranie kogokolwiek z tzw. wielkiej czwórki - Napieralski, Komorowski, Kaczyński, Pawlak nic w Polsce nie zmieni, nadal będziemy okradani w biały dzień i zaprzedawani obcym interesom.

 a tak konkretnie to komu ?

--

 HeSk

Data: 2010-06-14 17:38:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-14 17:28, .'heÂŽsk'. pisze:
[...]

to spisek skierowany przeciw interesom Polski i PolakĂłw.  Wybranie
kogokolwiek z tzw. wielkiej czwĂłrki - Napieralski, Komorowski,
Kaczyński, Pawlak nic w Polsce nie zmieni, nadal będziemy okradani w
biały dzień i zaprzedawani obcym interesom.

  a tak konkretnie to komu ?

"Przyjaciołom" za oceanu. - Tym którzy się brzydzą Polakami, i traktują ich jak natrętne insekty.

Data: 2010-06-14 21:44:40
Autor: .'heÂŽsk'.
Kaczynscy i PiS to najwieksze zlo jakie Polske moze spotkac !.
On Mon, 14 Jun 2010 17:38:30 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

"Przyjaciołom" za oceanu. - Tym którzy się brzydzą Polakami, i traktują ich jak natrętne insekty.

 a jak traktuja nas "przyjaciele" zza Uralu ?

--

 HeSk

Data: 2010-06-15 22:49:47
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-14 21:44, .'heÂŽsk'. pisze:
[...]

Poprawnie.. I nie jest to żadna "przyjaźń" tylko wspólne interesy.

Data: 2010-06-14 18:11:32
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hv5f3s$8m4$1news.onet.pl...
[...]

Ty widze dalej siedzisz na antenkowej grzedzie, na ktorej  spiskowe teorie to codziennosc .

cyc

Data: 2010-06-14 18:27:21
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-14 18:11, cyc pisze:
[...]

Bardzo bym chciał żebyś miał rację.. Jednak instynkt i rozum widzą co innego. 190 mld. długu, 90% najlepszych i najbardziej dochodowych firm Polskich oddanych za bezcen "obcemu kapitałowi", a nikt nawet nie został o to oskarżony. - nikt nie został postawiony przed trybunałem stanu.
  Naprawdę nie widzisz w tym nic złego? Nie widzisz spisku? Nie widzisz że my Polacy nie mamy nic do powiedzenia w swoim kraju?

Data: 2010-06-14 19:41:23
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hv5l9i$pp6$1news.onet.pl...
[...]

Czy nie wiedze w tym nic zlego ?.
Alez widze i dawalem temu juz niejednokrotnie  wyraz. Nie od przypadku uchodze tu za "komucha " .Problem jest jednak w tym , ze nalezy pogodzic sie z wola narodu bo obecny stan to jego decyzja , czemu daja wyraz kazde kolejne wybory . Jesli musze godzic sie na ten stan rzeczy ,  bo przeciez musze , to nie ma innego wyjscia jak znalezc sie w nowej rzeczywistosci , tej samej , ktora jest akceptowana przez zdecydowana wiekszosc w tym prywatyzacja .
Polega  na tym , ze dobro wypracoweasne przez caly narod przejmuje kapitalista lub grupa kapitalowa i zarzadza nim na wlasny a czasem , jesli wlasciciel jest uczciwy i placi co ma placic ( podatki itd) , na  narodu pozytek .
To , ze przy tym co niektorzy robia niezle szwindle jest tak samo naturalne ( co nie znaczy uczciwe ) jak to , ze Rydzyk funkcjonuje tylko dlatego , ze za sluchaczy ma idiotow .
Obcy kapital w czasach dzisiejszych w czasach kiedy globalizacja patrzy nam w oczy , nie jest niczym zlym . Zlem jest tylko to , ze wypracowany na naszym , u nas i przez nas  kapital jest transferowany poza nasze granice a nie zagospodarowywany u nas i jedyny wtedy pozytek z prywatyzacji dla nas jest taki , ze jakas grupa ludzi ma nisko , bo nisko ale platna prace .
Fakt , ze jestesmy okradani w opisany wysej sposob nie jest wynikiem czyjegos spisku , tylko glupoty politykow ( czasem zlodziesjtwa pod postacia lapowki ) i to niezaleznie od tego jaka opcje reprezentuja . Kaczynski , przypomne prywatyzowal z rownym zapalem jak robi to PO a wczesniej SLD . To jest obowiazujaca dzis w swiecie norma . Komunizm umarl smiercia naturalna tak , jak umrze kiedys obecnie panujacy nam system wraz z jego tworcami . To nazywa sie ewolucja bo ta nie dotyczy tylko biologicznego biegu wydarzen .
O sprawiedliwosci i uczciwosci mozesz zapomniec . To pojecia martwe i funkcjonuja tylko z rozpedu a ktore wnet przejda w sfere archaizmow .
To co pisze , to nie cynizm , to prawda . Cynizmem za to jest odwolywanie sie dzisiaj do wymienionych wartosci  niezaleznie od reprezentowanej przez odwolujacych sie  funkcji , stanu , czy ideologii , od biskupa poczawszy , poprzez najwyzszego ranga polityka , az do menela . Kazden patrzy ugrac tylko dla siebie !. Kazden !!. Biskup , kardynal , prezydent , sklepikarz , sedzia w tym sportowy , adwokat , lekarz , czy nawet szczurolap . Tak juz swiat sie ulozyl i tak , po amerykansku bedzie juz funcjonowal do czasu , kiedy kolejna wojna nie pozostawi przy zyciu 1/100 populacji . Wtedy znowu zaczniemy sie szanowac .
To jest rzeczywistosc . Reszta , jest pustoslowiem , obluda , klamstwem i cwaniactwem zmierzajacym do zaspkojenia swoich oczekiwan , marzen w tym tych skrywanych .

