Kaczyński: Tylko zamach wyjaśnia wszystko

Data: 2012-11-10 20:15:37
Autor: u2
Kaczyński: Tylko zamach wyjaśnia wszystko
W dniu 2012-11-10 19:20, abc pisze:
Stwierdziłem, że zabicie 96 osób, znacznej części polskiej elity
politycznej
jest zbrodnią. Nie mówiłem, że zrobił to rząd, który jednak wziął to do
siebie.

To twardy przeciwnik, robi wszystko, aby zatrzec slady zbrodni. Nie cofa
sie przed eliminacja niewygodnych swiadkow.

Data: 2012-11-10 20:43:02
Autor: pluton_
> [...]

To twardy przeciwnik, robi wszystko, aby zatrzec slady zbrodni. Nie cofa
sie przed eliminacja niewygodnych swiadkow.

A kto wedlug ciebie jest lepszy w eliminowaniu : Stasiu Kalemba
od wsi czy Gowin (nie pamietam imienia ) od nadmiaru sprawiedliwosci ?

Nullification

Data: 2012-11-11 10:03:46
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 10 Nov 2012 20:15:37 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Masz na myśli don InVitro czy Antosia Policmajstra?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Kaczyński: Tylko zamach wyjaśnia wszystko