Kaczyński: Mój brat będzie symbolem "Solidarności"

Data: 2010-09-07 15:06:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński: Mój brat będzie symbolem "Solidarności"
Czy "Solidarność" to Lech Wałęsa? Według Jarosława Kaczyńskiego - nie. Jak twierdzi, były prezydent sprzeniewierzył się ideałom. Kto więc powinien być symbolem strajków? Prezes PiS przekonuje, że jego brat - Lech Kaczyński. W wywiadzie dla "Gazety Polskiej" obarcza Donalda Tuska winą za ataki na obrońców krzyża w Warszawie.

"Jako pierwszy prezydent wolnej Polski docenił działaczy >>Solidarności<<. W naturalny sposób zatem może być dziś postrzegany przez wielu jako wielka postać solidarnościowa. Tego boją się ci, którzy dziś tak bezczelnie pomniejszają jego rolę. Obawiają się, że w obliczu niechybnej kompromitacji Wałęsy to Lech Kaczyński stanie się symbolicznym patronem ruchu solidarnościowego. Oto przyczyna blokowania upamiętnienia dorobku tragicznie zmarłego prezydenta" - twierdzi w wywiadzie dla "Gazety Polskiej" Jarosław Kaczyński. Według szefa PiS kolejne książki, które opiszą to, co naprawdę robił Lech Wałęsa, to tylko kwestia czasu, a wtedy, jak twierdzi Kaczyński, mit prezydenta przestanie istnieć.

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/301113,kaczynski-moj-brat-bedzie-symbolem-solidarnosci.html

Obawiam się, że Jarusiowi króliki we łbie zaczynają się pie....lić.

Data: 2010-09-07 15:41:52
Autor: cyc

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c8638be$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Mysle , ze nie zaczynaja , tylko juz od dawna sie pie...la !.
Zdradzatypowe cechy paraniika i nie moge wyjsc z podziwu , ze ta partia , jakby na nia nie patrzec to przeciez sila , toleruje wyraznie chorobliwe poczynania swojego furera .
No coz tak faszyzm , jak i komunizm ma to do siebie , ze slowo furera , slowem niekwestionowanym .
Jaroslaw , jeszczechwila a bedzie domagal sie kanonizacji blizniaka !.
To wcale nie zart . Jego stan psychiczny jest akuratnie na tym poziomie zdegenerowania .

cyc

Data: 2010-09-07 16:09:57
Autor: Jesienny
Kaczyński: Mój brat będzie symbolem "Solidarności"
Obawiam się, że Jarusiowi króliki we łbie zaczynają się pie....lić.

.....a Jarek będzie (albo i już jest) Napoleonem.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-07 16:28:43
Autor: mastodont
Kaczyński: Mój brat będzie symbolem "Solidarności"

Obawiam się, że Jarusiowi króliki we łbie zaczynają się pie....lić.

