Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !

Data: 2010-11-18 13:15:35
Autor: cyc
Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !
Splywajacy po " buziach " "politykow " PiS-u cieply jankeski mocz powinien myslacym dac do myslenia . Co zrobic jednak z tymi , ktorych zawartosc czaszki wyklucza taka mozliwosc ? .
Takich nalezy kopnac w zadek i zapedzic do szarej , choc pozytecznej ale mozliwe jak najglupszej roboty , np. przy zbieraniu ziemniakow z pola . Do tego wlasnie nadaja sie wymienione w tytule osoby .
Oczywiscie mozliwosc ich zatrudnienia  w pisoPeGeeRach mozliwe byloby po uprzednim odbyciu przewidzianym kodeksem karnym kary za zdrade !.

cyc

Data: 2010-11-18 11:55:55
Autor: Hans Kloss
Na kolana platfonsiarskie fagasy
On 18 Lis, 13:15, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[stek obłąkanych majaczeń]

Takie brednie  mają nakaz pierdolić wszystkie skurwysyny, platfonsy,
michnikoidy i inna najemna swołocz. I produkują ten  debilny jazgot na
zgodną nutę   to od momentu w którym pani Fotyga i pan Macierewicz
wsiedli do samolotu. Na szczęście są to jedynie pobożne życzenia tych
biednych pokurwieńców, a raczej ich mocodawców i rozkazodawców.
Albowiem czas pomsty zbliża się nieubłaganie, nie bacząc na ich
żałosne kwiki...
J-23

Data: 2010-11-19 07:53:13
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:3400bcf8-4240-47e2-8916-a4fc674c3194a37g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Człowiek, ty masz coś z łbem! Jak można tak bluzgać!? Aż tak bardzo nienawidzisz siebie?

d.

Data: 2010-11-19 02:11:07
Autor: Hans Kloss
Na kolana platfonsiarskie fagasy
On 19 Lis, 07:53, "Dobrodziej" <em...@domena.biz> wrote:

Cz owiek, ty masz co z bem!
Czy to ja platfosnki śmieciu wypisuję coś o "spływającym ciepłym
moczu"  czy może ten cycoidalny gnój? A do gnojów mam zwyczaj zwracać
się w języku dla nich zrozumiałym i przy użyciu  frazeologii.
odpowiadającej ich mentalności. A łba to szmaciarzu poszukaj raczej u
swojego męża.
J-23

Data: 2010-11-19 11:48:46
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ddf54769-f29d-485e-a4a8-71abdf4f3668j5g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

Podtrzymuję swoją ocenę! Jesteś człowieku chory!

d.

Data: 2010-11-19 11:59:42
Autor: Panslavista

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:ddf54769-f29d-485e-a4a8-71abdf4f3668j5g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

Pewnie ma obriezanyj...

Data: 2010-11-19 08:57:01
Autor: cyc

Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4ce61ed9$0$21002$65785112news.neostrada.pl...

[...]

On juz tak ma !. To faszystowski polglowek !.

cyc

Data: 2010-11-18 15:45:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-18 13:15, cyc pisze:
[...]

No cóż, można i tak myśleć o tych osobach. Ale dziwie Ci się trochę cycu że zupełnie nie interesuje Cie prawda dotycząca tego zamachu pod Smoleńskiem. Czyżbyś już wydał werdykt na ta sprawę i nie interesują Cię już żadne fakty? Z pomocą jankesów mogliśmy przecież więcej się dowiedzieć, a być może nawet poznalibyśmy prawdę. Tą prawdziwą prawdę..

Data: 2010-11-18 16:01:17
Autor: Polok_Prawdziwy
Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !
No có&#191;, mo&#191;na i tak my&#182;le&#230; o tych osobach. Ale dziwie Ci si&#234; troch&#234; cycu &#191;e zupe&#179;nie nie interesuje Cie prawda dotycz&#177;ca tego zamachu pod Smole&#241;skiem. Czy&#191;by&#182; ju&#191; wyda&#179; werdykt na ta spraw&#234; i nie interesuj&#177; Ci&#234; ju&#191; &#191;adne fakty? Z pomoc&#177; jankesów mogli&#182;my przecie&#191; wi&#234;cej si&#234; dowiedzie&#230;, a by&#230; mo&#191;e nawet poznaliby&#182;my prawd&#234;. T&#177; prawdziw&#177; prawd&#234;..

