Kaczyński adwokatem Jaruzelskiego!

Data: 2011-07-25 11:30:55
Autor: Przemysław W
Kaczyński adwokatem Jaruzelskiego!
"Jarosław Kaczyński stał się moim najlepszym adwokatem, chociaż porównał mnie z Eichmannem i uważał, że należy mi wpakować kulę w łeb" - mówi w rozmowie z "Wprost" generał Wojciech Jaruzelski. Prezes PiS powiedział niegdyś, że "Solidarność" z 1981 r. "nie nadawała się do demokracji". Tym argumentem Jaruzelski broni decyzji o wprowadzeniu stanu wojennego.
Pierwszy stopień oficerski dostał w wieku 20 lat. Do dziś zachował niemiecki pistolet - walthera, którego zdobył na niemieckim oficerze. "Haende hoch! i wzięliśmy go do niewoli" - generał z rozrzewnieniem wspomina wojsko, które w czasie wojny i przez krótki czas po niej zastąpiło mu właściwie rodzinę. Zapewnia jednak, że wraz z kolegami z wojska "nie rozrabiali, bo powojenny czas nie sprzyjał zabawom".

"Ja mam za sobą długą i trudną drogę: Syberia, front, i kolejne wydarzenia, niekiedy dramatyczne, tragiczne" - wspomina. I podkreśla, że go to zahartowało: - Wciąż jestem obiektem nieprzyjemnych sytuacji, rozprawy sądowe, różne audycje, filmy, publikacje. Mam już skórę wygarbowaną, więc przyjmuję to z względnym spokojem.

Generał broni PRLu i oskarża podziemie niepodległościowe

W rozmowie z byłym liderem Perfectu Zbigniewem Hołdysem Jaruzelski znów broni PRL-u. Stwierdza, że drażni go, gdy "niektórzy" nie pamiętają o tym, że przez cały okres 1945-1989 liczba ludności miejskiej zwiększyła się z 7 do 24 mln mieszkańców, dla których przeprowadzka do miasta była ogromnym awansem.

Te "miliony fornali" trzeba było "nakarmić, ubrać, wykształcić, dać im pracę i dach nad głową" - przypomina generał dodając, że wcześniej ludzie ci często mieszkali w czworakach.

Opowiada też, jak pojechał w miejsce, gdzie stał niegdyś dworek należący do jego rodziców: - Do końca 1946 r. tych, którzy próbowali orać i siać, ludzie z lasu przeganiali, bili pałkami, grozili "nie rusz, bo to pańskie. Czy takie akcje można zapisać do tradycji niepodległościowej?

Po wojnie " walka przeciw realnemu państwu była skazana na przegraną"

Z byłymi żołnierzami AK Jaruzelski spotkał się, jak zapewnia, "na szczęście tylko ze sztabowego dystansu, a nie w formie bezpośredniej walki". - Mam szacunek dla tych wszystkich, którzy, kierując się motywami patriotycznymi, szli do lasu - zapewnia Jaruzelski. Od razu jednak dodaje, że patriotami byli też żołnierze Ludowego Wojska Polskiego, zdobywcy Berlina i ci, którzy po wojnie włączyli się w dzieło odbudowy kraju pod auspicjami komunistycznej władzy.

- Pierwsze lata powojenne to była tzw. polska droga do socjalizmu. Bierut uczestniczył w uroczystościach państwowych z akcentem religijnym. Niewątpliwie było to traktowane instrumentalnie, ale tak było - przypomina generał. I powtarza to, co powtarza od lat: "walka przeciwko realnemu państwu była skazana na przegraną", kult powstańczy trzeba było "przefiltrować przez głowę", a na pytanie, czy gdyby antykomunistycznego podziemia po wojnie nie tępiono, Polska odrodziłaby się demokratyczna, tylko się unosi: - Jakim cudem? Przesądziła Jałta i Poczdam, klamka zapadła.

- Było poczucie, że powstała jakaś szansa, że Polska może być państwem ułomnym, nawet zależnym, ale państwem narodowym we wszystkich sferach działalności. Więc stabilności takiej Polski trzeba strzec, umacniać ją i stopniowo zmieniać - stwierdza generał.

Tuż przed 13 grudnia: "To był koszmar, myślałem o samobójstwie"

Jaruzelski przyznaje, że poprzedni system miał "wrodzone wady", mówi o "potwornych zbrodniach lat 50." i że "nie broni starych okopów".

Broni za to policji w Gdańsku w 1970 r. - Fatalna decyzja Gomułki, zginęli ludzie, tragedia, wielka tragedia. Ale to nie było po prostu czarno-białe. W Gdańsku i Szczecinie palono komitety, szturmowano komendy milicji, rabowano sklepy. W jakim kraju policja nie używa siły i broni, kiedy wdzierają się do jej budynku, rzucają butelki z benzyną? - pyta Jaruzelski.

