Kaczyński Tower !

Data: 2017-05-22 08:09:37
Autor: prezydent San Escobar
Kaczyński Tower !
Kontrolowana przez PiS spółka zbuduje 140-metrowy biurowiec na działce, o którą
upomina się rodzina dawnego właściciela. Inwestycję pilotują sekretarka
prezesa, jego kierowca i zaprzyjaźniona specjalistka od weków.

Spółka Srebrna uwłaszczyła się na tej działce w latach 90-tych.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-22 11:27:19
Autor: Ciemny Lud
Kaczyński Tower !

--

TO SĄ POMÓWIENIA WIADOMYCH SIŁ ZWIĄZANYCH Z GW, KOD I POTOMKAMI KOMUNISTYCZNYCH APARATCZYKÓW!

cl

Data: 2017-05-22 10:36:16
Autor: V.L. Pinkley
Kaczyński Tower !
użytkownik Ciemny Lud napisał:

upomina się rodzina dawnego właściciela. Inwestycję pilotują sekretarka
prezesa, jego kierowca i zaprzyjaźniona specjalistka od weków.

Sami znajomi kaczora budują takie wieżowce.

https://youtu.be/E5Fxn_NLFtI?t=3m10s

Nu ale fumfle Joska Urbacha mają za to banki:)
https://youtu.be/-uvrBtiF87o

Data: 2017-05-22 12:08:30
Autor: prezydent San Escobar
Kaczyński Tower !
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Spółka Srebrna uwłaszczyła się na tej działce w latach 90-tych.

TO SĄ POMÓWIENIA WIADOMYCH SIŁ ZWIĄZANYCH Z GW, KOD I POTOMKAMI KOMUNISTYCZNYCH APARATCZYKÓW!

Jak wiadomo to przez Hankę spółka Srebrna uwłaszczyła się nie na swojej działce
:DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-22 13:18:59
Autor: kors4r
Kaczyński Tower !
W dniu 22.05.2017 o 12:08, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Pewnie poprzedni właściciel (miasto? Skarb Państwa?) sprzedał działkę, która była wcześniej wywłaszczona, a po sprzedaży spółce Srebrna poprzedni właściciele (albo spadkobiercy) zgłosili roszczenia o zwrot.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-05-22 16:35:55
Autor: Lepudruk
Kaczyński Tower !
[...]

Dobra zmiana! Sitwa pod przykrywką decyzji narodu okrada Polskę!

--
Lepudruk

Data: 2017-05-22 19:59:46
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU