Kaczyńska nie chce wyprowadzić się z pałacu

Data: 2010-06-25 15:30:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyńska nie chce wyprowadzić się z pałacu
Kancelaria Prezydenta nie może ponoć wyremontować swoich apartamentów. Wszystko przez to, że nie chce ich opuścić córka tragicznie zmarłej Pierwszej Pary - Marta Kaczyńska - poinformował Super Express.

http://www.fakt.pl/Kaczynska-nie-chce-wyprowadzic-sie-z-palacu-,artykuly,75611,1.html

Problem w tym, że cały czas pomieszkuje tam i nocuje z mężem Marta Kaczyńska. Ponoć w poniedziałek ma wpuścić do apartamentów urzędników, ale nie zamierza oddać im kluczy. - To moja prywatna sprawa - komentuje córka Lecha i Marii Kaczyńskich.

- Nikt nie wyznaczył mi żadnego terminu, w którym mam to mieszkanie opuścić. Zresztą mam wrażenie, że wszystko sobie z władzami Kancelarii wyjaśniliśmy - przekonuje.

Data: 2010-06-25 15:38:49
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)
Kaczyńska nie chce wyprowadzić się z pałacu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Niedaleko pada jabłko od jabłoni.

--

Przemysław Warzywny

--

Ja, Jarosław Kaczyński kandydat na prezydenta RP, na wiecu wyborczym w
Lublinie rozpowszechniłem informację, że Bronisław Komorowski chce, aby

 - tak brzmi sprostowanie które prezes PiS musi zamieścić w TVP1 i TVN.

Data: 2010-06-25 15:53:52
Autor: Dirko
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c24af69$1news.home.net.pl...

[...]

    Liczy, że Jarkacz wygra II turę. ;-)

Data: 2010-06-25 19:50:31
Autor: .'heÂŽsk'.
Kaczyńska nie chce wyprowadzić się z pałacu
On Fri, 25 Jun 2010 15:30:14 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Kancelaria Prezydenta nie może ponoć wyremontować swoich apartamentów. Wszystko przez to, że nie chce ich opuścić córka tragicznie zmarłej Pierwszej Pary - Marta Kaczyńska - poinformował Super Express.

 ja cie pie...le! czy to hotel? co to dziewcze tam robilo?
 cholerne pasozyty! dotychczas apelowalem om szacunek dla  tej kobiety ale teraz! won ze dwora! WON!

--

 HeSk

Kaczyńska nie chce wyprowadzić się z pałacu