Znacysiem, sugerujes, ze "PROWDA" moze być ino tako, jakom PISiki usłyseć chcom...?

Data: 2010-11-18 16:17:56
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-18 16:01, Polok_Prawdziwy pisze:
Znacysiem, sugerujes, ze "PROWDA" moze być ino tako, jakom PISiki usłyseć chcom...?

Nie, przecież i prawda może byc taka że L. Kaczyński nakazał generałowi Błasikowi lądować mimo wszystkich przeciwieństw. przeciaż PiS, i zresztą my wszyscy  tylko spekulujemy na ten temat. A za pomocą danych jakie posiada CIA (a posiada na pewno) moglibyśmy sie dowiedzieć więcej o tej sprawie. Więc nie widzę żadnych przeslanek żeby krytykować tych posłów ktorzy polecieli do Stanów poprosić o pomoc w wyjaśnieniu tej sprawy.

Data: 2010-11-18 17:10:26
Autor: {heÂŽsk}
On Thu, 18 Nov 2010 16:17:56 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Nie, przecież i prawda może byc taka że L. Kaczyński nakazał generałowi Błasikowi lądować mimo wszystkich przeciwieństw. przeciaż PiS, i zresztą my wszyscy  tylko spekulujemy na ten temat. A za pomocą danych jakie posiada CIA (a posiada na pewno) moglibyśmy sie dowiedzieć więcej o tej sprawie. Więc nie widzę żadnych przeslanek żeby krytykować tych posłów ktorzy polecieli do Stanów poprosić o pomoc w wyjaśnieniu tej sprawy.

 a wystarczylo by prezes pis ujawnil tresc rozmowy z bratem o 08:20.

Data: 2010-11-18 21:39:23
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-18 17:10, {heÂŽsk} pisze:
[...]

Pewnie o chorej matce. Był to ostatni moment żeby spokojnie porozmawiać z bratem w tym dniu.

Data: 2010-11-18 22:10:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic42ud$4im$1news.onet.pl...
[...]

Nawet ty w to nie wierzysz.

Data: 2010-11-19 19:49:37
Autor: jadrys
[...]

Tak wierzę, i wręcz nie wyobraĹźam sobie Ĺźe  bracia moga o czymś innym rozmawiać przez telefon gdy w szpitalu leĹźy ciężko chora matka.

Data: 2010-11-19 20:14:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic6h5u$nv5$9news.onet.pl...

[...]

Tak jest. I ci bracia przez cały czas, gdy tylko mają sposobność, rozmawiają o chorej matce nie poruszając żadnych innych tematów. I każdy telefon jednego braciszka do drugiego jest poświęcony tylko zdrowiu matki. Gdzy się widują, to nawet nie mówią do siebie "dzień dobry", bo uważają, że szkoda czasu i natychmiast każde zdanie z ich rozmowy poświęcone jest jedynie i tylko matce.

A ja jestem taki niedowiarek, że w to nie wierzę!

Data: 2010-11-20 20:58:41
Autor: jadrys
[...]

Pewnie nie masz brata i chorej matki.

Data: 2010-11-19 17:45:41
Autor: {heÂŽsk}
Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !
On Thu, 18 Nov 2010 21:39:23 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

[...]

>   a wystarczylo by prezes pis ujawnil tresc rozmowy z bratem o 08:20.

Pewnie o chorej matce. Był to ostatni moment żeby spokojnie porozmawiać z bratem w tym dniu.

 wierzysz w to?  jakos dziwnie starsza pani po 10 kwietnia ozdrowiala.  nie uwazasz, ze to troche dziwne?

Data: 2010-11-19 19:54:04
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-19 17:45, {heÂŽsk} pisze:
[...]

Naturalnie że wierzę. No wyzdrowiała znacznie później - prawie miesiąc po tej katastrofie, tzn. pewnie jeszcze całkowicie nie wyzdrowiała, tylko została wypisana ze szpitala.

