Kaczynscy - wielcy przyjaciele Rosjan

Data: 2010-05-10 12:00:03
Autor: /heÂŽsk/
Kaczynscy - wielcy przyjaciele Rosjan

Kowal, PiS:

"Nigdy nie zauważyłem, żeby Jarosław Kaczyński czy prezydent
 Lech Kaczyński byli antyrosyjscy, pisałem o tym i mówiłem
 o tym - zapewniał eurodeputowany PiS"

http://miniurl.pl/rusofile_kaczory

nastepny ktorego dopadla sklerotyczna przemiana.
podkuwacz koni jakos zapomnial n.p. wystapienie s.p. lecha na wiecu w tibilisi. dla odswiezenia pamieci:

http://miniurl.pl/antyrus

czekamy jak grupowy elektorat PiS choralnie oglosi, ze sa wilkimi przyjaciolmi rosjan, ba, maja nawet korzenie rosyjskie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Kaczynscy - wielcy przyjaciele Rosjan