Kaczyński: Tylko zamach wyjaśnia wszystko

Data: 2012-11-10 19:20:20
Autor: abc
Kaczyński: Tylko zamach wyjaśnia wszystko
Znając fakty, patrząc na to wszystko trzeźwo, musimy prędzej czy później
zmierzyć się z problemem wybuchu, zamachu, całej nieprawości, która miała
miejsce. (...)

Stwierdziłem, że zabicie 96 osób, znacznej części polskiej elity politycznej
jest zbrodnią. Nie mówiłem, że zrobił to rząd, który jednak wziął to do
siebie.

Tę reakcję rządu trzeba by zbadać, bo jest bardzo ciekawa. Warto też zapytać
o to, kto twierdzi, że zabicie 96 osób to nie jest zbrodnia

Więcej
http://www.fronda.pl/a/kaczynski-jedyna-koncepcja-ktora-wszystko-wyjasnia-jest-zamach,23516.html

Data: 2012-11-10 20:15:37
Autor: u2
W dniu 2012-11-10 19:20, abc pisze:
Stwierdziłem, że zabicie 96 osób, znacznej części polskiej elity
politycznej
jest zbrodnią. Nie mówiłem, że zrobił to rząd, który jednak wziął to do
siebie.

To twardy przeciwnik, robi wszystko, aby zatrzec slady zbrodni. Nie cofa
sie przed eliminacja niewygodnych swiadkow.

Data: 2012-11-10 20:43:02
Autor: pluton_
> [...]

To twardy przeciwnik, robi wszystko, aby zatrzec slady zbrodni. Nie cofa
sie przed eliminacja niewygodnych swiadkow.

A kto wedlug ciebie jest lepszy w eliminowaniu : Stasiu Kalemba
od wsi czy Gowin (nie pamietam imienia ) od nadmiaru sprawiedliwosci ?

Nullification

Data: 2012-11-11 10:03:46
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 10 Nov 2012 20:15:37 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Masz na myśli don InVitro czy Antosia Policmajstra?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-11-10 20:17:22
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 10 listopad 2012 19:20:

[...]

Temu panu już dziękujemy. :)

Data: 2012-11-11 12:28:43
Autor: stevep
Dnia 10-11-2012 o 19:20:20 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

Na trzeźwo nie da się takich bzdur czytać.

--
stevep

Kaczyński: Tylko zamach wyjaśnia wszystko