Kaczyński: Mój brat będzie symbolem "Solidarności"

Data: 2010-09-07 15:41:52
Autor: cyc
Kaczyński: Mój brat będzie symbolem "Solidarności"

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c8638be$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
Czy "Solidarność" to Lech Wałęsa? Według Jarosława Kaczyńskiego - nie. Jak twierdzi, były prezydent sprzeniewierzył się ideałom. Kto więc powinien być symbolem strajków? Prezes PiS przekonuje, że jego brat - Lech Kaczyński. W wywiadzie dla "Gazety Polskiej" obarcza Donalda Tuska winą za ataki na obrońców krzyża w Warszawie.

"Jako pierwszy prezydent wolnej Polski docenił działaczy >>Solidarności<<. W naturalny sposób zatem może być dziś postrzegany przez wielu jako wielka postać solidarnościowa. Tego boją się ci, którzy dziś tak bezczelnie pomniejszają jego rolę. Obawiają się, że w obliczu niechybnej kompromitacji Wałęsy to Lech Kaczyński stanie się symbolicznym patronem ruchu solidarnościowego. Oto przyczyna blokowania upamiętnienia dorobku tragicznie zmarłego prezydenta" - twierdzi w wywiadzie dla "Gazety Polskiej" Jarosław Kaczyński. Według szefa PiS kolejne książki, które opiszą to, co naprawdę robił Lech Wałęsa, to tylko kwestia czasu, a wtedy, jak twierdzi Kaczyński, mit prezydenta przestanie istnieć.

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/301113,kaczynski-moj-brat-bedzie-symbolem-solidarnosci.html

Obawiam się, że Jarusiowi króliki we łbie zaczynają się pie....lić.

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Mysle , ze nie zaczynaja , tylko juz od dawna sie pie...la !.
Zdradzatypowe cechy paraniika i nie moge wyjsc z podziwu , ze ta partia , jakby na nia nie patrzec to przeciez sila , toleruje wyraznie chorobliwe poczynania swojego furera .
No coz tak faszyzm , jak i komunizm ma to do siebie , ze slowo furera , slowem niekwestionowanym .
Jaroslaw , jeszczechwila a bedzie domagal sie kanonizacji blizniaka !.
To wcale nie zart . Jego stan psychiczny jest akuratnie na tym poziomie zdegenerowania .

cyc

Kaczyński: Mój brat będzie symbolem "Solidarności"