Kaczynsk Jaroslaw na liscie PJN

Data: 2011-08-17 20:01:01
Autor: (He®Sk)
Kaczynsk Jaroslaw na liscie PJN

http://tiny.pl/h5j3j

na dodatek w Bstoku. ale beda jaja!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-17 20:22:34
Autor: Leprechaun
Kaczynsk Jaroslaw na liscie PJN

Użytkownik ""(He®Sk)"" <full.€.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:i10o479m0b59n20fvhd0kia5n8gnqlt7al4ax.com...

http://tiny.pl/h5j3j

na dodatek w Bstoku. ale beda jaja!

Hesku to ty jesteś z Białegostoku? Mój dziadek kiedyś tam mieszał. Na Młynowej. Istnieje jeszcze ta ulica?

BomBel

Data: 2011-08-18 18:00:20
Autor: [He®Sk]
Kaczynsk Jaroslaw na liscie PJN
On Wed, 17 Aug 2011 20:22:34 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]
>
> na dodatek w Bstoku. ale beda jaja!

Hesku to ty jesteś z Białegostoku? Mój dziadek kiedyś tam mieszał. Na Młynowej. Istnieje jeszcze ta ulica?

 tak istnieje. zostala wyremontowana. polozona kostka.
 zobacz: http://www.bialystokonline.pl/plan.php?sektor=D4
 przy mlynowej powstaje budynek opery, zapytaj dziadka  o wzgorze magdaleny, powinien wiedziec gdzie to jest.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-08-17 22:49:42
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-17 20:01, "(He®Sk)" pisze:

http://tiny.pl/h5j3j

na dodatek w Bstoku. ale beda jaja!

To siÄ™ moherki pogubiÄ… :>

Data: 2011-08-18 18:00:20
Autor: [He®Sk]
On Wed, 17 Aug 2011 22:49:42 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-08-17 20:01, "(He®Sk)" pisze:

> http://tiny.pl/h5j3j
>
> na dodatek w Bstoku. ale beda jaja!

To siÄ™ moherki pogubiÄ… :>

 jezeli znasz bstok (pewnie tak) to wiesz jak rozkwitlo miasto
 za czasow PO. za czasow PiS urzadzano tylko procesje "ku czci"
 i budowano kolejne koscioly. nie mam nic przeciwko kosciolom
 ale >35 sztuk jak na 300 tys miasto to chyba przegiecie?

Data: 2011-08-18 10:49:32
Autor: Tomek
Kaczynsk Jaroslaw na liscie PJN

Użytkownik ""(HeRSk)"" <full.?.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i10o479m0b59n20fvhd0kia5n8gnqlt7al4ax.com...

http://tiny.pl/h5j3j

na dodatek w Bstoku. ale beda jaja!

--
Problem w tym, że PJN już się rozsypuje. Pewnie nie przetrwa do wyborów. A jego główni działacze startuj± z list PO (tak dzi¶ zapodało radio).
Tomek

Data: 2011-08-18 11:19:43
Autor: 1-2-3
Kaczynsk Jaroslaw na liscie PJN

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e4cd279$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To, że PJN się rozsypie to żaden problem. Problem polega na tym, że nie chc± startować z list PiS. Nikt nie chce. Idiotów zabrakło? ;-)

Data: 2011-08-18 18:00:17
Autor: [He®Sk]
On Thu, 18 Aug 2011 10:49:32 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:

> [...]
Problem w tym, że PJN już się rozsypuje. Pewnie nie przetrwa do wyborów. A jego główni działacze startuj± z list PO (tak dzi¶ zapodało radio).

 mozesz wymienic jakies nazwiska? --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-19 12:42:05
Autor: Tomek
Kaczynsk Jaroslaw na liscie PJN

Użytkownik ""[HeRSk]"" <zupelne.?.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:veaq475a419qqit770382r2lcpja0k315d4ax.com...
> [...]

Problem w tym, że PJN już się rozsypuje. Pewnie nie przetrwa do wyborów. A
jego główni działacze startuj± z list PO (tak dzi¶ zapodało radio).

Joanna Kluzik-Rostkowska, Wiesław Kilian (w Wałbrzychu), do klubu PO przeszedł Jan Filip Libicki (startuje w Grodzisku z listy PO), Jacek Tomczak, Poncyliusz - pewnie też wystartuj± z list PO,

Polecam też tekst http://wpolityce.pl/wydarzenia/9520-pjn-w-zapasci-szeregowi-poslowie-pytaja-liderow-czy-chca-ich-opuscic-w-piatek-moze-byc-ciezka-awantura

Polecam tak± fajn± stronkę - google.pl
Tomek

Data: 2011-08-19 12:57:44
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 10:49, Tomek pisze:
Problem w tym, że PJN już się rozsypuje. Pewnie nie przetrwa do wyborów. A jego główni działacze startuj± z list PO (tak dzi¶ zapodało radio).

Czyli PJN to Pieniadz Jest Najwazniejszy, a niedawno sluchalem Eli
Jakubiak, ktora nadawal na Kluzik-ROstkowska, ze sie sprzedala. Ale tak
u nas wyglada "polityka", aby jak najlepiej sie sprzedac, dlatego nie
rzadza fachowcy, ale marketingowcy.

Troche podpicuja merdialnie, a ciemny lud i tak te ich bajeczki kupi. :)

Data: 2011-08-18 11:38:37
Autor: Tomek
[...]

T.

Data: 2011-08-18 18:00:17
Autor: [He®Sk]
On Thu, 18 Aug 2011 11:38:37 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:

> [...]
>
> na dodatek w Bstoku. ale beda jaja!
>
> -- No niezłe - najpierw się wypisuj± z PiS, a teraz się próbuj± "podszywać". ¦mieszna partyjka...
T.

 nie wiem co to za jeden.  jakis przedsiebiorca ale nigdy o nim nie slyszalem.
 pjn to partia stokrotek. nic soba nie reprezentuja
 oprocz tego, ze prezes PiS ich zgnoil.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Kaczynsk Jaroslaw na liscie PJN