Ale dodaje, że w Polsce było więcej swobód niż gdzie indziej, "byliśmy swego rodzaju heretycką wyspą". - Ciągle biję się w piersi, przepraszam, żałuję, ubolewam, niektórych rzeczy naprawdę się wstydzę - podkreśla Jaruzelski. Ale wśród tych rzeczy nie ma stan wojennego, decyzji o jego wprowadzeniu generał konsekwentnie broni. Według niego sytuacja w kraju była na granicy powstania, które mogło naruszyć kruchą równowagę między blokiem wschodnim i Zachodem.

Spekuluje też nt. roli wiedzy Amerykanów o planach wprowadzenia stanu wojennego i przyznaje, że chwile przed 13 grudnia "to był koszmar". - Chodziłem po małym pokoju przylegającym do urzędowego gabinetu, miałem desperackie myśli, nawet o samobójstwie - wspomina Jaruzelski.

"Miło jest mieć pod ręką adresata wszelkiego zła. Przyjmuję to z pokorą"

Stwierdza też, że Polska Ludowa, z całym jej bagażem, była dla niego i milionów Polaków państwem polskim, Ojczyzną: - Na moim biurku leżały wyniki badań: (...) 70 proc. ludzi ma dość zamętu, a 93 wyraża zaufanie do wojska. Podkreśla, że to wiarygodne badania - PZPR miała w nich 30 proc. poparcia.

- Miło jest mieć pod ręką adresata wszelkiego zła. Przyjmuję to z pokorą - mówi generał. - Z niesmakiem patrzę na tych, którzy dziś udają nowo narodzonych, i także tych pogromców komuny, którzy wtedy siedzieli jak myszy za piecem. Albo bawili się w piaskownicy, bo mieli kilka latek, albo w ogóle ich nie było. Ale dziś wiedzą, gdzie stoją konfitury - mówi.

Z przekąsem komentuje prace IPN-u: - Połowa społeczeństwa wciąż uważa wprowadzenie stanu wojennego za uzasadnione, ciemny lud wersji oskarżyciela nie kupił.

"To ja pierwszy wydarłem oficjalne uznanie prawdy o Katyniu"

Jaruzelski wyjaśnia też "Wprost", dlaczego prawie nie pokazywał się bez swoich charakterystycznych ciemnych okularów. Generał nabawił się jaskry, miał też zaćmę. Zaczęło się od zapalenia spojówek na Syberii. Wyrwany z ciepłego rodzicielskiego domu do tajgi, na mróz, młody Jaruzelski czytał rosyjską literaturę przy kiepskim świetle. - Udało mi się poznać nieco (...) rosyjską duszę, chyba nieźle ją rozumiem - mówi generał.

I wystawia też laurkę Michaiłowi Gorbaczowowi. Według słów generała w porównaniu z Breżniewem, o którym "krążyły anegdoty, że nawet nie wie, kogo wita na lotnisku", ostatni gensek ZSRR był "otwarty, dynamiczny, rzeczowy i sympatyczny" i to on uruchomił proces odkrywania prawdy o Katyniu. - To ja pierwszy wydarłem oficjalne uznanie prawdy o Katyniu, po pięciu latach starań. Czy o tym się dziś mówi? Nie - podkreśla z goryczą generał.

"Wielu uważa, że za długo żyję. Podzielam ten pogląd"

W rozmowie z Hołdysem Jaruzelski odsłania nieco na temat swojego życia prywatnego i osobistych poglądów. W młodości wierzący, obecnie już nie, generał mówi o spotkaniach z papieżem Janem Pawłem II, do którego żywi "wielki szacunek" (spraw wiary papież na spotkaniach "taktownie nie poruszał"), Mieczysławem Rakowskim (który miał go do wprowadzenia stanu wojennego wręcz namawiać) i o tym, jak poznał przyszłą żonę Barbarę - "w bardzo romantycznych okolicznościach", na konkursie chopinowskim w 1955 r.

- Kolega nas zapoznał, potem kawka, herbatka i tak jak zwykle w takich sprawach - opowiada generał. Dumnie chwali żonę, doktora germanistyki, byłego wykładowcę Uniwersytetu Warszawskiego, i córkę Monikę. Ujawnia też swój stan zdrowia. - Mam nowotwór węzłów chłonnych, kroplówki, chemie, kilka dni w szpitalu, potem parę tygodni w domu no i znów. Nie jestem w dobrej formie - mówi Hołdysowi Jaruzelski.

- Żyję już bardzo długo, wielu uważa, że za długo. Podzielam ten pogląd - ironizuje generał i dodaje: - Chciałbym na tyle wyzdrowieć, żeby doczekać końca procesów i wyroków niezawisłych sądów.

O wyroku z czasów swoich rządów - na księdza Jerzego Popiełuszkę - wie niewiele. - Piotrowski, zabójca księdza, nigdy nie powiedział, że ktoś mu kazał, ktoś go inspirował - mówi Jaruzelski. - Nie wiadomo. jak było dodaje.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,10002478,Kaczynski_stal_sie_moim_najlepszym_adwokatem___Jaruzelski.html

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-25 22:13:43
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j0jd4g$e39$1inews.gazeta.pl...
[...]

