Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ

Data: 2010-12-07 13:10:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ
 Parlamencie Europejskim zorganizowano dzisiaj publiczne wys³uchanie w sprawie katastrofy Tu-154. Bierze w nim udzia³ m.in. córka tragicznie zmar³ej Pierwszej Pary.

wiêcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/312483,kaczynska-pyta-w-brukseli-dlaczego-moi-rodzice-musieli-zginac.html

=================================

Pisiacka zadyma. Cel - rozmycie rzeczywistych przyczyn katastrofy.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-12-07 13:27:37
Autor: Andrzej Adam Filip
Kaczyńska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zginąć
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> pisze:
Parlamencie Europejskim zorganizowano dzisiaj publiczne wysłuchanie w
sprawie katastrofy Tu-154. Bierze w nim udział m.in. córka tragicznie
zmarłej Pierwszej Pary.

więcej:

[...]

Czyli choćby oczywistej winy (politycznej) min. Klicha (PO)?

Leniwego mężczyznę poznaje się po jego zagrodzie.
  -- PrzysÅ‚owie aÅ‚tajskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-12-07 04:54:24
Autor: dexth
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ
On 7 Gru, 13:27, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
[............]

> ================================>
> Pisiacka zadyma. Cel - rozmycie rzeczywistych przyczyn katastrofy.

Czyli choæby oczywistej winy (politycznej) min. Klicha (PO)?
[..........]

Jedyn± nadziej± na rzetelne wyja¶nienie tej straszliwej katastrofy
jest powo³anie miêdzynarodowej komisji, która w sposób niezale¿ny
wyja¶ni, dlaczego prezydent i jego ¿ona, moi rodzice oraz 94
przedstawicieli naszego kraju musieli zgin±æ" - powiedzia³a,
otrzymuj±c gromkie brawa.

pozdr dexth

Data: 2010-12-07 14:50:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ

U¿ytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:798f5319-b1c2-47e3-ae32-423b71e8307fv23g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

wyja¶ni, dlaczego prezydent i jego ¿ona, moi rodzice oraz 94
przedstawicieli naszego kraju musieli zgin±æ" - powiedzia³a,

Prawie ka¿dy my¶l±cy i nie sfanatyzowany cz³owiek mo¿e odpowiedzieæ na to pytanie. Nie jest potrzebna komisja miêdzynarodowa.

Data: 2010-12-07 19:40:43
Autor: Andrzej Adam Filip
Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pisiacka zadyma. Cel - rozmycie rzeczywistych przyczyn katastrofy.
Czyli choćby oczywistej winy (politycznej) min. Klicha (PO)?

Jedyną nadzieją na rzetelne wyjaśnienie tej straszliwej katastrofy
jest powołanie międzynarodowej komisji, która w sposób niezależny
wyjaśni, dlaczego prezydent i jego żona, moi rodzice oraz 94
przedstawicieli naszego kraju musieli zginąć" - powiedziała,
otrzymujÄ…c gromkie brawa.

Prawie każdy myślący i nie sfanatyzowany człowiek może odpowiedzieć na
to pytanie. Nie jest potrzebna komisja międzynarodowa.

A udowodnisz swoje awanse do statusu człowieka "ponoć myślącego" pisząc
*dlaczego*? Bo inaczej *sam* piszesz jak ostatni dupek po wypraniu mózgu.

P.S. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, nieprawdaż?

Spośród wszystkich sposobów, jakie Ci wskazuje mądrość, dla osiągnięcia
szczęścia, najskuteczniejszym, najpewniejszym i najsłodszym jest przyjaźń.
  -- Epikur (341-271 p.n.e.)

Data: 2010-12-07 19:56:05
Autor: boukun
> [...]

wyja¶ni, dlaczego prezydent i jego ¿ona, moi rodzice oraz 94
przedstawicieli naszego kraju musieli zgin±æ" - powiedzia³a,

W innym kraju to nie mkog³o siê staæ, to mog³o siê staæ tylko w Polsce i tylko z Kaczyñskim...

boukun

Data: 2010-12-07 12:52:24
Autor: Hans Kloss
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ
On 7 Gru, 19:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

W innym kraju to nie mkog o si sta , to mog o si sta tylko w Polsce i tylko z
Kaczy skim...
 Tyle ¿e to siê sta³o w Rosji g³upi chamie, i tylko jednemu
Kaczyñskiemu.
J-23

Data: 2010-12-07 23:38:24
Autor: boukun
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:545fc241-a72b-41a4-8ef6-ca17ed5906c9i17g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

A gdzie siê mia³o staæ, jak tam na wariata lecia³, by przed wyborami punkty zdobyæ? Nie jednemu, tylko na wariata 95 osób za sob± poci±gn±³...

boukun

Data: 2010-12-07 16:16:39
Autor: Hans Kloss
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ
On 7 Gru, 23:38, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A gdzie si mia o sta , jak tam na wariata lecia , by przed wyborami punkty
zdoby ? Nie jednemu, tylko na wariata 95 os b za sob poci gn ...

Be³kocesz pó³mózgu juz od kwietnia o tej "na wariata" PRZEZ PÓ£ ROKU
PRZYGOTOWYWANEJ wizycie jak jaki¶ popieroleniec. Na wariata, no co za
gównozjad.. tfu!
J-23

Data: 2010-12-08 19:25:38
Autor: boukun
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:1b421774-b53c-44c0-9dec-d9cebaa6063bg19g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Przez kogo przygotowywana, przez tego przygotowywana, na WARIATA, fanatyczny pojebusie... Lecia³ tam, gdzie go nikt nie chcia³, zawsze przed wyborami..., a ¿e siê wcze¶niej czy pó¼niej wykoñczy, by³o do przewidzenia du¿o wcze¶niej... Tylko stewardes ¿al...

boukun

Data: 2010-12-07 10:34:16
Autor: Brooks
On Dec 7, 12:27 pm, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> pisze:

> [...]

> Pisiacka zadyma. Cel - rozmycie rzeczywistych przyczyn katastrofy.

Czyli choæby oczywistej winy (politycznej) min. Klicha (PO)?

Andrzej Adam Filip : ¦wiat jaki jest ka¿dy widzi (inaczej).
Leniwego mê¿czyznê poznaje siê po jego zagrodzie.
  -- Przys³owie a³tajskie (pl.wikiquote.org)

Co to jest polityczna wina? Znajdzcie mi winnych polityków i pod
sciane z nim.
Pod sciana zabraknie miejsca? Nikt sie nie ostanie?

--
Brooks

Data: 2010-12-07 19:55:05
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:2v6qfxvov3+AC7@elsie.huge.strangled.net...
[...]

-- Andrzej Adam Filip

Znowu jaja sobie robisz. Na wariata nie było rady... szkoda, że córka nie zdawała (i nie zdaje) sobie sprawy, jakiego ma (miała) ojca...

boukun

Data: 2010-12-07 18:13:13
Autor: rAzor
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ
Darz bór! U¿ytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczy³ napisaæ:
[...]

Dlaczego robisz z siebie i innych g³upków, k³amliwy mi³o¶niku Urbana? Media (tak¿e te re¿imowe) tr±bi±, ze w dzia³aniach MAK i rosyjskiej prokuratury jest wiele uchybieñ, ¿e Polska do tej pory otrzyma³a ledwie u³amek dokumentacji, wiêc kto i co tu rozmywa?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-07 18:26:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ

U¿ytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:idlpv8$eq7$1news.onet.pl...
[...]

Odrzuæ od siebie fanatyzm. Pozwól mózgowi pracowaæ.

Wiemy ze nie wybuchla bomba, nie bylo meaconingu, pilot znal prawidlowe cisnienie na Siewiernym, nie bylo ruskiego magnesu, nie bylo dobijania rannych (przy przeciazeniu 100g w momencie katastrofy nie bylo zywych do dobijania). Byl za to durnoning. A na to nie ma lekarstwa.
Na zyczenie Lecha Kaczynskiego, który mia³ klopoty z doswiadczonymi pilotami/vide lot do Gruzji w 2008r/, samolotem dowodzil mlody, swiezo awansowany kapitan.
Gwarantowalo to prezydentowi ze bêdzie dowodzil samolotem.
Pilot doskonale znal warunki pogodowe, kontroler lotu z lotniska Siewiernyj dwukrotnie, zupelnie jednoznacznie stwierdzil ze nie ma warunkow do ladowania. Wiemy tez ze pilot czekal na decyzje prezydenta, poinformowanego o sytuacji /posredniczyl dyr. Kazana/.
Jaka byla ta decyzja mozemy wywnioskowac po obecnosci gen. Blasika w kokpicie i po tym ze pilot podjal probe ladowania /wypuszczone podwozie/ wbrew przepisom i logice. General Blasik wydawal pojedyncze komendy podczas ladowania, zamiast go zabronic, co wynika ze stenogramu rozmow w kokpicie.
Wiemy ze zaloga ignorowala ostrzezenia Terrain ahead, i instrukcje Pull up ! nadawane automatycznie, tak bardzo chciala wyladowac.
Kontroler lotu zauwazyl ze w ciagu 3,5 sekundy samolot obnizyl sie ze 100m do 50 i wydal komende: 101 gorizont, czyli nakaz przerwania ladowania.
Byl on jednak zbyt niski ranga aby zamknac lotnisko - zrobil wszystko co do niego nalezalo.
Obs³uga naziemna tak jak za³oga w powietrzu by³a pod naciskiem. Dyspozytorzy wiedzieli, ¿e odsy³aj±c samolot prezydencki znanego z rusofobii L.Kaczynskiego na zapasowe lotnisko, mog± wywo³aæ skandal miedzynarodowy. Bali siê tego.
Chcialoby sie powiedziec: sam chciales Grzegorzu Dyndalo. Szkoda tylko kilkudziesieciu niewinnych ludzi.
Zamach wiec by³ - jego autorem byl L.Kaczynski, wspolnikami zas A.Blasik i M.Kazana.

