Kaczyński: Dzieci należy poczynać w sposób naturalny

Data: 2012-04-27 13:00:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński: Dzieci należy poczynać w sposób naturalny
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/388808,jaroslaw-kaczynski-in-vitro-to-jakby-wielokrotna-aborcja.html

Chcę, by preziu pokazał jak to się robi. I na jego przykładzie będą się Polacy uczyć jak poczynać dzieci.
Hi, hi, hi!

Data: 2012-04-27 13:11:02
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Chcę, by preziu pokazał jak to się robi. I na jego przykładzie będą się Polacy uczyć jak poczynać dzieci.
Hi, hi, hi!

..ale ty czlowieku jestes zalosny...

Data: 2012-04-27 13:13:23
Autor: A. Filip
Kaczyński: Dzieci należy poczynać w sposób naturalny [B. Idzikowski]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Czyli ty promujesz "in vitro" _ZAMIAST_ metod naturalnych? :-)

Wydaje mi się że wiem o co ci chodziło a swój tytuł, podany link i swój
komentarz dobrałeś "rozbawiająco" :-)

A J. Kaczyński "ciuła elektorat", a ty widać nie jesteś w jego grupie docelowej.

Data: 2012-04-27 14:11:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87ty05xwa4.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Trudno ci zrozumieć słowo pisane?
No to ci wyjaśnię i co mi chodzi:

Kaczyński wyraża sprzeciw "in vitro" i proponuje tradycyjne zapładnianie kobiet. I kto to mówi? Kawaler bez potomstwa. Żenada! Cóż on wie o macierzyństwie, bezpłodności, chęci posiadania potomstwa?

Zachowuje się jak wałach w stadzie ogierów. Lub krytyk wśród twórców.

Data: 2012-04-27 16:06:13
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 27 kwiecień 2012 13:00:

[...]

Liczysz na wydanie czegoś w rodzaju "Kamasutry"? :-)

Data: 2012-04-27 16:43:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jne94l$vn4$2node2.news.atman.pl...
[...]

Nie. Chcę zobaczyć owoc wysiłków prezesa. Jeśli takowych nie ma i nie będzie, proponuję by został księdzem i nauczał pary pragnące się pobrać.
Bzdura, nie?

Data: 2012-04-27 19:13:59
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 27 kwiecień 2012 16:43:
[...]

Oj. Obawiam się, że prezesa nie przekonasz. On z woli swoich wyborców ma się znać na wszystkim, więc gra takiego. Teoria, teoria i jeszcze raz teoria. Bez teorii wyjaśnianie wszystkiego nie ma sensu. Ja tam nie będę mówił jak inni, i co powinni. :-)

Data: 2012-04-27 19:51:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jnek4o$cgl$1node2.news.atman.pl...
[...]

A najlepsze jest to:

Jeśli teoria zaprzecza faktom - precz z faktami!

Data: 2012-04-27 20:30:16
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 27 kwiecień 2012 19:51:

[...]

Ja tak sobie na boku myślę, że w Polsce jeśli chodzi o dzieci, to wszyscy chcą zaczarować rzeczywistość metodą faktów dokonanych. Dużo mówienia, bicia piany, a jak Polaków nie przybywało odpowiednio dla przykładowego teraz systemu emerytalnego, tak nie przybywa.

Data: 2012-04-27 22:23:25
Autor: pluton
[...]

Najskuteczniejszy byl Giertych z tym swoim becikowym.
Tak rozsmieszyl polakow, że ze smiechu nie trafiali fiutkiem w ...
no, tam gdzie trzeba :)

Nullification

Data: 2012-04-27 17:39:52
Autor: pluton
Kaczyński: Dzieci należy poczynać w sposób naturalny
Liczysz na wydanie czegoś w rodzaju "Kamasutry"? :-)

To by raczej byla 'Kaczkasutra'.

Nullification

Data: 2012-04-27 19:19:44
Autor: Marek Czaplicki
pluton pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 27 kwiecień 2012 17:39:

Liczysz na wydanie czegoś w rodzaju "Kamasutry"? :-)

To by raczej byla 'Kaczkasutra'.

Dzięki prezesowi wiem co znaczy zdrowe i naturalne podejście do spraw płci i seksu. Unaocznia on bowiem na swoim przykładzie co się dzieje z osobnikiem płci obojga, bez osoby z którą można by dzielić radości i smutki.

