Kaczyński: Mój brat będzie symbolem "Solidarności"

Data: 2010-09-07 17:36:23
Autor: Jarek od kżyża
Kaczyński: Mój brat będzie symbolem "Solidarności"

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c8638be$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
Czy "Solidarność" to Lech Wałęsa? Według Jarosława Kaczyńskiego - nie. Jak twierdzi, były prezydent sprzeniewierzył się ideałom. Kto więc powinien być symbolem strajków? Prezes PiS przekonuje, że jego brat - Lech Kaczyński. W wywiadzie dla "Gazety Polskiej" obarcza Donalda Tuska winą za ataki na obrońców krzyża w Warszawie.

Nie daje Polakom się nudzic ten "bochater" od siedmiu boleści. Codzienie nowy dowód na pogłębiającą się chorobę psychiczną. Do dna już niedaleko. Tak trzymaj kurdupel!

Przemysław Warzywny

--

"Bądźmy litościwi dla polityków, którzy nie wiedzą, co mówią. Nie będę się znęcał nad Jarosławem Kaczyńskim, bo on ma wystarczająco dużo problemów."

Kaczyński: Mój brat będzie symbolem "Solidarności"