I tu mamy jego wspólny mianownik z Geremkiem, który zainspirował stan wojenny...
Kaczyńskich Kiszczak ulkował w "nowej" Solidarności, już nie polskiej, w 1984 roku...

boukun

Data: 2011-07-25 20:58:08
Autor: ali

.
Kaczyńskich Kiszczak ulkował w "nowej" Solidarności, już nie polskiej, w
1984
roku...

boukun
ech ty ukraińcu
ślepy byłeś i niczego historia cię nie nauczyła
właśnie w 81 Solidarność została opanowana przez komandosów z KORU
i to był koniec Solidarności
wtedy zaczęto zwalczać niepokornych, tych którzy widzieli co się święci --

Data: 2011-07-25 23:34:33
Autor: boukun

Użytkownik "ali " <ali57.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0kld0$j96$1inews.gazeta.pl...

> [...]

i to był koniec Solidarności
wtedy zaczęto zwalczać niepokornych, tych którzy widzieli co się święci

Bałwanie, w 1980 roku zostali wprawdzie napuszczeni doradcy żydowscy na Solidarność, ale właśnie Polacy masowo wyrwali się im w regionach spod kontroli i zaczęli w 1981 roku przejmować władzę, dlatego Geremek zainspirował stan wojenny:

Nie zawazyla nad udekorowaniem Geremka jego postawa pod koniec 1981 roku,
ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie material w Stasi).
Geremek mial w wczas prosic wladze PRL o wprowadzenie stanu wojennego, co
tez sie stalo. Przytoczmy za "Kultura" wypowiedz Stanislawa Cioska, w wczas
ministra do spraw zwiazk w zawodowych, z kt rym Geremek (w czyim imieniu? To
ciekawe) byl kontakcie: "czesc wplywowych doradc w zrozumiala obecne
polozenie i zmiane sytuacji. Boja sie bardziej niz sadzimy i zaczynaja
ratowac wlasna sk re. Odbylem wlasnie osobliwa rozmowe z szefem sztabu
ekspert w Geremkiem (bliskie zwiazki z miedzynarod wka socjaldemokratyczna,
osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzylem wlasnym uszom. Geremek
oswiadczyl, ze dalsza pokojowa koegzystencja pomiedzy w obecnej formie i
realnym socjalizmem [jest] niemozliwa. Konfrontacja silowa nieunikniona.
Wybory do rad narodowych musza zostac przesuniete. Organy wladzy panstwowej
musza zlikwidowac aparat Solidarnosci. Po konfrontacji silowej moglaby
powstac na nowo, ale jako rzeczywisty zwiazek zawodowy, bez Matki Boskiej w
klapie, bez programu gdanskiego, bez politycznego charakteru i bez ambicji
siegania po wladze. Byc moze - kontynuowal Geremek - zostana zachowane sily
umiarkowane, takie jak Walesa. Po konfrontacji nowa wladza panstwowa moglaby
w oparciu o odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy
demokratyczne".
http://www.grupy.banzaj.pl/Geremek,zainspirowal,stan,wojenny,23,1319506,2009_12.html

boukun

Data: 2011-07-25 21:47:11
Autor: obserwator
Kaczyński adwokatem Jaruzelskiego!

... widze, ze tworzysz nowa *historie* Polski bez zadnych zahamowan i dowodow.
Jestes bardzo zdolnym uczniem gazety.
W googlach ten twoj tekst *falszywka* zostal powielony wielokrotnie.

Pytanie retoryczne; w jakim celu zamieszczasz wyssane z palca brednie?

Data: 2011-07-26 02:01:23
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0ko8v$rsf$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dlaczego z palca? To są powszechnie znane fakty. Dlaczego bronisz masona Geremka? Który notabene miał poglądy zbieżne z poglądami na stan wojenny Kaczyńskiego...

boukun

Data: 2011-07-26 00:57:51
Autor: obserwator
Kaczyński adwokatem Jaruzelskiego!

Dlaczego z palca? To są powszechnie znane fakty. Dlaczego bronisz masona Geremka? Który notabene miał poglądy zbieżne z poglądami na stan wojenny Kaczyńskiego...

w ktorym miejscu bronie Geremka? Co ty mozesz wiedziec o zbieznosci pogladow Kaczynsiego z pogladami Geremka? Powinienes pisac powiesci s. f.

Przeciez rzetelne informacje na temat genezy *okraglego stolu* sa dostepne nawet w sieci. Sam nawet kilka linkow do dokumentalnych nagran z wywiadow z powaznymi i renomowanymi historykami, zamiescilem.

Informacje sa oparte na zrodlach udokumentowanych.

Jesli sie zamieszcza teksty wyssane z palca, to to jest dezinformacja.