Data: 2010-11-18 17:33:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic3g4g$tmo$1news.onet.pl...
[...]

A gdyby tak prosili Amerykanów, by im pomogli zmienić prezydenta na "właściwego"?

Data: 2010-11-18 21:38:49
Autor: jadrys
[...]

Jankesom to wsio ryba - wszyscy z naszego politycznego establishmentu są na ich skinięcie.

Data: 2010-11-18 22:09:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic42ug$4im$2news.onet.pl...

[...]

Ale to jest zdrada. Prosić obce mocarstwo o usunięcie urzędującego prezydenta.

Data: 2010-11-19 19:53:31
Autor: jadrys
Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !

Ale to jest zdrada. Prosić obce mocarstwo o usunięcie urzędującego prezydenta.

Zależy jak na to patrzeć - obalenie uzurpatorów za pomocą obcych sił jest wybaczalne. Przykład - interwencja Wietnamu w Kambodży/Kampuczy.

Data: 2010-11-19 17:45:41
Autor: {heÂŽsk}
Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !
On Thu, 18 Nov 2010 21:38:49 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

Jankesom to wsio ryba - wszyscy z naszego politycznego establishmentu są na ich skinięcie.

 zdecyduj sie, wg pis jestesmy poddanymi niemcow i putina. --

Data: 2010-11-19 19:51:54
Autor: jadrys
[...]

A ja w tej kwestii zupełnie się nie zgadzam z opinią PiS-u. Choć osobiście uważam że nasz zachodni sąsiad, "partner w interesach" i "sojusznik" pozawla sobie na zbyt intymne kontakty z Rosją naszym kosztem.

Data: 2010-11-18 20:10:19
Autor: dK
[...]

A przepraszam, jakie masz przesłanki żeby twierdzić, że *na pewno* posiadają jakieś nieznane dane?
Możliwe, że jest np. nasłuch elektroniczny wieży, ale nie na 100%. Amerykanie mają zdecydowanie ważniejsze cele do nasłuchu niż jakieś
opuszczone lotnisko na zadupiu Rosji. Zdjęcia satelitarne?  Zdjęcia powierzchni, czy obiektów latających we mgle wymaga sprecjalistycznych technik. Głeboka podczerwień, czy mikrofale. Podobnie. Amerykanie mają obiektywy nastawione raczej na inne kraje niz były ZSRR. Te bardziej na południu Azji...
Jeśłi więc coś mają to raczej są to materiały, kóre zdobyli przypadkowo, więcej mogąbyć nawet nieświadomi ich istnienia, bo taki wywiad elektroniczy w dużej mierze jest oparty na systemach automatycznych. Obstawiam, że mają coś na temat tak na ... 25%.

dK

Data: 2010-11-18 21:38:07
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-18 20:10, dK pisze:

[...]

Na takiej postawie że Rosja (mimo odwilży) jest potencjalnie największym militarnym wrogiem USA. I graniczy z niemożliwym żeby ona nie obserwowała tego co się dzieje na kacapskich lotniskach wojskowych, nawet tych pracujących "na pół gwizdka".. A co do specjalistycznego sprzętu - budżet CIA = budżetowi wcale nie małego  państwa.

Ja obstawiam na 99% że jednak CIA ma materiały z tego feralnego dla Polski dnia.

Data: 2010-11-18 22:07:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic42un$4im$5news.onet.pl...
[...]

I co z tego dla nas wynika?

Data: 2010-11-19 19:50:55
Autor: jadrys
[...]

Że przy odrobinie dobrych chęci mogą nam udostępnić swoje dane.

Data: 2010-11-20 12:07:47
Autor: Krzysiek
Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !
Hallo,

"jadrys"  schrieb im Newsbeitrag news:ic6h5b$nv5$4news.onet.pl...

[...]
Że przy odrobinie dobrych chęci mogą nam udostępnić swoje dane.

