Kaczyński: Zupełnie nie przypominam swojego propagandowego obrazu.

Data: 2009-05-15 08:10:28
Autor: antyanatinae
Kaczyński: Zupełnie nie przypominam swojego propagandowego obrazu.
Tak naprawdę jestem fajny. Nie taki, jak przedstawiają mnie gazety i telewizja - opowiadał w Radiu Maryja szef PiS Jarosław Kaczyński. Oczywiście pan prezes użył innych słów. Ale nie szczędził krytyki mediom, których zdecydowana większość "z chwalebnym wyjątkiem Radia Maryja i TV Trwam" jest przeciw PiS. Dlatego dorabiają mu gębę.

- Jestem po prostu polskim politykiem, który chce, żeby Polska się zmieniła, żeby w Polsce z jednej strony rzeczywiście zapanowało prawo i sprawiedliwość - ale nie w sensie partyjnym, tylko odnoszącym się do tych słów. Natomiast do tego droga prowadzi przez szereg różnych zmian, które niespecjalnie odpowiadają wielkiej części polskiego establishmentu - opowiadał Kaczyński. - I tu jest ten problem, który powoduje, że partia na czele której stoję, jest przedmiotem nieustannego ataku, ale także i ja jestem przedmiotem nieustannego ataku. I to takiego ataku całkowicie oderwanego od rzeczywistości. To znaczy wydaje mi się, że bardzo wielu ludzi w Polsce wyobraża mnie sobie zupełnie inaczej, niż to jest naprawdę. Je nie mówię, że pod każdym względem lepiej - znaczy gorzej - może nawet pod niektórymi lepiej, ale zupełnie nie przypominam swojego propagandowego obrazu. Ale niestety przeciętny obywatel poznaje polityków poprzez media.
(RM, Aktualności dnia, wtorek 12.05.09)

Na szczęście są jeszcze stacje o.Rydzyka, które pokazują prawdziwe oblicze pana prezesa.

czwartek, 14 maja 2009, jacek.holub

http://glosrydzyka.blox.pl/2009/05/Kaczynski-Zupelnie-nie-przypominam-swojego.html

Przemek

--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości informuje, że w swoim materiale wyborczym w postaci spotu telewizyjnego pt. +Kolesie+ podał nieprawdziwe informacje, że rząd PO załatwił firmie senatora Tomasza Misiaka kontrakt na 48 mln zł, a firmie ministra Aleksandra Grada na kwotę 50 mln zł i przeprasza Platformę Obywatelską za wprowadzenie wyborców w błąd".

http://szymon.plejada.pl/25,7679,1,odc8_-_seria_viii,1,wideo.html

http://pepepe.pl