Data: 2011-07-26 12:53:31
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0l3ef$o6b$1inews.gazeta.pl...

[...]

Masz jak by:

[...]

A teraz dla porównania Geremka:

Nie zawazyla nad udekorowaniem Geremka jego postawa pod koniec 1981 roku,
ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie materialów Stasi).
Geremek mial wówczas prosic wladze PRL o wprowadzenie stanu wojennego, co
tez sie stalo. Przytoczmy za "Kultura" wypowiedz Stanislawa Cioska, wówczas
ministra do spraw zwiazków zawodowych, z którym Geremek (w czyim imieniu? To
ciekawe) byl kontakcie: "czesc wplywowych doradców zrozumiala obecne
polozenie i zmiane sytuacji. Boja sie bardziej niz sadzimy i zaczynaja
ratowac wlasna skóre. Odbylem wlasnie osobliwa rozmowe z szefem sztabu
ekspertów Geremkiem (bliskie zwiazki z miedzynarodówka socjaldemokratyczna,
osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzylem wlasnym uszom. Geremek
oswiadczyl, ze dalsza pokojowa koegzystencja pomiedzy Solidarnością w obecnej formie i
[...]

A do tego przypomniju sobie mowę J. Kaczyńskiego w Fundacji Batory Żyda Smolara, gdzie bronił układu okragłego stołu i zarzekał się, że należy zwalczyć polskie partie Samoobronę i LPR, nie mające nic wspólnego z układem (Kiszczaka)...

Trzeba być ślepcem, fanatykiem, albo sprzedawczykiem, żeby bronić tego tałatajstwa...

boukun

Data: 2011-07-26 11:23:52
Autor: obserwator
> [...]

Trzeba być ślepcem, fanatykiem, albo sprzedawczykiem, żeby bronić tego tałatajstwa...

ty czlowieku nie rozumiesz zacytowanej wypowiedzi Jaruzelskiego.
Przeczytaj kilka razy jesli masz problemy ze zrozumieniem.

Ponadto kolejny raz jako argument wklejasz tekst ktory sam sfabrykowales.

Nie znam tej wypowiedzi Kaczynskiego w fundacji Sorosa. Podaj jakies rzetelne
zrodlo, a nie swoje wymysly.

Zamista kogos oskarzac, sam sie najpierw poducz historii Polski, bo masz
powazne braki.

Na poczatek, spokojnie i ze zrozumieniem przejrzyj materialy dokumentalne w
sieci, nawet te ktore tu podalem, a nie tworz swoich wymyslonych absurdalnych
teorii,bo publikujac je na grupach publicznych, wprowadzasz ludzi w blad.

To sie nazywa dezinformacja. O Samoobronie juz rozmawialismy, a ty nadal powtarzasz swoje jak typowy beton.

Data: 2011-07-26 13:48:24
Autor: boukun

,
[...]

Znów bronisz masona Geremka i bredzisz coś o fabrykowaniu. Nieudolnie to wszystko robisz...
Zacytuję ci moje słynne powiedzenie, kto się polityką para, ten od polityki ginie...

boukun

Data: 2011-07-26 12:01:18
Autor: obserwator
Kaczyński adwokatem Jaruzelskiego!

Znów bronisz masona Geremka i bredzisz coś o fabrykowaniu. Nieudolnie to wszystko robisz...
Zacytuję ci moje słynne powiedzenie, kto się polityką para, ten od polityki ginie...

w ktorym miejscu bronie Geremka? POKAZ to miejsce palcem. Nie wierze w twoje
wymyslone teksty. Rozumiesz? Ty nie masz kompletnie zadnej wiedzy
historycznej, wiec fabrykujesz teksty PROPAGANDOWE  ktore nie maja zadnego
zwiazku z faktami. A to sie nazywa dezinformacja propagandaowa w fabrykowana w
celach propagandowych. O Gerymku i roli jaka odegral przy *okraglym stole* tez juz pisalem i podalem wlasnie tobie linki do nagran dokumentalnycj z ktorych wynikalo jednoznacznie,
ze mam bardzo zla opinie o nim.

Czlowieku czytaj ze zrozumieniem i dokladnie cudze teksty, a nie wymyslaj
sobie bredni.

Zamiast tracic czas na wypisywanie klamst, zapoznaj sie z historia Polski
oparta na zrodlach rzetelnych, a nie propagandowych.

Data: 2011-07-26 12:13:09
Autor: obserwator
Kaczyński adwokatem Jaruzelskiego!

Krzysztof Wyszkowski, niezależny obserwator obrad okrągłego stołu mowi PRAWDE o tym porozumieniu komuchow z wybranymi opozycjonistami.

