Kaczyński Ty Matole

Data: 2011-06-04 09:11:50
Autor: Leprechuan
Kaczyński Ty Matole

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:isc3d5$d7d$1news.vectranet.pl...
# Kiedyś takiego tytułu bym nie dał, ale skoro Dorn występuje w obronie tego określenia, a z kolei jego pryncypał, człowiek kryształowy moralnie, na dodatek autor deklaracji łódzkiej, która miała wyrugować ze słownika politycznego wzajemne inwektywy, z aprobatą się temu przygląda to znaczy, że Kaczyński zazdrości premierowi i sam z satysfakcją przyjmie publiczne nazywanie go - MATOŁEM. Można przy tym sądzić, że im częściej w mediach, a tym bardziej na konferencjach prasowych, przez dziennikarzy matołem nazywany będzie, tym większy będzie miał szacunek dla państwa a szczególnie dla panującej w Polsce wolności słowa.

PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!
PiS-owcy! Wy MATOŁY JEDNE!

Nie macie prawa się obrażać!!! Fajnie, co? ;)

BopmBel

Kaczyński Ty Matole