Pan chyba sam nie wierzy w to, co Pan napisal - CIA mialaby udostepnic dane??
Oni nie dadza zadnych danych ani dla Polski, ani dla zadnej miedzynarodowej komisji, nawet
gdyby byla ona amerykanska. I to jest jeszcze wersja optymistyczna, bo w pesymistycznej
moga podsunac dane rownie "wyszukane" i spreparowane jak te od MAKa, bo tym zajmuje sie
CIA, a nie wyszukiwaniem jakis prawd - jedyna prawda jest ochrona interesow amerykanskich.

Komisja zajmie sie wylacznie wyjasnianiem niejasnosci w oficjalnym raporcie, po czym dojdzie
do wniosku, ze byl to nieszczesliwy wypadek, bo kazdy inny werdykt jest niepozadany politycznie
i bedzie prowadzic do zbednych komplikacji, wystarczy przypomniec sobie skandal z parlamentu
japonskiego.

Oczywiscie, w niczym to nie przeszkadza, zeby podtrzymywal sie Pan na duchu liczac na czyjes
"dobre checi", bez marzen zycie byloby smutne, czyz nie??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-11-20 12:18:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4ce7abfb$0$6977$9b4e6d93newsspool4.arcor-online.net...
[...]

Jakie dane spreparowane od MAKa?
Poproszę o garść szczegółów.
Co do CIA - pełna zgoda.

Data: 2010-11-20 14:21:15
Autor: Krzysiek
Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !
Hallo,

"Bogdan Idzikowski"  schrieb im Newsbeitrag news:4ce7aeaf$1news.home.net.pl...

[...]

Jakie dane spreparowane od MAKa?
Poproszę o garść szczegółów.
Co do CIA - pełna zgoda.

dowolne, bez znaczenia.
Wszelkie dane, czy od MAKa czy od CIA maja o tyle wartosc jezeli potwierdzane sa poprzez
inne zrodla, jezeli nie sa, to ich wartosc jest identyczna, tzn. nadaja sie jako podstawa do
oficjalnych raportow i do niczego wiecej. Z prawda moga miec cos wspolnego, ale nie jest to
zadna koniecznosc.

Czy odebral Pan moje -> "spreparowane" jako "nieprawdziwe"?? Jezeli tak, to moja wina, widocznie
wyrazilem sie niejasno, ja rozumiem spreparowanie szerzej, bo dane moga byc najzupelniej prawdziwe,
tyle ze niekompletne, bo celowe utajnienie badz ignorowanie ich czesci jest juz tworzeniem falszywego
kontekstu. To jest, co prawda, ulubiona sztuczka mediow, ale zadne komisje nie sa od tego wolne.
Spreparowane rozumiem po prostu jako -> niewiarygodne.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-11-20 14:39:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4ce7cb43$0$7667$9b4e6d93newsspool1.arcor-online.net...
[...]

Nie lej wody i nie rżnij głupa, tylko podaj spreparowane dane od MAKa. Konkretne przykłady. Bez insynuacji typu, że jak od MAKa to oczywiście spreparowane, nieprawdziwe, sfałszowane.

Data: 2010-11-20 15:24:54
Autor: Krzysiek
Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !
Hallo,

"Bogdan Idzikowski"  schrieb im Newsbeitrag news:4ce7cfa0$1news.home.net.pl...

[...]

Nie lej wody i nie rżnij głupa, tylko podaj spreparowane dane od MAKa. Konkretne przykłady. Bez insynuacji typu, że jak od MAKa to oczywiście spreparowane, nieprawdziwe, sfałszowane.

ma Pan jakies problemy z pisanym tekstem?? Wyraznie podalem przeciez - dowolne, wszystkie,
od A do Z.
Tylko informacje dajace sie potwierdzic innymi zrodlami, np: zdjecia, swiadkowie, opinie fachowcow
tworza z informacji MAKa informacje prawdziwa. Jezeli nie da sie potwiedzic, to pozostaje ona dalej
tylko informacja MAKa.

Takie jest moje podejscie, na nim opieram wlasne dzialanie, a na czym Pan opiera - przeciez nawet
nie pytalem, nic mi do tego...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-11-20 17:07:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4ce7da2d$0$7662$9b4e6d93newsspool1.arcor-online.net...
[...]