W Polsce opozycja byla najbardziej zinfiltrowana przez agenture komunistyczna.
Ten tzw. okragly stol, pozwolil przetrwac komunistom nie tylko w Polsce, ale
na calym siecie. Te porozumienia to totalna porazka Polski.
Polska zamist stac sie bohaterem i wykorzystac swoja role na arenie
miedzynarodowej, stala sie ofiara i teraz ponosi konsekwencje tej glupoty.
 http://www.youtube.com/watch?v=gmOaSuLegVA

http://www.youtube.com/watch?v=qkYZul2FjCk&feature=related

Data: 2011-07-26 12:37:09
Autor: obserwator
A tu masz cala prawde o sowieckim rezydencie Jaruzelskim.

...to temu facetowi zawdziecza Polska swoja obecna tragedie, a postkomunizm
znowu podnosi swoj parszywy leb.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2127244&MID=%3Cj0eh39%24jhn%241%40inews.gazeta.pl%3E

Data: 2011-07-26 12:46:06
Autor: obserwator
Ponadto, tekst jak zwykle zamieszcza gazeta michnika

.. to Michnik oglosil swiatu, ze ten sowiecki namiestnik na Polske,
Jaruzelski, jest czlowiekiem honoru. W ten sposob Michnik oklamal i nadal
oklamuje polskie spoleczenstwo i zabawia sie w jego wychowawce. Wychowuje
Polakow tak, jak kiedys ich wychowywala komunistyczna prasa. Jaruzelskii jego kumple dzieki takim jak Michnik, ocalili swoje glowy zdrajcow.

A ci ludzie maja Polakow tam, gdzie wiadomo.

Data: 2011-07-26 23:03:30
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0mcue$d5l$1inews.gazeta.pl...

[...]

Michnik też uwiarygadnia Kaczyńskiego, jako rzekomego polskiego prawicowca i patriotę, he, he, he... Role między sobą podzielili...

boukun

Data: 2011-07-26 21:18:41
Autor: obserwator
Ponadto, tekst jak zwykle zamieszcza gazeta michnika

Michnik też uwiarygadnia Kaczyńskiego, jako rzekomego polskiego prawicowca i patriotę, he, he, he... Role między sobą podzielili...

a ty uwiarygadniasz Michnika:))

Data: 2011-07-26 23:20:20
Autor: u2
W dniu 2011-07-26 23:18,  obserwator pisze:
a ty uwiarygadniasz Michnika:))

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

A ty przypadkiem nie uwiarygadniasz ? :)

Data: 2011-07-27 01:42:21
Autor: stevep
Dnia 26-07-2011 o 23:20:20 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-07-26 23:18,  obserwator pisze:
a ty uwiarygadniasz Michnika:))

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

A ty przypadkiem nie uwiarygadniasz ? :)
Obaj uwiarygadniacie swój debilizm.

--
stevep

Data: 2011-07-26 23:31:27
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0navh$eja$1inews.gazeta.pl...

Michnik też uwiarygadnia Kaczyńskiego, jako rzekomego polskiego prawicowca i
patriotę, he, he, he... Role między sobą podzielili...

a ty uwiarygadniasz Michnika:))

A do czego oni mi potrzebni?

boukun

Data: 2011-07-26 23:02:27
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0mcdl$bou$1inews.gazeta.pl...

..to temu facetowi zawdziecza Polska swoja obecna tragedie, a postkomunizm
znowu podnosi swoj parszywy leb.

Co to jest postkomunizm?

boukun

Data: 2011-07-26 21:19:46
Autor: obserwator
> [...]

> ..to temu facetowi zawdziecza Polska swoja obecna tragedie, a postkomunizm

to bagno w  ktorym aktualnie zyjesz.

Data: 2011-07-26 23:21:00
Autor: u2
W dniu 2011-07-26 23:19,  obserwator pisze:
to bagno w  ktorym aktualnie zyjesz.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Oj tam, nie kazdy zyje w postkomunie, nie kazdy :)

Data: 2011-07-27 01:39:11
Autor: stevep
Dnia 26-07-2011 o 23:21:00 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-07-26 23:19,  obserwator pisze:
to bagno w  ktorym aktualnie zyjesz.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Oj tam, nie kazdy zyje w postkomunie, nie kazdy :)
Ale ty z całą pewnością.

--
stevep

Data: 2011-07-27 09:39:42
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e2f2fbf$0$3497$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-07-26 23:19,  obserwator pisze:
to bagno w  ktorym aktualnie zyjesz.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Oj tam, nie kazdy zyje w postkomunie, nie kazdy :)

Ty wciąż żyjesz w komunie, suwalski kuratorze oświaty!

BomBel

Data: 2011-07-26 23:33:02
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j0nb1i$es9$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> ..to temu facetowi zawdziecza Polska swoja obecna tragedie, a postkomunizm

A jak się tego bagna pozbyć? Gdzie to bagno miało swoje początki?

boukun

Data: 2011-07-26 22:04:52
Autor: obserwator
A tu masz cala prawde o sowieckim rezydencie Jaruzelskim.

A jak się tego bagna pozbyć? Gdzie to bagno miało swoje początki?

nie czytasz grupy dokladnie i nie intersujesz sie prawda, tylko zajmujesz sie
propaganda PRL-u i wszedzie widzisz  cyklistow, wiec nic dziwnego, ze nie
wiesz jak z tego bagna mozna wyjsc.