cyc

Data: 2010-06-14 22:02:27
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-14 19:41, cyc pisze:

[...]

Tu już pierwszy powód żeby rządzących oskarżyć o działanie na szkodę społeczeństwa i spisek. W sprawie wyprzedaży majątku narodowego powinno być rozpisane referendum..  Wlsicicielami majątku narodowego jest jak sama nazwa mówi - naród. Więc nie pytając się narodu o zdanie po prostu się go w ordynarny sposób okrada.
Żaden z inicjatorów i wykonawców tej grabieży majątku nie został nawet oskarżony, a więc pierwszy dowód na spisek okrągłostołowy.
PS. Na dalszym planie jest to czy niektóre prywatyzacje przyniosły zysk.

To , ze przy tym co niektorzy robia niezle szwindle jest tak samo naturalne
( co nie znaczy uczciwe ) jak to , ze Rydzyk funkcjonuje tylko dlatego , ze
za sluchaczy ma idiotow .

Rydzyk swoje imperium zbudował od zera. a więc nic nam do jego interesów. - On nie partycypował w grabieży majątku narodowego.

[...]

Czyżbyś naprawdę wierzył w ich głupotę? Bo ja nie mam żadnych wątpliwości że są to cwaniaki kute na cztery kopyta. Oni nie zrobią nic co by im się miało nie opłacać.

  Kaczynski ,
przypomne prywatyzowal z rownym zapalem jak robi to PO a wczesniej SLD .

Oj nieprawda, Nie przypominam sobie jakiejś wielkiej prywatyzacji przeprowadzanej przez PiS.

jest obowiazujaca dzis w swiecie norma .

Znowu nie tak, np. w Czechach przeprowadzono tzw. prywatyzację kuponową. czyli każdy obywatel miał w niej udział.. Oj pamiętam śmiechy tych naszych złodziei-prywatyzatorów z Balcerowiczem na czele z tak przeprowadzanej prywatyzacji. Jak oni usiłowali opisywać Polakom zgubne skutki takiej prywatyzacji.

[...]

A niby dlaczego? - Przecież wszystkie partie polityczne głoszą hasła  o sprawiedliwości i uczciwości.  Kiedyś muszą porządni ludzie dojść do władzy i ustalić nowe standarty. - Władza to nie przywileje ale ciężka praca nad dobrem dla społeczeństwa.  Takim zwiastunem nowych czasów wydaje się być jankeski Prezydent Obama.

[...]

Daj spokój, Tylko u nas panuje taka moda na cwaniactwo - jest ono nie piętnowane, ale podziwiane.

[...]

Dziwię Ci się że już się poddałeś. Że straciłeś nadzieje, że dobra sprawiedliwości  jeszcze  doczekamy.

Kaczynscy i PiS to najwieksze zlo jakie Polske moze spotkac !.