Bzdura, bzdura, bzdura.
Przykład:
Odcisk palca należący do sprawcy jest odciskiem palca należącym do sprawcy, ponieawż nie ma dwóch ludzi posiadających jednakowe odciski palca.
I jeśli taka informacja pojawi się w raporcie MAKa, to z czym chcesz to porównywać? Z plamami na słońcu?

Jeśli ty sądzisz, że jest inaczej, to pozostań sobie z tym osądem.

Data: 2010-11-20 21:27:42
Autor: Krzysiek
Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !
Hallo,

"Bogdan Idzikowski"  schrieb im Newsbeitrag news:4ce7f25d$1news.home.net.pl...
[...]

[...]

z tego, ze nie ma dwoch ludzi posiadajacych jednakowe odciski palcow ( a dokladnie -
linii papilarnych) wynika tylko tyle, ze konkretne odciski pozostawil konkretny czlowiek,
bo w liniach zadnego czolwieka nie jest zawarta informacja, ze jest on sprawca.
O tym czy ktos jest sprawca (lub nie jest) rozstrzyga dopiero analiza kiedy i jakie odciski
znaleziono i jakie ma to znalezisko konsekwencje.
To Pan jednak zgrabnie pominal piszac krotko, ze odciski palca sprawcy sa odciskami
palca sprawcy, co samo w sobie moze nawet byc prawda, ale poprzez pominiecie fragmentu
jak doszedl Pan do tego, ze to sprawca, falszuje Pan kontekst. W przypadku takiej
informacji od MAKa byloby to juz celowe utajnienie, ale efekt ten sam.

Oczywiscie, ze pozostane z moim osadem, bo to moj osad, a pomimo dlugiego zycia za
komuny nie nauczalem sie korzystac z "naszych osadow".
I dobrze.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-11-21 10:17:05
Autor: dK

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4ce7cfa0$1news.home.net.pl...

[...]

Daj spokój. Gdyby to była komisja Macierwicza, to dane byłyby niespreparowane.
Każda inna preparuje. Nasz geniusz nie potrzebuje dowodów. Wystarczy, ze siewypowie i sama prawda zalewa oblicze ziemi, tej ziemi.

dK

Data: 2010-11-21 11:26:40
Autor: Krzysiek
Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !
Hallo,

"dK"  schrieb im Newsbeitrag news:4ce8e397$0$21011$65785112news.neostrada.pl...

[...]

[...]

jezeli szuka Pan prawdy u Macierewicza, to bedzie Pan zawiedziony, bo, napisalem, zadna komisja
nie jest wolna od preparowania danych. To nie sa gremia w ktorych szukana jest prawda, a wylacznie
arena scierajacych sie sprzecznych interesow, z ktorych jeden okaze sie dominujacy i ten bedzie
prezentowany.
Podobnie amerykanska komisja, o ile w ogole sie pojawi, dojdzie do wniosku, ze byl to wypadek,
do ktorego moze przyczynil sie ten czy inny pojedynczy czlowiek, ale wykluczy udzial rzadowych
czy prywatnych organizacji. Tak sie wypowie, bo nie ma innej mozliwosci.
To, oczywiscie, tez moze byc prawda, ale oparcie sie na preparowanych danych spowoduje,
ze wynik bedzie -> niewiarygodny.

Panu myli sie szukanie prawdy z szukaniem wlasnego politycznego widzenia opartym na
autorytetach. No coz... nie Panu jednemu...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-11-20 20:59:34
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-20 12:07, Krzysiek pisze:
[...]

Napisałem tylko że gdyby mieli chęci, to to mogliby nam je udostępnić. Raczej poza nimi i kacapami nikt nie wie co tam się działo. I tylko od ich dobrej woli (Rosji i USA) zależy czy kiedykolwiek poznamy prawdę.

Data: 2010-11-20 22:10:45
Autor: Krzysiek
Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !
Hallo,

"jadrys"  schrieb im Newsbeitrag news:ic99d4$s78$3news.onet.pl...