Sa ludzie ktorzy wiedza i nawet podalem tutaj wiele linkow do ich wypowiedzi.

Wiadomo takze kiedy bagno sie zaczelo. Linki sa w tym watku.

Data: 2011-07-27 08:24:12
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j0ndm4$lsk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czym się różni propaganda PRLu od obecnej propagandy?

boukun

Data: 2011-07-27 09:40:44
Autor: Leprechaun
[...]

Na początek należy pozbyć się z tej grupy ciebie! Podać ci link do archiwum z twoimi wypowiedziami?

BomBel

Data: 2011-07-27 01:40:57
Autor: stevep
Dnia 26-07-2011 o 23:33:02 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Co to jest postkomunizm?

to bagno w  ktorym aktualnie zyjesz.

A jak się tego bagna pozbyć? Gdzie to bagno miało swoje początki?

Wsadź łeb do fekaliów, wtedy poczujesz ten upojny zapach.  :p

--
stevep

Data: 2011-07-27 01:35:56
Autor: stevep
Dnia 26-07-2011 o 23:19:46  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

> [...]

> ..to temu facetowi zawdziecza Polska swoja obecna tragedie, a  postkomunizm

Chyba ty bo tylko uszy ci wystają z rynsztoka.

--
stevep

Data: 2011-07-26 23:46:04
Autor: obserwator
A tu masz cala prawde o sowieckim rezydencie Jaruzelskim.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): Chyba ty bo tylko uszy ci wystają z rynsztoka.

przeciez ty czlowieku jestes tak glupi, ze az trudno w to uwierzyc.

Data: 2011-07-27 01:50:38
Autor: u2
W dniu 2011-07-27 01:46,  obserwator pisze:
przeciez ty czlowieku jestes tak glupi, ze az trudno w to uwierzyc.

Taka juz jest ta razwietka, nie poradzisz nic na to :)

Data: 2011-07-26 23:57:47
Autor: obserwatyor
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-07-27 01:46,  obserwator pisze:
> przeciez ty czlowieku jestes tak glupi, ze az trudno w to uwierzyc.

Taka juz jest ta razwietka, nie poradzisz nic na to :)

 ty tez lubisz dogryzac, a szkoda bo jestes inteligentny.

cirrus ma bardzo niska samoocene i swoje kompleksy zamiast u psychologa, leczy
od lat na tej grupie. Jak widac bez rezultatu.

Cos na temat takiego jak cyrrus przypadku:

*osoby zdrowe posiadają system moralny, który nie pozwala im na świadome
znęcanie się psychiczne nad inną osobą. Zdrowy organizm, który zbytnio nagina
swój system moralny, prędzej czy później, doświadczy, potocznie zwanego,
załamania nerwowego. Tylko jednostki z zaburzoną osobowością mogą być sprawcami długotrwałego
molestowania.* --

Data: 2011-07-27 01:59:23
Autor: u2
W dniu 2011-07-27 01:57,  obserwatyor pisze:
Taka juz jest ta razwietka, nie poradzisz nic na to :)
 ty tez lubisz dogryzac, a szkoda bo jestes inteligentny.

Inteligencja nie chroni od zgryzliwosci :)

Data: 2011-07-27 02:01:00
Autor: u2
W dniu 2011-07-27 01:59, u2 pisze:
W dniu 2011-07-27 01:57,  obserwatyor pisze:
Taka juz jest ta razwietka, nie poradzisz nic na to :)
 ty tez lubisz dogryzac, a szkoda bo jestes inteligentny.

Inteligencja nie chroni od zgryzliwosci :)

Byl nawet taki film pt : Jeszcze bardziej zgryzliwi tetrycy :) Niezwykle
dowcipny i inteligentny :)

Data: 2011-07-27 09:45:55
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e2f553e$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czego o tobie powiedzieć nie można! ;)

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-07-27 14:35:16
Autor: stevep
Dnia 27-07-2011 o 01:59:23 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-07-27 01:57,  obserwatyor pisze:
Taka juz jest ta razwietka, nie poradzisz nic na to :)
 ty tez lubisz dogryzac, a szkoda bo jestes inteligentny.

Inteligencja nie chroni od zgryzliwosci :)
Ciebie na pewno, bo nawet przez najsilniejszy teleskop u ciebie jej się  nie doszuka.

--
stevep

Data: 2011-07-27 09:44:11
Autor: Leprechaun

Data: 2011-07-27 14:33:32
Autor: stevep
Dnia 27-07-2011 o 01:50:38 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-07-27 01:46,  obserwator pisze:
przeciez ty czlowieku jestes tak glupi, ze az trudno w to uwierzyc.