Political Fiction - Prezydent Jarosław Kaczyński

Dobry nastrój Prezydenta RP Jarosława Kaczyńskiego psuł od niecałej godziny Minister Edukacji Narodowej.
Jarosław, chcąc rozpamiętywać swoją zwycięską kampanię wyborczą musiał skierować uwagę ku przybyłemu.
- Panie Preze....eeee, przepraszam! Prezydencie! - zaczął swoje tokowanie Minister Edukacji.
- Zgodnie z pańskimi wytycznymi zabrałem się ostro do zadania które mi Pan wyznaczył. Powołałem Departament Historii Prawdziwej przy MEN i muszę powiedzieć iż zmiany w podręcznikach historii dla szkół ponadpodstawowych idą już pełną parą! Nie było to zresztą takie trudne, po prostu w większości wypadków zaraz po imieniu Lech, dokonaliśmy korekty drukarskiej i zmieniliśmy nazwisko z "Wałęsa" na "Kaczyński"....
- Tylko pilnujcie, żeby w tym kontekście nic nie było tym razem o motorówce! - warknął rozdrażniony Prezydent.
- Dodajcie, że to ja z bratem udaremniłem przerzut agenta "Bolka" do stoczni!
- Dopilnujemy na pewno! - Zapewnił Minister. - Jeszcze tylko potrzebuję Pańskiej akceptacji na dodanie fragmentu, o tym jak to Pański Czcigodny brat skakał przez płot, bo Panie Prezydencie, z całym szacunkiem.....chodzi o wzrost. Musimy jakoś uprawdopodobnić tę wersję.
- To nie możecie jakoś to tak ująć że na grzbiecie połamanych zdradzieckich kręgosłupów Michnika, Gieremka i Kuronia mój brat wspiąwszy się - przeskoczył? - zapytał Prezydent.
- Doskonały pomysł! 2 w 1! - przyklasnął ochoczo minister.
- Za jednym zamachem osądzimy tych karłów reakcji i przedstawimy prawdziwą historię strajku w stoczni - cieszył się dalej.
- No!- rzucił Prezydent - A jak tam Elementarze? Czy zamiast tego postkomuszego psa Asa wreszcie występuje kot Alik? - zapytał.
- Wszystko w najlepszym porządku, panie Prezydencie - zapewnił minister.
- Tylko w lekturze "Janko Muzykant" sugerowałbym nie zmieniać imienia bohatera na "Jarek" jeśli można...- wyszeptał minister.
- A dlaczegóż to?? - zdziwił się Prezydent.
- Bo bohater na końcu umiera i nie miał brata.....- wysapał zapytany.
- Aaaaaa, jeśli tak, to zostawcie..... - zasępił się Jarosław.
- Aa! I jeszcze jedno! - przypomniał sobie prezydent - Tego "Pawła i Gawła" może by już tak nie nauczać, co? Jak myślicie? Znowu będą głupie skojarzenia.
- Ta pozycja została już wykreślona z listy lektur - zapewnił gość.
- Tak samo skasowaliśmy tego Żyda Brzechwę, Tuwima i antypolskego Miłosza. Wszystko pod kontrolą - zapewnił minister.
- To dobrze! - odsapnął Prezydent. - Wołajcie mi tu jeszcze Ministra Infrastruktury! Przecież nie może istnieć lotnisko imienia Wałęsy! Lecha zostawcie, na literkach zaoszczędzimy.... - zaczął snuć plany.
- Tak jest! - wyszeptał już w drzwiach Minister Edukacji Narodowej.
Jarosław Kaczyński odwrócił się znowu w błogim nastroju do okna. Jego oczy cieszył widok wznoszonej piramidy imienia Jarosława i Lecha Kaczyńskich budowanej na ruinach wyburzonego posowieckiego Pałacu Kultury i Nauki.
Młodzieżówki z Chrześcijańskiej Unii Jedności ochoczo podśpiewywały podczas podawania sobie cegieł....

 -- mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-07 16:42:47
Autor: awe
Kaczyński: Mój brat będzie symbolem "Solidarności"
No i slusznie, TW BOLEK vel Lechuj Walesa moze tylko patrzec jak jego legenda za zycia legla w grozy.
awe

Data: 2010-09-07 16:51:01
Autor: u2
Kaczyński: Mój brat będzie symbolem "Solidarności"
Czy "Solidarność" to Lech Wałęsa?

Bolek symbolem "S" ? No chyba, że w myśl jego powiedzenia, nie kcem, ale
muszem :)

Data: 2010-09-07 07:55:02
Autor: zbig
On 7 Wrz, 16:51, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Czy "Solidarność" to Lech Wałęsa?

Bolek symbolem "S" ? No chyba, że w myśl jego powiedzenia, nie kcem, ale
muszem :)

Solidarność to Lech Wałęsa , choćbyście się posrali i poszczali. A
Lech Kaczyński będzie co najwyżej ofiara katastrofy.

Data: 2010-09-07 17:06:05
Autor: u2
W dniu 2010-09-07 16:55, zbig pisze:
Solidarność to Lech Wałęsa , choćbyście się posrali i poszczali.

E tam, Bolek nieźle został zainstalowany, ale był tylko marionetką w
rękach SB.

Lech Kaczyński będzie co najwyżej ofiara katastrofy.

Raczej ofiarą zamachu.

Data: 2010-09-07 17:37:37
Autor: mastodont

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c8654e0$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czego ofiarą???? Hahahahaha! To już niech lepiej zostanie ofiarą brzozy z tytanu które niedobre ruskie wyhodowały, siódmego kwietnia posadziły, a dziesiątego tak jej rosnąc kazali, żeby na torze lotu skrzydło upierdzieliła!

--

mastodont

www.polityczni.eu

Data: 2010-09-07 17:36:23
Autor: Jarek od kżyża
[...]

Nie daje Polakom się nudzic ten "bochater" od siedmiu boleści. Codzienie nowy dowód na pogłębiającą się chorobę psychiczną. Do dna już niedaleko. Tak trzymaj kurdupel!

Przemysław Warzywny

--

"Bądźmy litościwi dla polityków, którzy nie wiedzą, co mówią. Nie będę się znęcał nad Jarosławem Kaczyńskim, bo on ma wystarczająco dużo problemów."

Data: 2010-09-07 17:52:34
Autor: ~ heÂŽsk
Kaczyński: Mój brat będzie symbolem "Solidarno¶ci"
On Tue, 7 Sep 2010 15:06:04 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

[...]

 ktos tu napisal, prezes pis ma demencje starcza.  czas mu odejsc. na leczenie.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Kaczyński: Mój brat będzie symbolem "Solidarności"