[...]
Napisałem tylko że gdyby mieli chęci, to to mogliby nam je udostępnić. Raczej poza nimi i kacapami nikt nie wie co tam się działo. I tylko od ich dobrej woli (Rosji i USA) zależy czy kiedykolwiek poznamy prawdę.

ale przeciez na czyms Pan te wypowiedz opiera, na czym wiec??
Czy sa to uludne marzenia czy raczej opiera sie Pan na wlasnym doswiadczeniu
zyciowym??

Niech Pan sam sobie odpowie (bo mi Pan nie musi) kiedy ostatnio Rosja czy USA
wykazali dobra wole, wlasnie; nie dbalosc o wlasne interesy, a po prostu dobra wole??

Poza tym, poznawanie prawdy to poznawanie zgodnosci z rzeczywistoscia, a nie poznawanie
punktow widzenia. O tym warto pamietac.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-11-21 20:47:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-20 22:10, Krzysiek pisze:
[...]

Wypowiedź opieram na swoich oczekiwaniach.  Chyba to nic złego - spodziewać się cudu? Jedni wysyłają kupony totolotka i oczekują wygrania miliona, inni znowu modlą się do jakiejś figurki, czy obrazu o pomyślność dla siebie i swoich bliskich w oczekiwaniu spełnienia swych fantazji. Przyzna pan że moje oczekiwania są bardziej przyziemne i bardziej możliwe do spełnienia?

A Rosja wykazała dobra wolę właśnie po tym zamachu/wypadku pod Smoleńskiem - nie obciążyli nas finansowo po stratach jakie ponieśli na skutek tego zamachu/wypadku.

A co wg. pana jest rzeczywistością? Te przesłane nam po miesiącach stenogramy, których tajemnicy wczesniej Rosjanie bronili jak Stalingradu w czasie IIWŚ?

Data: 2010-11-21 23:19:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icbt1r$ifn$3news.onet.pl...
A co wg. pana jest rzeczywistością? Te przesłane nam po miesiącach stenogramy, których tajemnicy wczesniej Rosjanie bronili jak Stalingradu w czasie IIWŚ?

Trzymaj się faktów. Stenogramy mieliśmy wszyscy 1 czerwca. I tutaj oszukaliśmy Rosjan. Podpisane zostało porozumienie, że stenogramy będą tajne.

A jak długo czytają nasi fachowcy? Do tej pory nie znamy efektów.

Data: 2010-11-22 18:32:00
Autor: Krzysiek
Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !
Hallo,

"jadrys"  schrieb im Newsbeitrag news:icbt1r$ifn$3news.onet.pl...

[...]
[...]

skoro tak... to dziwie sie, ze oczekuje ma na nadejscie komunizmu, przeciez
ciekawiej byloby oczekiwac nadejscia Krolestwa Niebieskiego, oczekiwalby
Pan razem z Pania Antenka, razem spiewalibyscie Te Deum laudamus... i te klocki...
polaczylby Pan przyjemne z pozytecznym.

W obu przypadkach doczeka Pan sie i tak tego samego.

A Rosja wykazała dobra wolę właśnie po tym zamachu/wypadku pod Smoleńskiem - nie obciążyli nas finansowo po stratach jakie ponieśli na skutek tego zamachu/wypadku.

Aha, a wiec wykazali.
Wlasciwie, nawet jakby obciazyli finansowo to tez by wykazali dobra wole,
bo mogli zbombardowac Okecie za kare.
Albo jak Amerykanie w 2001 przyznac wszystkim ofiarom obywatelstwo ruskie i od
razu bylby to wypadek wylacznie ruski i nam nic do niego.

Sam wiec Pan widzi - widocznie nienawisc mnie zaslepila i takich prostych rzeczy
nawet nie zauwazam.

A co wg. pana jest rzeczywistością? Te przesłane nam po miesiącach stenogramy, których tajemnicy wczesniej Rosjanie bronili jak Stalingradu w czasie IIWŚ?

Zadne stenogramy nic nie zmienia, ani te przyslane ani nieprzyslane.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-11-20 22:10:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic99d4$s78$3news.onet.pl...