Taka juz jest ta razwietka, nie poradzisz nic na to :)

Z jaczejką czy bez?
--
stevep

Data: 2011-07-27 09:43:28
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j0njjs$6iu$1inews.gazeta.pl...
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

Chyba ty bo tylko uszy ci wystają z rynsztoka.

przeciez ty czlowieku jestes tak glupi, ze az trudno w to uwierzyc.

Człowieku (?) wynoś się z tej grupy! Wystarczająco na niej już nasmrodziłeś! http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-07-27 14:33:01
Autor: stevep
Dnia 27-07-2011 o 01:46:04  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

Chyba ty bo tylko uszy ci wystają z rynsztoka.

przeciez ty czlowieku jestes tak glupi, ze az trudno w to uwierzyc.

A pewnie, takiemu oszołomowi jak ty nawet wiara w obrót ziemi dookoła  słońca jest nieprawdopodobna.

--
stevep

Data: 2011-07-26 13:02:49
Autor: obserwator
Kaczyński adwokatem Jaruzelskiego!

Gdyby nie ten *okragly stol*, to Polska mogla jako zwyciezca nad komunizmem,
mogla domagac sie zarowno od zachodu jak i wschodu powaznych odszkodowan i
umorzenia dlugow, ktore zostaly zaciagniete przez ludzi, ktorzy zostali sila
narzuceni Polsce przez zdrade panstw ktore porozumialy sie ze soba po II
wojnie swiatowej.

Teraz na skutek tej glupoty, Polska stala sie ofiara i zada sie od niej
splacania dlugow, ktorych Polacy jako narod nie zaciagneli.

Data: 2011-07-26 23:01:37
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0mb0l$7c9$1inews.gazeta.pl...

[...]

A co ma Kaczyński wspólnego z Wyszkowskim? Przecież Kaczyński był właśnie po tej drugiej stronie, po stronie spiskowców, niech teraz nikt nie próbuje go podwieszać pod jakiegokolwiek obrońcę, bo jedyne co bronił, to układu kiszczakowskiego...

boukun

Data: 2011-07-27 01:34:46
Autor: stevep
Dnia 26-07-2011 o 23:01:37 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A nie dogadali się jak oszołom z oszolomem?

--
stevep

Data: 2011-07-26 14:06:05
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0maae$57p$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tu:

[...]

Skąd się wziął Kaczyński, Kaczyńscy? od kiedy zostali wsadzeni do Solidarności? Dlaczego zwalczali ugrupowania nie mające nic wspólnego z układem kiszcakowskim? Jakiej są prowieniencji, kim był ich ojciec? Co jest Jarosław w stanie nowego Polakom zaoferować, jak nie kontynuację po stano wojennego systemu? Odpowiedz sobie sam na te pytania.

To jest już nudne, ta jałowość, jeśli nie męczące naród polski...

boukun

Data: 2011-07-26 12:29:15
Autor: obserwator
> [...]

Tu:

"Ponadto kolejny raz jako argument wklejasz tekst ktory sam sfabrykowales.".

gdzie tu? Kwestionuje twoje wymysly generalnie. Podaj rzetelne zrodla
historyczne na podstawie ktorych napisales ten tekst, a nie link do tego
tekstu ktory kwestionuje.

> [...]
> oparta na zrodlach rzetelnych, a nie propagandowych.

Skąd się wziął Kaczyński, Kaczyńscy? od kiedy zostali wsadzeni do Solidarności?

...a skad sie wziel Krzysztof Wyszkowski i inne osoby ktore zaczely ten uklad podwazac i ujawniac o nim prawde opinii publicznej? Podalem wlasnie TOBIE link
do takich wypowiedzi i co? Nawet ich jak widac nie przejrzales, skoro nadal
zadajesz to samo pytanie.

Dlaczego zwalczali ugrupowania nie mające nic wspólnego z układem kiszcakowskim
?

Przeciez pisalem, ze Samoobrona tez miala zwiazek z ukladem kiszczakowym, bo
zostala zalozona przez WSI. Jedyna partia nie zalozona przez sluzby jest tylko
partia zalozona przez Kaczynskich, dlatego pozostale partie zalozone przez
sluzby komunistyczne ( tak wlasnie dzialaja sluzby postosieckie, tak zawsze
partie zakladali w Polsce sowieci i rosjanie - od gornie, a nie od dolu, jak
to sie robi w panstwach demokracji zachodniej), tak ja aktakuja i niszcza.
Jakiej są prowieniencji, kim był ich ojciec? Co jest Jarosław w stanie nowego Polakom zaoferować, jak nie kontynuację po stano wojennego systemu? Odpowiedz sobie sam na te pytania.

...ja nie musze sobie odpowiadac na to pytanie, bo ja wiem. Informacje sa
powszechnie dostepne. Co Kaczynski ma do zaoferowania Polakom, to tez wiadomo.

Z tego wlsnie powodu niszcza go ci ze srodowiska michnikowszczyzny i
towarzysze Jaruzelskiego. Potrafisz muslec logicznie i wyciagac takiez wnioski ?