Data: 2012-04-27 18:52:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kaczyński: Dzieci należy poczynać w sposób naturalny
piątek, 27 kwietnia 2012 16:06. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

Liczysz na wydanie czegoś w rodzaju "Kamasutry"? :-)

Autor Kamasutry był żyjącym w brahmaczarji mnichem, chłe chłe!
Nawiasem mówiąc poczynać dzieci w sposób naturany jest przyjemniej, ale prezes nie wziął pod uwagę, że nie każdy może, nawet jak w przeciwieństwie do niego ma czym ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-27 20:22:32
Autor: Marek Czaplicki
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 27 kwiecień 2012 18:52:

piątek, 27 kwietnia 2012 16:06. carbon entity 'Marek Czaplicki'
<emcza@gazeta.pl>

Liczysz na wydanie czegoś w rodzaju "Kamasutry"? :-)

Autor Kamasutry był żyjącym w brahmaczarji mnichem, chłe chłe!

Dzięki, nie wiedziałem. Ciekawość więc czy autor pisał z autopsji, czy jako teoretyk. :-)

Data: 2012-04-27 20:28:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kaczyński: Dzieci należy poczynać w sposób naturalny
piątek, 27 kwietnia 2012 20:22. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

[...]

Plotka gosi, że wyłącznie jako teoretyk. Taki ówczesny ksiądz Knotz ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-27 20:32:02
Autor: Marek Czaplicki
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 27 kwiecień 2012 20:28:

[...]

No to trzeba odłożyć na półkę z napisem sci-fi, tak jak zawodzenie prezesa. :-)

Data: 2012-04-27 20:37:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kaczyński: Dzieci należy poczynać w sposób naturalny
piątek, 27 kwietnia 2012 20:32. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

No to trzeba odłożyć na półkę z napisem sci-fi, tak jak zawodzenie
prezesa.
:-)

Niekoniecznie, Vātsyāyana Mallanaga skompilował prawdopodobnie w całość wcześniejsze informacje. Pojawiają się tam często-gęsto stwierdzenia typu "Mistrz taki-a-taki utrzymuje że..."

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-27 20:42:24
Autor: Marek Czaplicki
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 27 kwiecień 2012 20:37:

[...]

Niekoniecznie, V?tsy?yana Mallanaga skompilował prawdopodobnie w całość
wcześniejsze informacje. Pojawiają się tam często-gęsto stwierdzenia typu
"Mistrz taki-a-taki utrzymuje że..."

Jak też słyszałem że taki np Casanova to większość kobiet, z którymi coś tam nawiązał po prostu kupił w ówczesnych agencjach. Zastanawiam się też czy PiS nie mógłby skorzystać z bogatej, jak mi się wydaje wiedzy jednego agenta i powołać go do jakiejś ad hoc stworzonej komisji, czy zespołu? :-)

Data: 2012-04-27 21:30:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kaczyński: Dzieci należy poczynać w sposób naturalny
piątek, 27 kwietnia 2012 20:42. carbon entity 'Marek Czaplicki' <emcza@gazeta.pl>

[...]

Oj przydałoby się. Nie wiem tylko czy naród zdzierżyłby całą dynastię. Ledwie jedno coś takiego ryżego lud wytrzymuje, a gdyby konkurent/zamiennik miał takie plany... no jak nie urok to sraczka albo przemarsz wojsk związku rad...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-27 21:34:13
Autor: Marek Czaplicki
Jakub A. Krzewicki pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 27 kwiecień 2012 21:30:

[...]

To już jest pytanie do suwerena. Ja miałem nadzieję, że na parę lat będzie spokój z kampaniami wyborczymi, bo to przez parę lat nie ma żadnych wyborów, ale jak widać politycy chcą mieć kampanię nieustająco. Tylko czy wyborcy to wytrzymają?

Data: 2012-04-27 17:41:28
Autor: pluton
Kaczyński: Dzieci należy poczynać w sposób naturalny

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/388808,jaroslaw-kaczynski-in-vitro-to-jakby-wielokrotna-aborcja.html

Daj nam przyklad Jaroslawie
jak zapladniac mamy.

Marsz Marsz wolacy,

Nullification

Data: 2012-04-27 17:57:10
Autor: wedoler
"pluton"  wrote in message news:jneest$gvj$1inews.gazeta.pl...

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/388808,jaroslaw-kaczynski-in-vitro-to-jakby-wielokrotna-aborcja.html

Daj nam przyklad Jaroslawie
jak zapladniac mamy.

Może lepiej nie, bo jeszcze syna zrobisz i dopiero będzie...

wekon

Data: 2012-04-27 18:05:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f9ac1d4$0$1303$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wzorem Jarusia? To raczej niemożliwe!

Data: 2012-04-27 21:21:46
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Ja rozumiem żeby chociaż kotkę adoptował tym razem.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-28 06:39:51
Autor: stevep
Dnia 27-04-2012 o 13:00:59 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Będzie musiał pożyczyć sztucznego chuja od Palikota.  ;)

--
stevep

Kaczyński: Dzieci należy poczynać w sposób naturalny