Kaczyński: Kropiwnicki przegrał, ale wygrał.

Data: 2010-01-18 14:51:58
Autor: Artur Borubar
Kaczyński: Kropiwnicki przegrał, ale wygrał.
Jerzy Kropiwnicki, choć został odwołany, to i tak wygrał, bo większość mieszkańców Łodzi nie poszła zagłosować - stwierdził prezes PiS Jarosław Kaczyński, komentując wynik łódzkiego referendum. Jego zdaniem, należy zmienić zasady odwoływania prezydenta, żeby nie dochodziło do "moralnie niedobrych paradoksów".
Kaczyński podkreślał na konferencji prasowej, że odwołanie Kropiwnickiego z funkcji prezydenta Łodzi to zła wiadomość.

- Zarzuty (pod adresem Kropiwnickiego - red.) były ogólne: że się nie podoba, ale on przecież wiele zrobił dla Łodzi - przekonywał prezes PiS.

Jego zdaniem, w oparciu o takie przesłanki nie należy się nikogo pozbywać.

- Musi być mechanizm, który pozwoli odwołać prezydenta, ale taki, który nie będzie prowadził do paradoksów moralnie niedobrych - stwierdził Kaczyński.

"Wygrał, choć przegrał"

I wyjaśnił dlaczego - w jego opinii - w tym mechanizmie jest "coś chorego". - Stawka była wyraźna: iść, albo nie iść. Jedna strona wzywała, by iść na głosowanie, natomiast druga apelowała o pozostanie w domu. Tych, którzy nie poszli było dużo więcej, a mimo to prezydent został odwołany - tłumaczył prezes PiS. I dodał: - Trzeba się zastanowić nad słusznością tego rozwiązania, które powoduje czasami, że osoby siedzące w areszcie nie są odwoływane, z kolei osoba, która ma poparcie zostaje odwołana.

W opinii Kaczyńskiego, Kropiwnicki, choć przegrał, to i tak zwyciężył, bo tych, którzy nie poszli głosować - nie wyrażając w ten sposób dezaprobaty dla jego rządów - było dużo więcej.

http://www.tvn24.pl/-1,1638741,0,1,kaczynski-kropiwnicki-przegral-- ale-wygral,wiadomosc.html

Przemek

Dla Kaczyńskiego nie ma opcji, która wskazywałaby, że Kropiwnicki przegrał, he, he, he! Podobnie jak w 2007 r. pis przesrał wybory, ale dla kurdupla były wygrane. Czy konusa nie stac na wizytę u psychiatry?

--
 Reakcja Owsiaka była natychmiastowa. - Rozliczamy się, ojcze. To ojciec się nie rozlicza i, mówiąc krótko, przewala kasę - grzmiał Owsiak podczas konferencji prasowej. W ten sposób odniósł się do zarzutów jakie padły w jednej z audycji stacji z Torunia. Jeden z prowadzących próbował udowodnić, że WOŚP nie działa charytatywnie.

Data: 2010-01-18 14:57:45
Autor: # heÂŽsk #
Kaczyński: Kropiwnicki przegrał, ale wygrał.
On Mon, 18 Jan 2010 14:51:58 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Jerzy Kropiwnicki, choć został odwołany, to i tak wygrał, bo większo¶ć mieszkańców Łodzi nie poszła zagłosować - stwierdził prezes PiS Jarosław Kaczyński, komentuj±c wynik łódzkiego referendum. [...]

 "gieniusz" panie, "gieniusz". okazuje sie, ze wystarczy skonczyc
 2-tygodniowy kurs podstaw ekonomii w kalrysewie by moc wyglaszac
 takie opinie. i taki ktos ma byc premierem? litosci...

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-18 15:11:06
Autor: Andrzej Adam Filip
pisem@op.pl> wrote:

[...]

*Jakoś* "musiał" "wykręcić kota ogonem" ale nawet to trzeba potrafić :-)

Nieszczęśliwy ten, kto poniechał nadziei.
  -- Tales z Miletu (ok. 635-543 p.n.e.)

Data: 2010-01-18 15:16:45
Autor: Artur Borubar
Kaczyński: Kropiwnicki przegrał, ale wygrał.
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał

*Jakoś* "musiał" "wykręcić kota ogonem" ale nawet to trzeba potrafić :-)

Tego nie można mu odmówic. W wykręcaniu kota ogonem, Kaczyński jest niedoścignionym mistrzem.

Przemek

Data: 2010-01-18 06:58:48
Autor: zbig
Kaczyński: Kropiwnicki przegrał, ale wygrał.
A mógł skorzystać z okazji i siedzieć cicho.

Ja to tylko zacieram ręce bo po takich "występach" jego powrót do
władzy jest wykluczony

Data: 2010-01-18 16:02:54
Autor: Artur Borubar

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:64c9f815-634e-4550-b5f2-c488a3c3179em3g2000yqf.googlegroups.com...
A mógł skorzystać z okazji i siedzieć cicho.

Ja to tylko zacieram ręce bo po takich "występach" jego powrót do
władzy jest wykluczony

Oby. Polska to dziwna kraj ;-))

Przemek

Data: 2010-01-18 11:04:07
Autor: zbig
On 18 Sty, 17:50, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> napisał w
> [...]

> - Musi być mechanizm, który pozwoli odwołać prezydenta, ale taki, który
> nie będzie prowadził do paradoksów moralnie niedobrych - stwierdził

ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm
Odjebało ci do reszty mendziarzu. Za sto lat będziesz też tu wrzucał
te bzdety.?Większośc polaków jużnawet nie wie kim był kiszczak

Data: 2010-01-18 21:54:15
Autor: sofu
[...]

-- -- -- -- --

W opinii Kaczyńskiego, Kropiwnicki, choć przegrał, to i tak zwyciężył, bo
tych, którzy nie poszli głosować - nie wyrażając w ten sposób dezaprobaty
dla jego rządów - było dużo więcej.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jarek przyjebał jak chory o umywalke! "Spieprzaj dziadu" zapomniał o "gdzie
masz chuju czapke"
Sam mialem iść głosować za jego odwołaniem, ale musze przyznac, ze mi nie
chciało sie ruszyc dupska.
Na szczeście byli tacy ktorym sie chciało i go wywalili.
W opini myśle wiekszości łodzian jawil sie on jako arogancka menda, ktora
jezdzila po swiecie za pieniadze podatników traktujac prezydenture jako
fajna przygodę. Tak naprawde niewiele zrobil dla Łodzi, a jego bufonada i
aroganctwo było juz nazbyt widoczne. Dla tego dostał kopala w dupala.
Szkoda, ze tak późno!

sofu

Data: 2010-01-19 15:37:08
Autor: cirrus
[...]

Jak na wybory prezydenckie to zachowanie skopiują zwolennicy PiS-u to znowu "zwycięzca" przestanie być prezydentem

--
stevep

Kaczyński: Kropiwnicki przegrał, ale wygrał.