Kaczynsk Jaroslaw na liscie PJN

Data: 2011-08-17 20:22:34
Autor: Leprechaun
Kaczynsk Jaroslaw na liscie PJN

Użytkownik ""(He®Sk)"" <full.€.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:i10o479m0b59n20fvhd0kia5n8gnqlt7al4ax.com...

http://tiny.pl/h5j3j

na dodatek w Bstoku. ale beda jaja!

Hesku to ty jesteś z Białegostoku? Mój dziadek kiedyś tam mieszał. Na Młynowej. Istnieje jeszcze ta ulica?

BomBel

Data: 2011-08-18 18:00:20
Autor: [He®Sk]
Kaczynsk Jaroslaw na liscie PJN
On Wed, 17 Aug 2011 20:22:34 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]
>
> na dodatek w Bstoku. ale beda jaja!

Hesku to ty jesteś z Białegostoku? Mój dziadek kiedyś tam mieszał. Na Młynowej. Istnieje jeszcze ta ulica?

 tak istnieje. zostala wyremontowana. polozona kostka.
 zobacz: http://www.bialystokonline.pl/plan.php?sektor=D4
 przy mlynowej powstaje budynek opery, zapytaj dziadka  o wzgorze magdaleny, powinien wiedziec gdzie to jest.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Kaczynsk Jaroslaw na liscie PJN