Napisałem tylko że gdyby mieli chęci, to to mogliby nam je udostępnić. Raczej poza nimi i kacapami nikt nie wie co tam się działo. I tylko od ich dobrej woli (Rosji i USA) zależy czy kiedykolwiek poznamy prawdę.

Wszyscy wiedzą co się działo. Prezydent rozkazał lądować we mgle i to wszystko.

Data: 2010-11-20 15:08:35
Autor: Hans Kloss
On 20 Lis, 22:10, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Wszyscy wiedzą co się działo. Prezydent rozkazał lądować we mgle i to
wszystko.

JAKIE MASZ DOWODY  na to coś bezczelnie i napisał o zmarłym
Prezydencie RP? UDOWODNIJ POWYŻSZE TWIERDZENIE!
I jacy "wszyscy wiedzą"? Najwyżej wszyscy  fanatyczni antykaczyści,
wszystkie kacapskie fagasy.
J-23
PS. Btw. gówno prawda że nie ma dwóch ludzi o identycznych liniach
papilarnych. A historia kryminalistyki notuje przypadki "podrzucenia"
cudzych odcisków palców na miejscu przestępstwa.

Data: 2010-11-21 20:45:55
Autor: jadrys
[...]

To są absolutne niczym nie poparte spekulacje...

Data: 2010-11-19 17:45:40
Autor: {heÂŽsk}
Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !
On Thu, 18 Nov 2010 21:38:07 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:
 [...]

[...]

 najwiekszym wrogiem rosji jest jej mania wielkosci.

Ja obstawiam na 99% że jednak CIA ma materiały z tego feralnego dla Polski dnia.

 na pewno maja nagrana rozmowe pomiedzy blizniakami o 08:20.
 byc moze macierewicz i fotyga pojechali wlasnie to sprawdzic.
 prezes pis ma po prostu cykora przed ujawnieniem prawdy ;o).

Data: 2010-11-19 18:04:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "{heRsk}" <big.brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:739de6dhq0ndhr1d9vt7ue31rrpqbe0h3h4ax.com...
[...]

Przecież nie byli w siedzibie CIA. A tam tak na nich czekano z taśmami z podsłuchu w rękach.

Data: 2010-11-19 19:50:20
Autor: jadrys
[...]

militarnym wrogiem USA. I graniczy z niemoĹźliwym Ĺźeby ona nie
obserwowała tego co się dzieje na kacapskich lotniskach wojskowych,
nawet tych pracujących "na pół gwizdka".. A co do specjalistycznego
sprzętu - budĹźet CIA = budĹźetowi wcale nie małego  państwa.
  najwiekszym wrogiem rosji jest jej mania wielkosci.

Rosja była, jest i najprawdopodobniej będzie Wielka. Taka jest prawda.

[...]

Tak, tą rozmowę też mają zarejestrowaną. Ale czy Prezes boi się jej upublicznienia? - Ja sądzę że nie..

Data: 2010-11-18 16:40:01
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic3e7i$naj$1news.onet.pl...
[...]

Równie wiele się dowiesz jak co noc będziesz wył do księżyca.

--
stevep

Data: 2010-11-18 18:47:29
Autor: cyc

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:ic3hcv$t6s$1news.vectranet.pl...
[...]

Komentowanie idiotyzow o tzw. zamachu , jest rownie idiotyczne jak sam psychopatyczny pmysl takie interpetacji wydarzen w Smolensku .
Z rownym powodzeniem mozna toczyc dyskusje o tym , ze za " zamachem " stoi Jaroslaw Kaczynski !. Historia zna wiele takich przypadkow .
Ja w tej materii przestalem sie juz wypowiadac bo pada na mnie , tak uwazam , taki sam cien podejrzenia o chorobe psychiczna , jak na tych , ktorzy teorie zamachu lansuja .

cyc

Data: 2010-11-18 21:34:06
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-18 18:47, cyc pisze:

[...]

Ja nie podejrzewam że jesteś czubkiem.. po prostu czasem Cie czasem trochę ponosi i to wszystko.

Data: 2010-11-18 21:34:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-18 16:40, cirrus pisze:
[...]