Data: 2010-12-07 12:50:47
Autor: Hans Kloss
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ
On 7 Gru, 18:26, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Odrzu od siebie fanatyzm. Pozw l m zgowi pracowa .

Wiemy ze nie wybuchla bomba, nie bylo meaconingu,

 SK¡D to "wiecie" ludzka kurwo, SK¡D??? Wypierdalaj z tej grupy,
gnidowaty ¶mieciu bo siê rzygaæ chce od tych bredni które tu
wypisujesz.
J-23

Data: 2010-12-07 22:47:45
Autor: bon
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a):
[...]

Heh, zabola³o? Bardzo dobrze. A jak pisowscy fanatycy zalewaj± ró¿ne fora
swoimi bredniami i teoriami spiskowymi, to ci siê nie chce rzygaæ?
Teraz wiesz jak to jest.

Data: 2010-12-07 22:58:25
Autor: obserwator
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ
bon <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):
Heh, zabola³o? Bardzo dobrze. A jak pisowscy fanatycy zalewaj± ró¿ne fora
swoimi bredniami i teoriami spiskowymi, to ci siê nie chce rzygaæ?
Teraz wiesz jak to jest.

takich bredni jak wypisuje Bodzio I, to ja nie spotkalem. Pisowcy i nie tylko
pisowcy (takze Rosjanie), po prostu zadaj pytania i domagaja sie wyjasnienia
tej katastrofy, ktora rzad Tuska bagatelizuje. To wlasnie rzad Tuska, zachowuje sie w sposob taki, ktory budzi podejrzenia.

Wlasnie tylko fanatyczny zwolennik PO, moze nie zauwazac iz rzad Tuska kreci i sciemnia. --

Data: 2010-12-08 20:29:16
Autor: bon
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):
bon <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a): > Heh, zabola³o? Bardzo dobrze. A jak pisowscy fanatycy zalewaj± ró¿ne fora
> [...]

Wlasnie tylko fanatyczny zwolennik PO, moze nie zauwazac iz rzad Tuska kreci i sciemnia.

Sam ¶ciemniasz i powielasz propagandê Kaczyñskiego i jego kliki. Prawda jest
taka, ¿e pisowcom nie zale¿y na tym, ¿eby cokolwiek wyja¶niaæ, bo wtedy sami
mogliby na tym mocno ucierpieæ, tylko na tym, ¿eby m±ciæ w tej wodzie jak
najbardziej, bo to ich jedyna nadzieja wyj¶cia z tej sytuacji.
Poza tym bajdurzenia smoleñskie i podsycanie teorii spiskowych jest ostatnio
ulubionym sposobem Kaczyñskiego na wojnê z Tuskiem i Komorowskim.

Data: 2010-12-08 21:32:53
Autor: D. J. MC Donald Musk
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ

U¿ytkownik "bon" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:idopqs$q0j$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Poza tym bajdurzenia smoleñskie i podsycanie teorii spiskowych jest ostatnio
ulubionym sposobem Kaczyñskiego na wojnê z Tuskiem i Komorowskim.

ale powiedz mi: skad was platfonsow wypuszczaja?
bo, ze ktos moze byc tak glupi sam z siebie to ja nie uwierze!
zwykle tacy ludzie siedza w osrodkach odosobnienia (szpitalach psychiatrycznych wiezieniach itd...)

Data: 2010-12-07 18:49:25
Autor: rAzor
[...]

Skoñcz wyje¿dzaæ z takimi b³azeñskimi kacapo³ami, OK? Masz dokumentacjê? Nie masz, wiêc swoje poronione hipotezki wsad¼ sobie w zadek.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-07 18:52:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ

U¿ytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:idls35$me1$1news.onet.pl...
[...]

To s± fakty. A z faktami nic nie poradzisz. Mo¿esz tylko je zignorowaæ, co i tak nic nie zmieni.

Data: 2010-12-07 19:58:37
Autor: boukun
[...]

Dokumentacja by³a jasna ju¿ 10 kwietnia, a wcze¶niej, po wariactwach w Gruzji mo¿na siê by³o jej spodziewaæ...

boukun

Data: 2010-12-07 19:50:50
Autor: wekon
"rAzor"  wrote in message news:idlpv8$eq7$1news.onet.pl...

[...]

Bogdan nie robi, nie musi, on jest. ¦lepota wzrokowo-umys³owa, typowa na grupie(i nie tylko).

wekon

Kaczyñska pyta w Brukseli: Dlaczego moi rodzice musieli zgin±æ