To jest już nudne, ta jałowość, jeśli nie męczące naród polski...

nudny to jestes ty, bo trzeba miec pokrecone niezle pod kopula, aby od tylu
lat pisac tylko propagandowe teksty i  miec powazna bariere poznawcza. To jednak nie czasy komuny i wlasnie dzieki rzadom PiS prawda historyczna
zaczela przenikac do opinii publicznej. O Walesie kiedy zaczelismy sie
dowiadywac prawdy? Tez od  momentu kiedy PiS rzadzil.

Data: 2011-07-26 22:59:30
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0mbur$a8s$1inews.gazeta.pl...

> [...]

gdzie tu? Kwestionuje twoje wymysly generalnie. Podaj rzetelne zrodla
historyczne na podstawie ktorych napisales ten tekst, a nie link do tego

Leć do instytutu Gaucka!

> [...]

to sie robi w panstwach demokracji zachodniej), tak ja aktakuja i niszcza.

Buuaahhhaaahhhaaa, gdyby nie Kiszczak, nie byłoby Kaczyńskich, gdyby nie WSI, nie byłoby PiSu. Rewolucja w Polsce była tylko 13 grudnia 1981 roku, od tamtej pory nic nie dzieje się niekontrolowanie... Jedynie Samoobrona i LPR były ewolucją chwili...

[...]

Wiadomo, od 20 lat wiadomo, w kółko to samo pierdolenie bez sensu i rozbijanie narodowych organizacji...

[...]

Kiedy komuna się skończyła i jak? Jaka prawda zaczęła przenikać i co z tej prawdy wynika dla Polski i Polaków? Mieli chamy absolutną władzę przez 2 latam wszystkie służby w swoich rękach i jeszcze jedną ekstra polityczną założyli i co, poza ispirowaniem przestępst i i nwigilowaniem całego polskiego społeczeństwa, żadnej rewolucji nie zrobili.. Paszli w chuj, talmudyści...

boukun

Data: 2011-07-26 21:17:51
Autor: obserwator
Kaczyński adwokatem Jaruzelskiego!
> gdzie tu? Kwestionuje twoje wymysly generalnie. Podaj rzetelne zrodla
> historyczne na podstawie ktorych napisales ten tekst, a nie link do tego
> tekstu ktory kwestionuje.

Leć do instytutu Gaucka!

...a ty skad wiesz jakie dokumenty sa w tym instytucie, skoro na nie sie
powolujesz?

Data: 2011-07-26 23:30:47
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0natv$eha$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> tekstu ktory kwestionuje.

Leć do instytutu Gaucka!

..a ty skad wiesz jakie dokumenty sa w tym instytucie, skoro na nie sie

Bo to jest tajemnica poliszynela, oficjalnie o tym nie mówią, ale każdy o tym wie... Był okres, że wypływały takie informacje i zostały upublicznione...

boukun

Data: 2011-07-26 21:56:35
Autor: obserwator
Kaczyński adwokatem Jaruzelskiego!

Bo to jest tajemnica poliszynela, oficjalnie o tym nie mówią, ale każdy o tym wie... Był okres, że wypływały takie informacje i zostały upublicznione...

gdyby to byla prawda, to juz dawno Kaczynskich obecny rezim by zalatwil.

Nagonka na opozycje i Kaczynskich trwa od wielu lat. Wyciagaja najciezsza
bron, tak sie go boja. Nawet dorsza za 7 zl. mu nie podarowali. Nie wypisuj czlowieku bredni.

Data: 2011-07-27 08:22:47
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0nd6i$klv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kurwa kurwie łba nie urwie...

Od stanu wojennego mamy jeden i ten sam reżim!

boukun

Data: 2011-07-27 01:33:46
Autor: stevep
Dnia 26-07-2011 o 23:30:47 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Bo to jest tajemnica poliszynela, oficjalnie o tym nie mówią, ale każdy  o tym wie... Był okres, że wypływały takie informacje i zostały  upublicznione...

Mam rozumieć, że często bywasz w maglu?

--
stevep

Data: 2011-07-26 14:18:41
Autor: stevep
Dnia 26-07-2011 o 02:01:23 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Czy ten Geremek wydymał ci narzeczoną, że przypisujesz mu wszelkie winy  tego świata?

--
stevep

Data: 2011-07-26 14:39:49
Autor: Przemysław W
Kaczyński adwokatem Jaruzelskiego!

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał

Czy ten Geremek wydymał ci narzeczoną, że przypisujesz mu wszelkie winy
tego świata?

Jeśli nie Geremek to na pewno jakiś Żyd.

Przemek

Data: 2011-07-26 16:24:22
Autor: stevep
Dnia 26-07-2011 o 14:39:49 Przemysław W <Brońmy RP przed <pisem@...pl>  napisał(a):

[...]

A może nie narzeczoną, tylko samego boukuna.

--
stevep

Data: 2011-07-26 23:05:41
Autor: boukun

[...]