Myślę ze gdyby nasz Premier otworzył swoja strachliwą buźkę i publiczne wsparł inicjatywę posłów PiS-u, to szansa na poznanie prawdy byłaby znacznie większa.

Data: 2010-11-18 22:06:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic42ul$4im$4news.onet.pl...
[...]

Daj se siana. Prawda jest powszechnie znana.

Data: 2010-11-19 19:49:00
Autor: jadrys
[...]

Jasne - "nie będę prowadził rozmów na temat zniesienia wiz", "nie zaproponuję Putinowi utworzenia wspólnej komisji śledczej" .. Było trochę tego - ten bezwzgledny dla biedaków w Polsce premier nie ma odwagi otworzyć ust w sprawach bardzo waznych doa Polski i Polaków na forum międzynarodowym.. To jest ta - "prawda powszechnie znana".

Data: 2010-11-19 20:08:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic6h5k$nv5$7news.onet.pl...

[...]

Chłopie. Nie rżnij głupa. Wiesz przecież doskonale jak to jest z wizami w usiech i ich prezydent i administracja ma ch...j do gadania. Było to już przerabiane tyle razy, że powinieneś dać se siana.

Data: 2010-11-20 20:57:55
Autor: jadrys
[...]

Wytłumaczenie dla laików -  Prezydent w USA może prawie wszystko.

PS. Dlaczego wyciąłeś z mojego postu całe sedno problemu z jakim się borykamy?

Data: 2010-11-20 22:08:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic99cu$s78$1news.onet.pl...
[...]

Prawie stanowi istotną różnicę. W sprawie wiz prezydent nic nie może.

Data: 2010-11-21 20:45:02
Autor: jadrys
[...]

Z przykrością stwierdzam że powtarzasz tylko mętne tłumaczenia nieudaczników którzy nami rządzą. Prezydentowi USA poza wtrącaniem się w politykę poszczególnych stanów wolno prawie wszystko. Kiedyś myślalem podobnie jek ty i tobie podobni, że administracja prezydenta nawet nie decyduje o obsadzie placowek dyplomatycznych.. Po wywaleniu pani Ambasador przez Busha, -  tej ambasador która udzieliła zgody i podżegała Saddama do ataku na Kuwejt. Poczytałem trochę o kompetencjach prezydentów USA, i wychodzi na to że władzę to oni mają niczym Cesarze w starożytnym Rzymie.. Tobie radzę też zapoznać sie z tematem zanim zaczniesz sie wypowiadać o tych sprawach  na forum publicznym.

Data: 2010-11-19 17:45:40
Autor: {heÂŽsk}
On Thu, 18 Nov 2010 21:34:51 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Myślę ze gdyby nasz Premier otworzył swoja strachliwą buźkę i publiczne wsparł inicjatywę posłów PiS-u, to szansa na poznanie prawdy byłaby znacznie większa.

premier mialby wspierac prezesa PiS?! masz skleroze czy tylko nie
pamietasz? przeeciez to prezes PiS oskarzyl Tuska i Komorowskiego
o to, ze "maja krew na rekach"! niech sie teraz prezes PiS buja!

Data: 2010-11-19 19:47:41
Autor: jadrys
[...]

Premier powinien na uszach stawać żeby wyjaśnić ta sprawę. I to nie w interesie Prezesa PiS-u, a w interesie Polaków. A swoje animozje wobec opozycji politycznej niech przeniesie z forum publicznego na prywatne.. zachowuje się jak ostatni dureń, jak chłoptaś w piaskownicy.

Data: 2010-11-18 15:58:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !
Splywajacy po " buziach " "politykow " PiS-u cieply jankeski mocz powinien myslacym dac do myslenia .

Domyślenio...!?

- pseca wis łotym, zete POKRAKI itak samesobie wmuwiom, zeto nie SZCZOCHY, ino
DESCYK popadoł i świńcie wto wieżyć bedom...

PS - nocheba, ze teroski Tuska i łobecny żond ło zmowem
hamerykońcko-zydowsko-kacapsko-aborygeńckom łobwiniom....

--

Kaczynski , Macierewicz i Fatygowa olani cieplym moczem !